Mikä vituttaa tänään?

No ei vielä vituta, mutta taisin ostaa liian vähän betonivettä. Jospa saisi vielä pummattua jostain kyydin kauppaan kun ei viitsi kävellä.

• Surullinen
Reactions: EK
Ikääntyminen. Hippasen neljänkympin päälle ikää ja kusi tirahtaa kalsariin viimeiset tipat, vaikka kuinka heiluttelisi huolellisesti 😬 Taitaa olla aika konsultoida tohtoria, mutta jotenkin tutkimushommat ei oikein houkuttele.
Kusemisen jälkeen painelee virtsaputkea kassien takaa, niin viimeiset tipat lentelee pois.

Ei-kotoperäisten ryhmien taipumus(?) julkisen tilan omimiseen asenteella, "muut väistää". Ryhmittymä tätä sakkia tänään vastaan tuli, kauppaan käppäillessäni. Ehti yksi kynäniskoista potentiaalisen keilaamisen sitten viime hetkillä välttää, melko hassun näköisen sivullehyppäyksen suorittaessaan. Pahaa silmää ja jupinaa kurkkuäänteillä tuli perään.

Joku vuosi taaksepäin hieman vastaavassa henkien taistossa, po. porukoiden kärkiheput saattoivat hieman osumaakin ottaa.

Jos joku esittäisi väitteen, ettei tuollainen nyt ihan aikuista käytöstä ole - varsinkaan liki kuusikymppiselle setä-hepulle. Niin samaa mieltä olisin.

Toinen, päivittäisempi ärsyyntymisen aihio liittyy ns. sadetin-ilmiöön. Tässä, virtsaustoimitusta suorittaessa, suihku on jakaantunut useaan eri suuntaan kohdistuvana. Aikaansaaden sen, että maalialueelle eli pönttöön osuvan tulitoiminnan vaikutuksen lisäksi myös esim. nilkat, vaaravyöhykkeellä ovat

ON TÄMÄ ELÄMÄ YHTÄ HELVETTIÄ.

Toinen, päivittäisempi ärsyyntymisen aihio liittyy ns. sadetin-ilmiöön. Tässä, virtsaustoimitusta suorittaessa, suihku on jakaantunut useaan eri suuntaan kohdistuvana. Aikaansaaden sen, että maalialueelle eli pönttöön osuvan tulitoiminnan vaikutuksen lisäksi myös esim. nilkat, vaaravyöhykkeellä ovat

ON TÄMÄ ELÄMÄ YHTÄ HELVETTIÄ.
Tuossa jokuaika sitten hämmästelin samaa,kun ajelin kotio aika massiivisen kusihädän kanssa ja siinä sisälle päästyä kiireellä pytyn edessä sit avaamaan verkkareitten naruja ja lähti 45 asteen kulmassa sivulle heti ku hellitti vähäsen,piti oikeen tarkastaa että mitä siellä nyt tapahtuu...

Rakennusalalla ei ilmeisesti mene niin huonosti, ettei firma ehtisi pohtia DEI asioita ja suunnitella uusia koulutuksia "yhtenvertaisuus periaatteen mukaisesti". 9 Akkaa oli kokoontunut yhteen ja lopputulos on varmaan hieno. moderni ja inklusiivinen. Pelolla ja vitutuksella odotellaan mitä tuo pitää sisällään.

Se, että pahantekijät eivät saa Suomessa minkäänlaista rangaistusta.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli...hinsa-tuomittiin-raskaista-rikoksista/9173832

15-vuotias ajelee skuutilla, joka on laittomasti viritetty kulkemaan 60 km/h. Sankari potkaisee yhtä ohikulkijaa selkään ja törmää toiseen, joka kuolee. Sankari ei jää edes auttamaan, vaan sanoo uhrille "vittu, mikset katso eteesi" ja "miksi et väistä" ja ajaa pois paikalta.

Täydellisen tahallista toimintaa, joka aiheuttaa viattoman sivullisen kuoleman.

Syyttäjä vaati pojalle yli kolmen vuoden ehdotonta vankeutta. Oikeus katsoi, että oikeudenmukainen rangaistus muun muassa hänen ikänsä huomioiden oli vuosi ja neljä kuukautta ehdollista vankeutta.

Jumalauta, jannu perseilee urakalla tavalla, joka on omiaan tappamaan ihmisiä, ja saakin tämän aikaan. Eikä joudu edes vankilaan.

Tuo olisi pitänyt panna kolmeksi vuodeksi koppiin ja pitää siellä myös sen kolme vuotta. Täydellisen yhteiskuntakelvotonta toimintaa.

Mitä pitää tehdä, että Suomeen saadaan pahantekijöille rangaistukset?

Ei hätää sen kusemisen kanssa, olet luultavasti vain nussinut koko edellisen yön.(y)

IMG_0147.gif

Ihmiset, jotka ei kykene vastaanottamaan minkäänlaisia neuvoja tai kritiikkiä.

Lähikaupassa pitävät perunoita lämpimässä ja valossa. Joten kun olen sieltä muutaman kerran ostanut, ovat joko itäneet tai lähdössä itämään.

Laitoin tästä sitten myyjälle, että kannattaisi laittaa viileään ja ehkä suojata valolta.

Vastaus: "Säilytämme perunat optimaalisissa olosuhteissa...olen yhteydessä tuottajaan."

Uusavuton myyjä siis idättää perunansa ja haukkuu tuottajan asiakkaalle.

Auto kun hajos talvella ja työt ainakin väliaikaisesti alkoivat toukokuussa, niin jollakin tavalla piti päästä töihin. Hankin sitten mopon, kun taloustilanne on pirun epävarma ja ajattelin kesällä olevan ihan kivakin ajella 2-pyöräisellä. Haaviin tarttui hyvin vähän ajettu Aprilia SR. Ekan kerran kun ajoin mopolla työpaikalle, niin sinne se sitten myös jäi. Ei startannut enää vaikka mitä teki. Tutkin kaikki bensaletkut, irroitin kaasarin jne. Mitään noista en ole koskaan aikaisemmin tehnyt, mutta ajattelin säästää rahaa. No lopputuloksena sain kyllä mopon käyntiin, mutta ei ota kierroksia. Joten kaikki mitä tein oli turhaa kun silti pitää viedä mopo huoltoon ja maksaa itsensä kipeäksi. Työtkin ehtivät tätä tahtia loppumaan, ennen kuin saan mopon käyttöön. Kaiken lisäksi yksikään huolto ei vastaa puhelimeen vaikka kuinka yritän soitella.

Vitutus alkaa olemaan sitä luokkaa, että kohta ihan oikeasti voidaan kysellä voiko vitutukseen kuolla!?!

TänäänKIN viduttaa toimittelijat... Stubbilta kovasti kyselevät miks ei palejen valtiota tunnusteta... No Stubb vastaa ja seuraava kysymys on että "mut miks ei kuitenkaan?" Stubb vastaa ja sit kysytään "Jos kuiteskin?"... on tää perkele, ku media on vassareilla... Stubb vois vastata lyhkäsesti, ettei meikäläiset tunnusta semmosta valtiota jota vetää terroristijärjestö, mitä muut meistä sitte ajattelisivat? Menis Suomen maine.... Tosin se maineen menetys ei KOSKAAN toimi näin päin, se toimii vaan sillon jos verovaroilla tarttee tehä paskahuusseja "toiselle mantereelle", tai ottaa sieltä elättejä...

Kysyin Patrialta vuonna 2010 että voisko AMV torjua drooneja ehdottamallani tavalla. Vastaus oli:

2010/5/25 <[email protected]>:
>
> kiitoksia mielenkiinnostanne Patriaa sekä sen tuotteita kohtaan.
> Patria panostaa merkittävästi uusien teknologien käyttöönottoon sekä
> olemassa olevien tuotteidensa ja palveluiden jatkuvaan kehittämiseen.
> Valitettavasti tiedustelunne ei sijoitu yllämainittuihin, joten se ei johda
> käytännön toimenpiteisiin.
>
> Ystävällisin terveisin,
>
> Markkinointi- ja viestintätiimin psta. Päivi Sipiläinen
> Patria

Auto kun hajos talvella ja työt ainakin väliaikaisesti alkoivat toukokuussa, niin jollakin tavalla piti päästä töihin. Hankin sitten mopon, kun taloustilanne on pirun epävarma ja ajattelin kesällä olevan ihan kivakin ajella 2-pyöräisellä. Haaviin tarttui hyvin vähän ajettu Aprilia SR. Ekan kerran kun ajoin mopolla työpaikalle, niin sinne se sitten myös jäi. Ei startannut enää vaikka mitä teki. Tutkin kaikki bensaletkut, irroitin kaasarin jne. Mitään noista en ole koskaan aikaisemmin tehnyt, mutta ajattelin säästää rahaa. No lopputuloksena sain kyllä mopon käyntiin, mutta ei ota kierroksia. Joten kaikki mitä tein oli turhaa kun silti pitää viedä mopo huoltoon ja maksaa itsensä kipeäksi. Työtkin ehtivät tätä tahtia loppumaan, ennen kuin saan mopon käyttöön. Kaiken lisäksi yksikään huolto ei vastaa puhelimeen vaikka kuinka yritän soitella.

Vitutus alkaa olemaan sitä luokkaa, että kohta ihan oikeasti voidaan kysellä voiko vitutukseen kuolla!?!
Kurkkaa ilmanputsari ja vaihda tulppa

Terveyskeskus! Pitkästä aikaa.

Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun menin somalialaissyntyiselle lääkärille.

Kaikenkarvaisia lääkäreitä olen nähnyt ihan tarpeeksi, mutta mitä tätä vaivasi.. Tällä ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa. On ollut kerran joku afganistanilainen Kontulassa, ihan norm.käytös, venäläisten lääkäreiden taso vaihtelee kovasti, mutta suht.hyvät kokemuksen omasta nyt, joka oli lomalla. Suomien kieli oli tällä somalilla ok, mutta tapaa suhtautua asiakkaan..lievästi sanottuna mieleen tuli bazaari, jossa tingitään, jauhataan turha paska, oman paskatärkeyden esiin tuominen tavalla, jota harvoin näkee kuitenkin Suomessa, koko ajan juoksi kabinetista ottaakseen kysymällä konsultoiva lääkäriä - harjoittelija siis, josta minulle ei tietekin mainittu aika antaessa. Itse asia oli hyvin pieni, mutta tärkeä, ja arvasin sen itsekin, kun ei ollut lääkäreiden listalla siellä.

Mulla voimistui viime aikana väsymys ihan huippuun, eikä loppua näkynyt, oli alentunut Hb, viitearvojen alin. Kun on tietty lääkitys, joka voi vaikuttaa Hb:n, pyysin TK:sta ferritiinin ja rautatasojen tarkastusta, edes ferritiinin. Oma lääkäri on poissa. Se tulisi hetkessä..
Vaikka kokemuksesta suulliset pyynnöt sinne harvoin tuo apua, ne ovat yhtä idiottimaista puskaradita, sairaanhoitaja-konsultoiva lääkäri-sairaanhoitaja, josta kokemukseni mukaan usein tulee vääärinymmärrystä, joten jos terveys on tärkeä, pitää esittää asian aina kirjallisena,

Ensin minulta kielletty ferritini tutkimusta suullisesti pyydettyn kahdella soitolla peräkköin, sen kielsi (suomalainen)lääkäri, jolta arvostelin paljon aikasemmin sitä että määräsi minulle Prednisolon 20 mg hevoskuurin alkavaan flunssaan kovaan yskään syksyllä. Tulehdusarvot minulla oli hyvät, ei todettuja allergioita, vaikka miten turkittu, immunijestelmä on mitä on, mutta pärjäsin hyvin.

Niinpa tämä suomalainen lääkäri huomasi minulla joskus määrätty Ventoline diskus. Se taas määräsi kauan sitten yksityinen varmuuden vuoksi, "jottei menisi astmaksi". Nielun limaisuus, joka vaivasi kesäisin. Ei aina.

Hän alkoi puhua: "sanotaanko että olet astmaan taipuvainen". No, en taatusti ole, vastasin, tunnen monia astmaatikoita eikä minulla ole mitäön sinnepäinkään. En yski, henkeä ei ahdistaa koskaan.. Sanoin "yskä nyt poikkeuksellisen kova, oleskellut paljon turisti paikoissa, usein pelkkä aasialaisia, jos vaikka joku apinavirus..nyt kurkku ihan kipeä, ja kova nuhakuume tulossa". Mutta että Prednisolon määräminen? Ellei yskä riivasi minua siinä päivänä tosissaan, en olisi ikinä koskettanut, lisäksi en saanut yteyttä ukrainalaiseen lääkäriin.

Tiedossa oli että sellaista lääkettä pitää määrätä hyvin harkitusti, ja oikeassa olin, mutta sitten yskä helvetti aukeni, ja olin valmis ottamaan vaikka mitään. Voi kunpa en olisi ottanut. Sama lääkäri vielä määräsi syömään sitä hevos kuuria loppuun, ja minä typeryys uskoin, vaikka se aiheutti mega ahdistusta ja vei unen kokonaan, päälle tuli muut terv.ongelman.

Prednisolonin määräminen osoittautui rikokseksi, sitä määrätään vain silloin kun kaikki tulehdusarvot päin taivasta, antibiottikuurin kanssa ja silloinkin harkitusti, pitää olla letkuissa ja teholla yms tai niin selkeässä allergisessä reaktiossa, jjs silloinkin isolla kertaannoksella.

Minulle määrätty ihan suosituksien vastaisesti, ei täysin vastuttomasti, diskusta hyväksyin, koska se tuntunut ihan järkevältä ja se olisi riittänyt. Hyvien yskälääkeiden kanssa.

Mitään antibiottejakaan ei tarvittu! Mutta hän mättäsi niitäkin. Mitä vastuuttomuutta! Tulehdusarvot loistavat! Miksi helvetissa antibiotit ja ilman mitään taudin aiheuttajan toteamista ??

Tautin aiheuttajia ruvettiin pyynnöstäni etsimään vasta jälkeenpäin. Eikä löydetty mitään. Kun prednisolon ja penisilliini (onneksi sitä keskeytetty) romutti immunnijärjestemän ja yskä vain paheni. (Jatkoa...)

Back