Mikä vituttaa tänään?

No ei vielä vituta, mutta taisin ostaa liian vähän betonivettä. Jospa saisi vielä pummattua jostain kyydin kauppaan kun ei viitsi kävellä.

• Surullinen
Reactions: EK
Ikääntyminen. Hippasen neljänkympin päälle ikää ja kusi tirahtaa kalsariin viimeiset tipat, vaikka kuinka heiluttelisi huolellisesti 😬 Taitaa olla aika konsultoida tohtoria, mutta jotenkin tutkimushommat ei oikein houkuttele.
Kusemisen jälkeen painelee virtsaputkea kassien takaa, niin viimeiset tipat lentelee pois.

Ei-kotoperäisten ryhmien taipumus(?) julkisen tilan omimiseen asenteella, "muut väistää". Ryhmittymä tätä sakkia tänään vastaan tuli, kauppaan käppäillessäni. Ehti yksi kynäniskoista potentiaalisen keilaamisen sitten viime hetkillä välttää, melko hassun näköisen sivullehyppäyksen suorittaessaan. Pahaa silmää ja jupinaa kurkkuäänteillä tuli perään.

Joku vuosi taaksepäin hieman vastaavassa henkien taistossa, po. porukoiden kärkiheput saattoivat hieman osumaakin ottaa.

Jos joku esittäisi väitteen, ettei tuollainen nyt ihan aikuista käytöstä ole - varsinkaan liki kuusikymppiselle setä-hepulle. Niin samaa mieltä olisin.

Toinen, päivittäisempi ärsyyntymisen aihio liittyy ns. sadetin-ilmiöön. Tässä, virtsaustoimitusta suorittaessa, suihku on jakaantunut useaan eri suuntaan kohdistuvana. Aikaansaaden sen, että maalialueelle eli pönttöön osuvan tulitoiminnan vaikutuksen lisäksi myös esim. nilkat, vaaravyöhykkeellä ovat

ON TÄMÄ ELÄMÄ YHTÄ HELVETTIÄ.

Toinen, päivittäisempi ärsyyntymisen aihio liittyy ns. sadetin-ilmiöön. Tässä, virtsaustoimitusta suorittaessa, suihku on jakaantunut useaan eri suuntaan kohdistuvana. Aikaansaaden sen, että maalialueelle eli pönttöön osuvan tulitoiminnan vaikutuksen lisäksi myös esim. nilkat, vaaravyöhykkeellä ovat

ON TÄMÄ ELÄMÄ YHTÄ HELVETTIÄ.
Tuossa jokuaika sitten hämmästelin samaa,kun ajelin kotio aika massiivisen kusihädän kanssa ja siinä sisälle päästyä kiireellä pytyn edessä sit avaamaan verkkareitten naruja ja lähti 45 asteen kulmassa sivulle heti ku hellitti vähäsen,piti oikeen tarkastaa että mitä siellä nyt tapahtuu...

Rakennusalalla ei ilmeisesti mene niin huonosti, ettei firma ehtisi pohtia DEI asioita ja suunnitella uusia koulutuksia "yhtenvertaisuus periaatteen mukaisesti". 9 Akkaa oli kokoontunut yhteen ja lopputulos on varmaan hieno. moderni ja inklusiivinen. Pelolla ja vitutuksella odotellaan mitä tuo pitää sisällään.

Se, että pahantekijät eivät saa Suomessa minkäänlaista rangaistusta.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli...hinsa-tuomittiin-raskaista-rikoksista/9173832

15-vuotias ajelee skuutilla, joka on laittomasti viritetty kulkemaan 60 km/h. Sankari potkaisee yhtä ohikulkijaa selkään ja törmää toiseen, joka kuolee. Sankari ei jää edes auttamaan, vaan sanoo uhrille "vittu, mikset katso eteesi" ja "miksi et väistä" ja ajaa pois paikalta.

Täydellisen tahallista toimintaa, joka aiheuttaa viattoman sivullisen kuoleman.

Syyttäjä vaati pojalle yli kolmen vuoden ehdotonta vankeutta. Oikeus katsoi, että oikeudenmukainen rangaistus muun muassa hänen ikänsä huomioiden oli vuosi ja neljä kuukautta ehdollista vankeutta.

Jumalauta, jannu perseilee urakalla tavalla, joka on omiaan tappamaan ihmisiä, ja saakin tämän aikaan. Eikä joudu edes vankilaan.

Tuo olisi pitänyt panna kolmeksi vuodeksi koppiin ja pitää siellä myös sen kolme vuotta. Täydellisen yhteiskuntakelvotonta toimintaa.

Mitä pitää tehdä, että Suomeen saadaan pahantekijöille rangaistukset?

Ei hätää sen kusemisen kanssa, olet luultavasti vain nussinut koko edellisen yön.(y)

IMG_0147.gif

Ihmiset, jotka ei kykene vastaanottamaan minkäänlaisia neuvoja tai kritiikkiä.

Lähikaupassa pitävät perunoita lämpimässä ja valossa. Joten kun olen sieltä muutaman kerran ostanut, ovat joko itäneet tai lähdössä itämään.

Laitoin tästä sitten myyjälle, että kannattaisi laittaa viileään ja ehkä suojata valolta.

Vastaus: "Säilytämme perunat optimaalisissa olosuhteissa...olen yhteydessä tuottajaan."

Uusavuton myyjä siis idättää perunansa ja haukkuu tuottajan asiakkaalle.

Auto kun hajos talvella ja työt ainakin väliaikaisesti alkoivat toukokuussa, niin jollakin tavalla piti päästä töihin. Hankin sitten mopon, kun taloustilanne on pirun epävarma ja ajattelin kesällä olevan ihan kivakin ajella 2-pyöräisellä. Haaviin tarttui hyvin vähän ajettu Aprilia SR. Ekan kerran kun ajoin mopolla työpaikalle, niin sinne se sitten myös jäi. Ei startannut enää vaikka mitä teki. Tutkin kaikki bensaletkut, irroitin kaasarin jne. Mitään noista en ole koskaan aikaisemmin tehnyt, mutta ajattelin säästää rahaa. No lopputuloksena sain kyllä mopon käyntiin, mutta ei ota kierroksia. Joten kaikki mitä tein oli turhaa kun silti pitää viedä mopo huoltoon ja maksaa itsensä kipeäksi. Työtkin ehtivät tätä tahtia loppumaan, ennen kuin saan mopon käyttöön. Kaiken lisäksi yksikään huolto ei vastaa puhelimeen vaikka kuinka yritän soitella.

Vitutus alkaa olemaan sitä luokkaa, että kohta ihan oikeasti voidaan kysellä voiko vitutukseen kuolla!?!

TänäänKIN viduttaa toimittelijat... Stubbilta kovasti kyselevät miks ei palejen valtiota tunnusteta... No Stubb vastaa ja seuraava kysymys on että "mut miks ei kuitenkaan?" Stubb vastaa ja sit kysytään "Jos kuiteskin?"... on tää perkele, ku media on vassareilla... Stubb vois vastata lyhkäsesti, ettei meikäläiset tunnusta semmosta valtiota jota vetää terroristijärjestö, mitä muut meistä sitte ajattelisivat? Menis Suomen maine.... Tosin se maineen menetys ei KOSKAAN toimi näin päin, se toimii vaan sillon jos verovaroilla tarttee tehä paskahuusseja "toiselle mantereelle", tai ottaa sieltä elättejä...

Kysyin Patrialta vuonna 2010 että voisko AMV torjua drooneja ehdottamallani tavalla. Vastaus oli:

2010/5/25 <[email protected]>:
>
> kiitoksia mielenkiinnostanne Patriaa sekä sen tuotteita kohtaan.
> Patria panostaa merkittävästi uusien teknologien käyttöönottoon sekä
> olemassa olevien tuotteidensa ja palveluiden jatkuvaan kehittämiseen.
> Valitettavasti tiedustelunne ei sijoitu yllämainittuihin, joten se ei johda
> käytännön toimenpiteisiin.
>
> Ystävällisin terveisin,
>
> Markkinointi- ja viestintätiimin psta. Päivi Sipiläinen
> Patria

Auto kun hajos talvella ja työt ainakin väliaikaisesti alkoivat toukokuussa, niin jollakin tavalla piti päästä töihin. Hankin sitten mopon, kun taloustilanne on pirun epävarma ja ajattelin kesällä olevan ihan kivakin ajella 2-pyöräisellä. Haaviin tarttui hyvin vähän ajettu Aprilia SR. Ekan kerran kun ajoin mopolla työpaikalle, niin sinne se sitten myös jäi. Ei startannut enää vaikka mitä teki. Tutkin kaikki bensaletkut, irroitin kaasarin jne. Mitään noista en ole koskaan aikaisemmin tehnyt, mutta ajattelin säästää rahaa. No lopputuloksena sain kyllä mopon käyntiin, mutta ei ota kierroksia. Joten kaikki mitä tein oli turhaa kun silti pitää viedä mopo huoltoon ja maksaa itsensä kipeäksi. Työtkin ehtivät tätä tahtia loppumaan, ennen kuin saan mopon käyttöön. Kaiken lisäksi yksikään huolto ei vastaa puhelimeen vaikka kuinka yritän soitella.

Vitutus alkaa olemaan sitä luokkaa, että kohta ihan oikeasti voidaan kysellä voiko vitutukseen kuolla!?!
Kurkkaa ilmanputsari ja vaihda tulppa

Terveyskeskus! Pitkästä aikaa.
Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun menin somalialaissyntyiselle lääkärille. Pilkkasi kun välitin kova väsymystä, osoitti sormella mukana ollutta isolla pyörillä varustetun shopperiin. Minulla on selän takia ortopedin nosto kielto tiettyyn painon saakka.,raahan sitä aina kun samalla pitää käydä ostoksilla. Somali sanoi "puhut väsymyksestä, mutta tämähän on painava". Ja katso minua sillä silmällä "noh, olet paljastettu, simuloiva nainen". .Olin mennyt aluksi mykäksi, vastasin "eihän tätä nostetaan eikä kanneta, se ajaa itsekseen pyörillä". Sitten vastasin kuitenkin että rollattorit ovat vielä painavampia, pitääkö niitä kieltää käyttäjillä.."
Hän lausunut lausunut muitakin idiottimaisuutta, 40 min jääritellut yhden pyytämäni koen takia. Hb viitearvojen alarajalla,vaikka minulla on normaalisti ollut aina hyvä Hb, siksi pyysin ferritiini koetta kun väsymys ei hellittänyt.

Voin kuvitella jos joku sairas eksyy pyytämään sairaslomaa, kun keksinyt piikitellä shopperia. Minä en tarvinnut sairaslomaa.
Ja niin, harjoittelija lääkäri, raavasi edes takaisin, kysymään konsultoivalta lääkäriltä, koko ajan vihjaten etten minä saa ferritiini koetta. Tai antanut omalle touhulle jotenkin tärkeyttä. Minä en itse asiassa edes tiedä mihin hän on poistunut,,Koska minulle tulossa kuukausien päästä sisätautilääkäri 😖😵‍💫. Niin on tulossakin. Mutta ennen sitä mulla voi olla vaikka pää taskussa, se että odottamassa aika sisätautilääkärille ei automaattisesti tarkoittaa että olen erikois sairaanhoito piirissä, aluksi siellä yksi lääkäri yritti minulle tätäkin kertoa. Oikein piti soittaa Malmin sairaalaan sairaanhoitajalle, ja pyydä sairaanhoitaja laittamaan oikein merkinnän heille. Hän sanoi "onpa outo tulkinta terveyskeskuksessa asiasta. Potilas on erikoissairaahoidon piirissä vasta sen jälkeen kun on tavannut erikoislääkärin. Kyllä tämän terveyskeksuksessa tiedetään".

Oma TK lääkäri lomalla, en olisi muuten ikinä suostunut tälläiseen. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun menin somalialaissyntyiselle lääkärille.
Minulla on todettu paha lonkakuluma, kaikki huomasivat jo että onnun hieman. Hän kirjoitti mm tästäkin "kävelee sujuvasti".
40 min varasti elämästäni, jos olisin tiennyt että joudun hänen luo, ja kuuntelemaan kaikkea tätä, menisin SYNlabiin suoraaan.

En vitsi nyt kirjoittaa mitä hän vielä jauhanut, oksettaa..ehkä myöhemmin..

Viimeksi muokattu:
Back