Mikä vituttaa tänään?

Pitkässä suhteessa tulee erilaisia kausia käsittääkseni. Ei sille oikein voi mitään. Niistä ei kannata rakentaa mörköä. Sanoisin, että kohtele häntä korostetun huomaavaisesti ja kohteliaasti. Älä murjota. Arjen pikku teot on se. Huumoria kehiin. Pelleilyä ja hömppää. Palstan naiset voisivat kommentoida tätä paremmin.

Veikkaan, että kaikissa pitkissä suhteissa on näitä samoja vaiheita. Eivät ne ole ongelmia vaan kuuluvat elämään kuin tyrä nivuseen. Mitta pitää saada täytenä.
Itse olen onneksi onnistunut ryssimään kaikki romanttiset ihmissuhteet. Viisi vuotta ehdoton maksimi. Nyt yksinään niin saa olla rauhassa. Lapsia tietysti on. Ja niistä pidetään huoli.

No sehän se vituttaa tänään, että mikä vittu siinä on, kun viidenkympin jälkeen joka saatanan paikkaan kolottaa ihan pientenkin askareiden jälkeen. Pitääkö tässä iässä vittu vielä alkaa joogaamaan, vai onko peli jo totaalisen menetetty?

No sehän se vituttaa tänään, että mikä vittu siinä on, kun viidenkympin jälkeen joka saatanan paikkaan kolottaa ihan pientenkin askareiden jälkeen. Pitääkö tässä iässä vittu vielä alkaa joogaamaan, vai onko peli jo totaalisen menetetty?

Samaa olen ihmetellyt, appiukko 76v sanoo että näin se on mutta ootas vaan ei se helpommaksi muutu. Eli menetetty pelihän tää on, ootellaan vaan loppuvihellystä.

Itselläni on vaivat vähentyneet kun lisäsin puoli vuotta sitten toisen punttitreenin viikkoon. Ruokahalu taas tuntuu samalla lisääntyneen 😉

Vanhat kommunistit. Esiintyvät julkisuudessa vieläkin älykköinä ja intellektuelleina. En tiedä mitä nappia ihmiseen on syötetty ettei suostu kuolemaan tai vaipumaan muistoihinsa.

Vanhat kommunistit. Esiintyvät julkisuudessa vieläkin älykköinä ja intellektuelleina. En tiedä mitä nappia ihmiseen on syötetty ettei suostu kuolemaan tai vaipumaan muistoihinsa.
Joo. Björn Wahlroos tai Jari Ehrnrooth.

Tai entäs Kimmo Rentola.

Punttis tosiaan auttaa päivän - kaksi. Ellei erehdy repimään liian isoilla.
Punttis on töissä monellakin sen 8 tuntia päivässä. Itsellä kolottaa joka paikkaa työpäivän jälkeen, vaikka ei onneksi tarvitse omaa kroppaa enää repiä täyspäiväisesti Ja jokunen vuosi vielä matkaa viiteenkymppiinkin.

Selkää pyrkii kramppaamaan. Eipä ole vuosiin yrittänytkään, hämärästi muistan ettei ihan uusi juttu ole.

Kahden vuoden sisällä toisen kerran varastettiin autosta kilvet. Ei mikään iso homma, mutta turhaa säätämistä. Soita häkeen, tee rikosilmoitus ja katsastuskonttorille hakemaan uudet tilalle.

Ehkä kannattais kokeilla joogaa. Minulla on selkä notkistunut sen ansiosta. Mutta rasittuu se silti kumartelutöissä.

Back