Ptruu!! Eipäs provosoiduta. Keskustelu asialliseksi jne! Noitahan voi aina huudella vaikka triidi olisi säikeistä särmin!
Älä hakkaa vaimoasi! (vaikket olisi ikuna hakannutkaan etkä sormella tuu koskaan koskemaan)
Älä sylje kadulle! (vaikka osallistut roska päivässä kampanjaan, itse asiassa olit sen isä)
Aina voi tuitutella ja heristellä sormea!
Itsehän en jaksa kovin vakavahenkisesti enää tähän Russoon suhtautua, kun ei kaveri näköjään itse vastavuoroisesti vastaa mihinkään. Tällöin tyydyn ihmetelemään vain työaikoja jne (koska mitään muuta ei jää jäljelle). Tuskin tuohon kansalaisuuskysymykseenkään mitään kommenttia tulee. Johtopäätökset onkin vedettävä siitä mistä hän vaikenee (mikä on useimmille ihmisille vaikeaa kun pitäisi muistaa mitä eilen kirjoitettiin). Toisaaltahan tämä triidi ylitti odotukset. Saimme tänne yhden peräti ammattilaisen, ehkä jopa tuolta agentuuriosastolta edes hieman kommentoimaan. Niitäkin on siis olemassa ja näissä hommissa. Enpä olisi ihan uskonut.
Roisto mikä roisto, ei häntä häiritse vieraan vallan kansalaisuuden velvoitteet. Ettei olis vaikka FSB:n miehiä peräti? En minä niin naiivi ole, että odottaisin sen linjan kavereilla olevan yhtään mitään muuta kuin kivisydän rinnassa! Ei niitä paljon MH17: lapsiuhrit liikuta. Ihmismateriaa semmoiset noille kavereille vain on. Russon suomenkielentaitoa en lakkaa ihastelemasta. On niillä hyvät koulut tohon.
Vielä pieni lisäys: mpnetin saunailta ehdottomasti järjestettävä. Russokin vaan mukaan niin löylytämme miestä! (toivottavasti Russo ymmärtää tuohon liittyvän sanaleikin, hyvähenkinen tilaisuus varmasti on ja turvallisuus taataan)