Minkälaisia elokuvia te katotte?

Katsoin kanssa eilen, en muista monesko kerta, mutta olen ajattellut menköön niin monesti, kuin menee.
Olen itselleni perustellut erilaisin syin, mutta nythän se taisi löytyä.

Kakkososassa se nami on se helikopteripysäytys. Aargh...
Tiukka kohtaus; nättiä kamera-ajoa, rattimiehiä helikoptereissa ja pisteenä ii:n päälle Brolin käskee porukan seisomaan että saa kaikki ammuttua 😊👌

Ykkösosa kyllä parempi, tykkäsin kovasti, tunnelma varsinkin jotenkin painostava koko leffan ajan
 
Tiukka kohtaus; nättiä kamera-ajoa, rattimiehiä helikoptereissa ja pisteenä ii:n päälle Brolin käskee porukan seisomaan että saa kaikki ammuttua 😊👌

Ykkösosa kyllä parempi, tykkäsin kovasti, tunnelma varsinkin jotenkin painostava koko leffan ajan
Sicario 3 oli suunnitelmissa. Ilmeisesti luovuttu
 
Viimeksi muokattu:
Katso Netflix:in tuotantoa oleva The Dig, joka alentaa verenpainetta huomattavasti. On vieläpä tositarina, jonka sankari on keski-ikäinen perheellinen englantilaismies eikä yhtään seksuaalivähemmistöön kuuluvaa eksy rainaan. Sen sijaan kyllä yksi Spitfire.

Toi on kyllä todella hyvä... päätin just tsekata sen uudestaan, kiitos!
 
Yle Areenalla nyt italowestern The Mercenary/ Il Mercenario (1968) , millä vähän outo suomennosnimi 'Ammattitappaja'.

Tarjolla hupaisa räiskintäleffa, missä puolalainen pyssysankari konsultoi vallankumouksellisia ja koko ajan on niskaan hengittämässä jenkkipahis (Jack Palance).

Mukavaa aivot narikkaan - meininkiä, jos sitä kaipaa. Ja toki tapahtuu hienoissa italiaanomaisemissa ja - musiikissa (Morricone).

Ja on muuten sen verran päsmäävää se valkoisten miesten konsultointi tuolla, että ihme kun on Valkoisten ylivaltaa vastaan saarnaavalla YLEllä mennyt läpi 😁.
 
Katso Netflix:in tuotantoa oleva The Dig, joka alentaa verenpainetta huomattavasti. On vieläpä tositarina, jonka sankari on keski-ikäinen perheellinen englantilaismies eikä yhtään seksuaalivähemmistöön kuuluvaa eksy rainaan. Sen sijaan kyllä yksi Spitfire.

Katsoin tämän eilen. Rauhallisen leppoisa, tykkäsin.

Mutta olihan tähänkin prkl ollut pakko ujuttaa mukaan homoromanssi, sivujuonena, kylläkin toimivasti tällä kertaa. 😈😈

Minulla ei ole perinteisiä karvaperse homo tai lesboja vastaan yhtään mitään.
Mutta voi vittu, kun älöttää nämä muoti hintit sun muut hihhulit.
 
Katsoin tämän eilen. Rauhallisen leppoisa, tykkäsin.

Mutta olihan tähänkin prkl ollut pakko ujuttaa mukaan homoromanssi, sivujuonena, kylläkin toimivasti tällä kertaa. 😈😈

Minulla ei ole perinteisiä karvaperse homo tai lesboja vastaan yhtään mitään.
Mutta voi vittu, kun älöttää nämä muoti hintit sun muut hihhulit.

Niin muuten olikin, ei ollut vaan jättänyt sellaista merkittävää muistijälkeä.
 
Kappas. Tulipa puun takaa. Gladiator 2 elokuvaa tehdään tällä hetkellä.
 
Oscar-voittaja Alan Arkin on poistunut ikuisille VFR-keleille... aina näkyy sinitaivas ja horisontti.

R.I.P. brother.

Topical: By 1967 he had scored his first Oscar nomination for the Cold War satire The Russians Are Coming, The Russians Are Coming (pictured)

His first Oscar nomination for the Cold War satire "The Russians Are Coming, The Russians Are Coming"

Critically-acclaimed actor Alan Arkin has passed away at age 89; pictured in Little Miss Sunshine, the 2006 movie that earned him an Academy Award for best supporting actor

Oscar for "Little Miss sunshine" (2006)
 
Viimeksi muokattu:
Alan Arkin on kuollut, ei Alda.
Oikeassa olet, tietenkin. Alan Aldan muistan ehkä Viinitila Falcon Crest -sarjasta, ei ihan sama kuin kaksi Oscar ohdokkuutta ja yksi pysti Alan Arkinille. Pahoitteluni.
Enkä edes syytä Chat-GPT -wobotteja, vaan ihan omaa muistilastua joka alkaa tilapäisesti hapertua aina kuun täyttyessä, ilmeisesti
 
Missasin tämän dokkarin joka pyöri Finnkinossakin 2019 kun ensimmäisestä Kuuhun laskeutumisesta tuli kuluneeksi 50 vuotta. Nyt vihdoin ja viimein sain katseltua DVD-version. Tämä olisi kyllä ollut hienoa nähdä isolta kankaalta.

 
Halonen oli siinä Vares-elokuvassa hiton hyvä. Se on muutenkin edelleen paras Vares-elokuva.

Minä pidän Halosen elokuvista ja itse tyypistäkin. Aleksis Kivi on minun mielestä sen paras elokuva ohjaajana.

Halonen on tinkimätön ja nuorempana oli hyvinkin agressiivinen. Hyviä ominaisuuksia, mutta urakehitystä saattavat kyllä haitata.


Eikös Jari Halonen kuulunut siihen Jumalan teatterin sakkiin, joka heitti kalan perkuujätettä ja paskaa yleisön päälle ?
 
Aloin katsomaan uusinta Avataria. 15 minuuttia riitti. Olin aivan kujalla hahmoista ja muusta. Kenties olisi pitänyt katsoa ensimmäinen uudestaan. Olen itse vanhan liiton scifin kannattaja.
 
No se Avatar 2 on hieno teknologiademo jossa on puolivälissä sellainen tunnin mittainen luontodokumentti. Jos se olisi leikattu pois, niin lopputulos olisi ollut parempi ja jäljelle jäänyt vajaa parituntinen olisi ollut ihan OK kevytseikkailu. Ja vielä kun sen loppukohtauksen olisi tehnyt uudestaan ilman hirvittävää klisettä niin filmistä olisi voinut jäädä ihan hyvä maku suuhun.
 
Tämä pitäisi yrittää katsoa ennen kuin poistuu 31.7.23 parikymmentä vuotta sitten olen katsonut viimeksi jonku version.
 
Back
Top