tulikomento
Supreme Leader
Kriittinen Juomari tykkäsi Sisusta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tänään mtv3, Veteen piirretty viiva. Mun mielest varsin hyvä
Samaa luokkaa luultavasti mitä aiempikin jatko-osa. Luultavasti jää katsomatta.Uusin Indy tiettävästi ihan sontaa.
Samaa luokkaa luultavasti mitä aiempikin jatko-osa. Luultavasti jää katsomatta.
Toi skottilainen perstyyppi alkaa käydä hermoilleUusin Indy tiettävästi ihan sontaa.
Tänään tv:ssä Sicario.
Katsoin joskus eikä tarkkaan jäänyt mieleen. Aluksi vaikutti hyvältä mutta loppua kohti joku rupesi tökkimään, vissiin moraalin ja rappeuman taisto kävi liian hallitsevaksi, tai jotain.
Tänään tv:ssä: "Hätkähdyttävän vahva jännäri" – Viiden tähden elokuva on ehkä parasta, mitä tässä lajityypissä on ikinä tehty - Episodi.fi
Espanjankielinen sana sicario merkitsee palkkatappajaa tai salamurhaajaa. Denis Villeneuven (Blade Runner 2049, Dyyni) ohjaaman elokuvan keskushahmo ei kuitenkaan ole rikollinen vaan poliisi. Emily Blunt esittää FBI-agenttia nimeltä Kate Macer, joka elokuvan alussa kunnostautuu vaarallisessa...www.episodi.fi
Rakastuin tässä vaiheessa kyseiseen taistelijaan, palavasti!Minä tykkään. Emily Bluntia katselee aina mielellään.
CIAn ja FBIn toiminta on pahimmillaan sellaista että jos sinne halutaan joku moraalinen yksilö hommiin, sellainen pitää keksiä. Naurattaa ajatus että ko virastot hakisivat salaisiin sotiinsa laillisuuden leiman. Might makes right, luvat saadaan vaikka jälkikäteen ja Congressional Hearingit ovat teatteria. Yksikään presidentti, ministeri tai kirjainvirasto ei enää joudu Oliver North -sekoilun kaltaiseen kuseen. Sikäli Sicarion premissi on naurettava, mutta hyvät näyttelijät (Brolin, Blunt ja del Toro kaikki 5/5) ja Villeneuven ote pitää.Tänään tv:ssä Sicario.
Katsoin joskus eikä tarkkaan jäänyt mieleen. Aluksi vaikutti hyvältä mutta loppua kohti joku rupesi tökkimään, vissiin moraalin ja rappeuman taisto kävi liian hallitsevaksi, tai jotain.
Tänään tv:ssä: "Hätkähdyttävän vahva jännäri" – Viiden tähden elokuva on ehkä parasta, mitä tässä lajityypissä on ikinä tehty - Episodi.fi
Espanjankielinen sana sicario merkitsee palkkatappajaa tai salamurhaajaa. Denis Villeneuven (Blade Runner 2049, Dyyni) ohjaaman elokuvan keskushahmo ei kuitenkaan ole rikollinen vaan poliisi. Emily Blunt esittää FBI-agenttia nimeltä Kate Macer, joka elokuvan alussa kunnostautuu vaarallisessa...www.episodi.fi
Olen leikkauksen jälkeen vihakatsellut Netflixiä ihan vain huumorimielessä. Miksi maksan Netflixistä joka vihaa minua? No siksi että samasta lähteestä näkee Kubrickeja, Scorseseja, De Palmaa, hyviä sarjoja, myös espanjaksi ja ranskaksi. Sitten kun hyvät on katsottu voi vaihtaa HBO:hon tai Viaplayhin. En ylipäätään katselisi juuri mitään ellen olisi joutunut kotiin jo melkein vuodeksi.
Netflixin oma tuotanto on sitä sakeinta paskaa. Tuotannon voi jakaa neekerikategoriaan, homokategoriaan ja girl boss kategoriaan, usein kaikkea yhdessä. Teemana on valkoisen länsimaalaisen heteromiehen rajaton pahuus, epäironisesti. No onneksi itäinen Eurooppa on based, eikö? Ehkä. Juuri siksi ällistyttää Netflixin puolalainen tuotanto. Olen katsellut suu auki nyt pari puolalaista filmiä joissa poikkeuksetta paha asuu puolalaisissa miehissä jotka kantavat nationalistisia tunnuksia. Viimeisimmässä yrjössä girl boss hakkaa puoli tusinaa nuorta miestä Puolan kotka-paidoissa ja menee sitten pelastamaan mulattilapsensa pahoilta valkoisilta. Edellisessä kaikki paha tuli äärioikeistosta joka paitsi hakkaa kadulla, myös luo valeuutisia ja vihakampanjoita hyviä vastaan. Täysin epäironisesti Eurooppa-hymnin soidessa, oikeistoincelit tekevät massa-ampumisia ja hallitsevat mediaa someterrorilla.
Vitun sairas maailma. Netflixin tuotannossa pitäisi olla varoitusteksti "aiheuttaa aivosyöpää".
Katsoin kanssa eilen, en muista monesko kerta, mutta olen ajattellut menköön niin monesti, kuin menee.Minä tykkään. Emily Bluntia katselee aina mielellään.