Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eli 78 1/3 kertaa tre kronor. Ja Ruotsin maajoukkueen kaikki tiedämmekin täysin arvottomaksi. Halpa oli.Hejsan kirjoitti:Tilasin 9 filmiä tänään, halvalla tuli 235 kruunua
noska kirjoitti:Eli 78 1/3 kertaa tre kronor. Ja Ruotsin maajoukkueen kaikki tiedämmekin täysin arvottomaksi. Halpa oli.
pstsika kirjoitti:Sen turkin puuttuminen ei tosin automaattisesti tarkoita, että kyseessä olisi lapsi...:a-wink:
Hejsan kirjoitti:Miten se voi olla mahdollista että ei aikuisilla naisella ole karvaa siellä alhalla?
pstsika kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Miten se voi olla mahdollista että ei aikuisilla naisella ole karvaa siellä alhalla?
Vastaukseni on lyhyesti ja ytimekkäästi: Gillette.
Jos olisit käynyt armeijan, niin tietäisit, että tuliaseman ampumasektorin tulee olla raivattu risuista. Ne vaikeuttavat tähtäämistä...
Lisäksi risut iskevät ikävästi kasvoihin syöksyessä. :a-smiley:
Hejsan se on valmis vaikka myymään äitinsä. Pistä äitin kuva tulemaan, niin katostaan miten se päiväkahvikutsu kiinnostaa.... :angel:Hejsan kirjoitti:Noska nyt tuli sulle kiire tilata laivalipuni ja äkkiä Hejsanin luon, Äiti keittää kahvit
noska kirjoitti:Hejsan se on valmis vaikka myymään äitinsä. Pistä äitin kuva tulemaan, niin katostaan miten se päiväkahvikutsu kiinnostaa.... :angel:Hejsan kirjoitti:Noska nyt tuli sulle kiire tilata laivalipuni ja äkkiä Hejsanin luon, Äiti keittää kahvit
baikal kirjoitti:noska kirjoitti:Hejsan se on valmis vaikka myymään äitinsä. Pistä äitin kuva tulemaan, niin katostaan miten se päiväkahvikutsu kiinnostaa.... :angel:Hejsan kirjoitti:Noska nyt tuli sulle kiire tilata laivalipuni ja äkkiä Hejsanin luon, Äiti keittää kahvit
Laita hejsan varoilta myös sisaren kuva menemään....
noska kirjoitti:No nythän se sitten on selvä mitä monet ovat täällä vihjailleetkin, siis tuo Hejsanin alkuperämaa
Hejsan kirjoitti:noska kirjoitti:No nythän se sitten on selvä mitä monet ovat täällä vihjailleetkin, siis tuo Hejsanin alkuperämaa
Ei se ole mun sisko tai mun alkuperämaa, löysin sen kuvan militaryphotos. net:istä
En mä laita mun äitiä ta siskoa tänne