Minkälaisia elokuvia te katotte?

Minen oo alottanut mittään.
Ja eikös se apinoiden planeettakin ole elokuva.
 
Aloitit....
 
Ehei, kyllä se oli eräs Ruotsissa asuva kun alko puhua tuheroista ja sitä ennen höökivaunujatorjuvakotieläin joka puhui tisseistä. Minen edes osais moista aloittaa vaikka yrittäisin.
 
Tilasin 9 filmiä tänään, halvalla tuli 235 kruunua

blood_box_vol_1_ccv_3_disc.jpg


blood_box_vol_2_ccv_3_disc.jpg


blood_box_vol_3_ccv_3_disc.jpg
 
Hejsan kirjoitti:
Tilasin 9 filmiä tänään, halvalla tuli 235 kruunua
Eli 78 1/3 kertaa tre kronor. Ja Ruotsin maajoukkueen kaikki tiedämmekin täysin arvottomaksi. Halpa oli.
 
noska kirjoitti:
Eli 78 1/3 kertaa tre kronor. Ja Ruotsin maajoukkueen kaikki tiedämmekin täysin arvottomaksi. Halpa oli.

Ruotsi on tietääkseni ainoa lätkäjoukkue maailmassa, jolla on koko joukkueen hinta merkitty pelipaitaan !
Tosin tämän viimeisen finaalin jälkeen eräs Ruotsin iltapäivälehti puhui jo äyreistä :camo:
 
pstsika kirjoitti:
Sen turkin puuttuminen ei tosin automaattisesti tarkoita, että kyseessä olisi lapsi...:a-wink:

Miten se voi olla mahdollista että ei aikuisilla naisella ole karvaa siellä alhalla?

Voistko kertoa Hejsanille...:) :D

leikkiä, leikkiä....se oli vitsi...eli.....Hejsanvitsi :D
 
Hejsan- tässä olisi tosi hyvä video jossa suomalaiset meripioneerit antaa kyytiä suurvallalle! Ei ois noista laivaston kampeloista uskonut...

 
Last edited by a moderator:
Hejsan kirjoitti:
Miten se voi olla mahdollista että ei aikuisilla naisella ole karvaa siellä alhalla?

Vastaukseni on lyhyesti ja ytimekkäästi: Gillette.

Jos olisit käynyt armeijan, niin tietäisit, että tuliaseman ampumasektorin tulee olla raivattu risuista. Ne vaikeuttavat tähtäämistä...
Lisäksi risut iskevät ikävästi kasvoihin syöksyessä. :a-smiley:
 
 
Last edited by a moderator:
pstsika kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Miten se voi olla mahdollista että ei aikuisilla naisella ole karvaa siellä alhalla?

Vastaukseni on lyhyesti ja ytimekkäästi: Gillette.

Jos olisit käynyt armeijan, niin tietäisit, että tuliaseman ampumasektorin tulee olla raivattu risuista. Ne vaikeuttavat tähtäämistä...
Lisäksi risut iskevät ikävästi kasvoihin syöksyessä. :a-smiley:

Höpsis, terävään kantoon leikattu vesakko se vasta onkin ikävä, siihen jos rytsähtää päälle niin tulee ikävää jälkeä..... eikä ampuma-asemaan tarvitse sentään syöksyä kuin pesäpallossa pesälle tai kotiin, a-asemaan voi laskeutua siististi ja nätistikin.
 
Olen tilanut filmejä, ne on seuraavat:

Pontypool, Summers blood, Population 436, True horror (dokumentääri), Art of violence (dokumentääri), Bigger stronger faster (dokumentääri), Devils playground (dokumentääri) ja Maniac

Noska nyt tuli sulle kiire tilata laivalipuni ja äkkiä Hejsanin luon, Äiti keittää kahvit :D

pontypool.jpg
population_436.jpg
true_horror_2_disc_discovery_channel.jpg
art_of_violence_video_on_demand.jpg
summers_blood.jpg
bigger_stronger_faster.jpg
devils_playground.jpg
maniac_uncut_special_edition_2_disc.jpg
 
Hejsan kirjoitti:
Noska nyt tuli sulle kiire tilata laivalipuni ja äkkiä Hejsanin luon, Äiti keittää kahvit :D
Hejsan se on valmis vaikka myymään äitinsä. Pistä äitin kuva tulemaan, niin katostaan miten se päiväkahvikutsu kiinnostaa.... :angel:
 
noska kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Noska nyt tuli sulle kiire tilata laivalipuni ja äkkiä Hejsanin luon, Äiti keittää kahvit :D
Hejsan se on valmis vaikka myymään äitinsä. Pistä äitin kuva tulemaan, niin katostaan miten se päiväkahvikutsu kiinnostaa.... :angel:

Laita hejsan varoilta myös sisaren kuva menemään....
 
baikal kirjoitti:
noska kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Noska nyt tuli sulle kiire tilata laivalipuni ja äkkiä Hejsanin luon, Äiti keittää kahvit :D
Hejsan se on valmis vaikka myymään äitinsä. Pistä äitin kuva tulemaan, niin katostaan miten se päiväkahvikutsu kiinnostaa.... :angel:

Laita hejsan varoilta myös sisaren kuva menemään....

:D :D....en uskalla, te tuute liian kiimaisia ja otatte ensimmäisen lentokoneen ruotsiin...:D
 
Noska ja Baikaali saat te mun siskon kuvan...:D

0_6d0a3_22e52d58_orig
 
No nythän se sitten on selvä mitä monet ovat täällä vihjailleetkin, siis tuo Hejsanin alkuperämaa
 
noska kirjoitti:
No nythän se sitten on selvä mitä monet ovat täällä vihjailleetkin, siis tuo Hejsanin alkuperämaa

Ei se ole mun sisko tai mun alkuperämaa, löysin sen kuvan militaryphotos. net:istä

En mä laita mun äitiä ta siskoa tänne ;)
 
Hejsan kirjoitti:
noska kirjoitti:
No nythän se sitten on selvä mitä monet ovat täällä vihjailleetkin, siis tuo Hejsanin alkuperämaa

Ei se ole mun sisko tai mun alkuperämaa, löysin sen kuvan militaryphotos. net:istä

En mä laita mun äitiä ta siskoa tänne ;)

Selittely vaan pahentaa asiaa. Arvaapa tuleeko sukkasaippuaa kun puolet foorumin väestä on jo syöksymässä sinne kuola valuen ja käykin selville että sikosi on esa pakarisen kaksoisolento, eikä mainostamasi typykkä.
 
Noska....:D
 
Back
Top