Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olen sitä mieltä että loppujen lopuksi minä, baikal ja me muut tämän alan tavalliset tallaajat emme erota sitä varmuudella mistään.
Kun alan oikeat asiantuntijat kertovat meille että tämä ON nyt SITÄ, alkaa välitön älämölö jolla tukahdutetaan asiantuntijoiden ääni
Olen varma että hämmentää. Suomen kokoisessa maassa se on vieläpä helppoa eikä vaadi montaa ihmistä sitä tekemään. Muutama pistää suunnitelman mukaisen lumipallon pyörimään ja sen jälken homma ruokkii itseään. Ja sitten taas sopivassa kohdassa vähän erilainen lumipallo liikkeelle. Muuta ei tarvita ja Suomen kokoisen maan somekeskustelua on hämmennetty riittämiin.Alan taipua uskomaan sitä väitettä, että Venäjä hämmentää mm. somekeskustelua. Jos näin on, niin toiminta on taitavaa, pirullisen taitavaa.
Olen varma että hämmentää. Suomen kokoisessa maassa se on vieläpä helppoa eikä vaadi montaa ihmistä sitä tekemään. Muutama pistää suunnitelman mukaisen lumipallon pyörimään ja sen jälken homma ruokkii itseään. Ja sitten taas sopivassa kohdassa vähän erilainen lumipallo liikkeelle. Muuta ei tarvita ja Suomen kokoisen maan somekeskustelua on hämmennetty riittämiin.
Eihän täällä ole vielä kuultu jäsen @Jantunen avauspuheenvuoroa aiheesta.
Yrittäkää kaikki sitten suhtautua asiallisesti myös hänen toivottavasti lähiaikoina ilmaantuvaan avaukseen..
Kun alan oikeat asiantuntijat kertovat meille että tämä ON nyt SITÄ, alkaa välitön älämölö jolla tukahdutetaan asiantuntijoiden ääni...
Yhtä sekasotkuahan tämä homma on tavallisen tallaajan näkökulmasta. Niin se on tarkoitus ollakin..
..."shady publishing houses" jotka siis eivat millaan tapaa rajoitu painettuun mediaan
- sulkemisen sijasta niita kuitenkin ehka seurataan sivusta, jotta paremmin peiteltyjen kampanjojen teemat ja peitetarinat on helpompi bongata (ja sylttytehdas paikallistaa)
Neuvostoliitto uittaa hissunkissun ison osan
Noinhan se menee. Kannattaa muistaa, mista han ilmestyi: Jeltsinin perheessa (lue: sisapiiri, joka rikastui murenemisen aikaan) ei loytynyt luontaista johtajaa, ja Putin silovniki-yhteyksineen "sisaistettiin" suojelijaksi muita piireja ja "enforceriksi" taloudellisia kilpailijoita vastaan.Venäjälle näyttäisi olevan suloisen samantekevää -ideologinen- tulokulma.
Metia, elinkeinoelämä, politiikka. Noihin vaikuttaminen vaikuttaa aikuisten oikeesti.
Venäjä ei takerru propagandassaan ja toimintamalleissaan enää neukkutapaan ideologiaan. Venäjälle näyttäisi olevan suloisen samantekevää -ideologinen- tulokulma.
https://demokraatti.fi/mielipide-aseellinen-maanpuolustus-on-ajatusvirhe/Mielipide: Aseellinen maanpuolustus on ajatusvirhe
Olen ihmetellen seurannut uutisia Suomen asehankinnoista ja mahdollisesta liittymisestä Natoon.
En ymmärrä, miten Suomen varustautuminen sotaan lisää turvallisuuttamme. Aseet on tarkoitettu käyttöön, ja niillä on yksinomaan tuhovoimaa. Niillä ei voi esimerkiksi hakata nauloja, tiskata astioita tai painaa kirjoja. Sen sijaan niillä saa rikki ihmiset ja esineet.
Aseellinen maanpuolustus on ajatusvirhe. Viimeaikaiset ja parhaillaan käytävät sodat ovat aiheuttaneet perusteellisen inhimillisen ja aineellisen hävityksen alueillaan. Tämän voi kuka tahansa todentaa televisiosta sekä lehtikuvista ja artikkeleista.
Olen siviilipuolustuksen kannattaja. Se perustuu kansan mobilisointiin aseettomin keinoin mahdollista vihollista vastaan. Samalla tavalla kuin varustelun oletetaan olevan peloite, siviilipuolustus kertoo mahdolliselle viholliselle, että Suomessa ei ole sille tilaa eikä ystäviä.
Minusta turvamme on viisaassa ulkopolitiikassa ja diplomatiassa. Jos ne eivät auta, vastaamme kansan rauhanomaisella mobilisaatiolla, mutta emme väkivallalla. Näin voimme pelastaa elämämme, maamme ja tulevaisuutemme.
Varmaan koepallo, 20% ei ollut ymmartanyt (en minakaan). Mutta lisaa seuraa, paremmin viritettyna?Menisikö tämä tämän vitjan alle...
https://demokraatti.fi/mielipide-aseellinen-maanpuolustus-on-ajatusvirhe/
En myöskään ymmärrä kirjoittajaa. Mutta eihän siinä mitään, jonkinlainen miellipidehän sekin oli ja näitähän palstoille mahtuu. Tarviiko tuosta sen kummemmin liikahtaa?20% ei ollut ymmartanyt (en minakaan).
Ei todellakaan. Mutta katsotaan asiaa nain:Tarviiko tuosta sen kummemmin liikahtaa?
Varmaan koepallo, 20% ei ollut ymmartanyt (en minakaan). Mutta lisaa seuraa, paremmin viritettyna?
Menisikö tämä tämän vitjan alle...
https://demokraatti.fi/mielipide-aseellinen-maanpuolustus-on-ajatusvirhe/