Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen lähdössä maanantaina inttiin, jonka vuoksi kävin juuri "inttiostoksilla." Ajattelin ensimmäisille kahdelle viikolle ottaa mukaan:
- Puhelin latureineen
- Boksereita ja sukkia
- Parranajovälineet
- Käteistä
- Powerbank
- Sisäpelikengät
- Luonnollisesti: palvelukseenastumismääräys, tilinumero, henkkarit
- Deodorantti
- Hammasharja ja -tahna
- Nuuskaa
Eiköhän näillä nyt ihan alkuun pitäisi pärjätä?
puhelinta et ehdi paljoa käyttämään ja latauspistokkeilla voi olla ruuhkaa. Lisäakku/laturi voi olla siis hyvä.
Palvelukseen astuvat: ottakaa aktiivinen rooli oman ryhmänne yhteishengen luomisessa.
Ja niin, saakos pakkipusseja jo nykyään firman puolesta.
Näinhän tuolla Tykistöprikaatissa on käymässä; laittavat juniorin eteenpäin aliupseerikurssille ja kaikki suunnitelmat jatkoelämästä menevät lievästi uusiksi. Ei auttanut elämäntilanteen kertaus; heikohko terveys (verenpaine ja huonot polvet), opiskelujen aloitus syksyllä 2012. Juniorilla vaan oli semmoinen asenne ettei perseillä ja tehdään hommat niin kuin pitää; itse väitti epäonnistuneensa P-kaudella juuri syystä ettei pääse 6kk:n nakilla. Motivaatiota ei siis ole...
On se vaan niin väärin, että pakkosijoitetaan jos ei motivaatiota ja haluja ole; kaikki muut koulutustasomittarit meni vissiin arvosalla kiitettävä tai hyvä, mutta johtamistaidontestin juniori yritti väkisin pistää leikiksi; onnistui; sai 0-pistettä, mutta tämä ei näköjään riitä. Ei siinä muuta mutta opiskelun aloitus siirtyy vuodella syksyyn 2013 :a-embarassed:
Tästä listasta puuttuu se miten helpottaa helvetinmoista nälkää. Rakkolaastareita jaetaan ainakin joissakin yksiköissä mutta toki tarpeen. Urheiluteippikin auttaa.Itse olen lähdössä maanantaina inttiin, jonka vuoksi kävin juuri "inttiostoksilla." Ajattelin ensimmäisille kahdelle viikolle ottaa mukaan:
- Puhelin latureineen
- Boksereita ja sukkia
- Parranajovälineet
- Käteistä
- Powerbank
- Sisäpelikengät
- Luonnollisesti: palvelukseenastumismääräys, tilinumero, henkkarit
- Deodorantti
- Hammasharja ja -tahna
- Nuuskaa
Eiköhän näillä nyt ihan alkuun pitäisi pärjätä?
-nenäliinoja voi käyttää kaikkeen hyödylliseen (esim vessapaprun korvikkeena tai aseenpuhdistamisessa tai sitten ihan vain niistämisessä ei kaikkea samalla kertaaa kuitenkaan !![]()