Vonka
Supreme Leader
Siitäpä riemu syntyisi, jos kirurgi tai nukkumatti tunaroisi leikkauksessa
Kyllä desantin Twitter repeäisi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Siitäpä riemu syntyisi, jos kirurgi tai nukkumatti tunaroisi leikkauksessa
Ennenvanhaan metsien miehet ilmoittautuivat poliisille kun ilmat kylmeni kunnolla. Tulivat istumaan sakon muuntorangaistusta. Saivat lämpimät olot ja ruokaa.Jos tuo pidätys- ja syöpäjuttu on totta, tuo on todennäköisimmin itse soittanut skoudet paikalle, kun ei fyffet riittäisi leikkaukseen Andorrassa. Nyt pääsee flygellä valtion piikkiin Suomeen, tutkimuksiin ja leikkaukseen, edelleen valtion piikkiin. Siinä on muutama poliisikuulustelu ja mahdollinen sakko tai ehdollinen vankeus aika kevyttä kamaa, kun samalla pääsee uhriutumaan aivan yhdellätoista kannattajiensa silmissä. Siis jos tuo pidätys- ja syöpäjuttu on totta.
Liekkö koko syöpää olemassa.
Omasta kokemuksesta tiedän että suolistosyöpä vie hautaan varsin nopeasti
Kyllä nyt dosentti vei sanattomaksi. Olen tavannut ison joukon terveellisesti eläneitä, urheilullisia ihmisiä, jotka ovat sairastuneet syöpään. Mulla ei ole käynyt mielessäkään, että NATO-juntta voisi olla sairastumisen syy.Olen sanaton.
Kyllä nyt dosentti vei sanattomaksi. Olen tavannut ison joukon terveellisesti eläneitä, urheilullisia ihmisiä, jotka ovat sairastuneet syöpään. Mulla ei ole käynyt mielessäkään, että NATO-juntta voisi olla sairastumisen syy.
Muutoinhan Bäckman pelaa puheillaan jo isäntäänsä Venäjää vastaan. Sen verran kouhoja nuo miehen puheet on. Jos Venäjän äänitorvena toimii tuommoinen mies, niin ei ole pelkoa sen sanoman istuttamisesta suomalaiseen maaperään.
Yleisimpiä sairauksia nykyään. Kolme tuttua jo saanut pussin kylkeen vuosien saatossa. Hoidettavissa,mutta ikävä. Johtuu lihasta. Who nosti prosessoidun lihan samaan syöpävaarallisten aineide ykkösluokkaan tupakan ja asbestin kanssa. Joten pussi kyljessä alkaa olemaan trendi.
Vaikuttaa siltä, että desantilla on joku tuli hännän alla. Valmistelee provokaatiota, mutta joku ylimääräinen paniikki tuossa näkyy... Mitäpä Janitskin voi viranomaisille kertoa?
Olen sanaton.
Voi sitä Venäjää, jolla on tuollaisia ystäviä.
VK:ssa yritetään ilmeisesti polkaista käyntiin jonkinlaista infokampanjaa "myötämielisessä" mediassa. Ainakin MV:n lukijakuntaa pyydetään olemaan yhteyksissä tällaisiin tahoihin.
Katso liite: 15832
EDIT: viestiä siis levitetään tällaisella tietoiskulla.
KAIKKI SUOMALAISET KAIKKI IHAN JOKAINEN IHMINEN JOKA VÄLITTÄÄ SYÖPÄÄ SAIRASTAVASTA IHMISESTÄ
JOTA KIDUTETAAN JA ESTETÄÄN PÄÄSEMÄÄN LEIKKAUKSEEN
OTTAKAA HETI YHTEYTTÄ VENÄLÄISEEN VALTAMEDIAAN
TEHDÄÄN TÄMÄ MAAILMANLAAJUISEKSI ETTÄ SYÖPÄÄ SAIRASTAVA IHMINEN ON VANKILASSA EI PÄÄSE LEIKKAUKSEEN KOSKA SANANVAPAUS ON RIKOS
SILLÄ VÄLIN RAISKAAJAT SAA EHDOLLISTA
ÄLKÄÄ SALLIKO TÄMÄN JÄÄDÄ HILJAISUUTEEN NE MURHAAVAT ILJAN MURHAAVAT IHMISEN JOS OLEMME HILJAA !!!!!!!!!
Dosentti näyttää ilmoittavan fb-sivullaan asuinpaikakseen Moskovan. Onkohan siis muuttanut pääkallopaikalle? Ja (ainakin omassa mielessään) varautuu 2000-luvun Otto Wille Kuusiseksi.Vaikuttaa siltä, että desantilla on joku tuli hännän alla. Valmistelee provokaatiota, mutta joku ylimääräinen paniikki tuossa näkyy... Mitäpä Janitskin voi viranomaisille kertoa?