Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Teräsmies kirjoitti:Miten tuo "enkeli" liittyy näihin NWO juttuihin?
Hejsan kirjoitti:Teräsmies kirjoitti:Miten tuo "enkeli" liittyy näihin NWO juttuihin?
Ei mitenkään, mutta en tiennyt mihin mä paneen sen.
Jos mä startan uuden tråådin mihin semmoiset asiat voi laitaa....
Esim, false prophet ja antichrist, two witnesses ja niin ja kristittyjä asioita
Hejsan kirjoitti:Teräsmies kirjoitti:Miten tuo "enkeli" liittyy näihin NWO juttuihin?
aivan.. eiköhän olisi aika jo hieman moderoida hörhötopiceja?juhapar kirjoitti:Tuota, eiköhän näitä höpöhöpö-troodeja ole jo ihan tarpeeksi.
adam7 kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Teräsmies kirjoitti:Miten tuo "enkeli" liittyy näihin NWO juttuihin?
eiköhän nämä uskontoasiat voisi jo rajata foorumin ulkopuolelle, ainakin siltä osin kun ne eivät liity foorumin varsinaiseen aiheeseen... ?
aivan.. eiköhän olisi aika jo hieman moderoida hörhötopiceja?juhapar kirjoitti:Tuota, eiköhän näitä höpöhöpö-troodeja ole jo ihan tarpeeksi.
juhapar kirjoitti:Tuota, eiköhän näitä höpöhöpö-troodeja ole jo ihan tarpeeksi.
Se, joka tämän kuvan on väkertänyt on näköjään unohtanut, että hepreaa kirjoitetaan oikealta vasemmalleHejsan kirjoitti:
Hairysteed kirjoitti:Se, joka tämän kuvan on väkertänyt on näköjään unohtanut, että hepreaa kirjoitetaan oikealta vasemmalleHejsan kirjoitti:
Niin ja jos poistetaan vielä O ja m, ja lisätään vielä t ja n, niin saadaan Satan :exclamation:baikal kirjoitti:Niin, ja jos Obama-nimestä poistetaan b ja lisätään paikalle s niin saadaan Osama.