New World Order

Radar kirjoitti:
Mielenkiintoisia juttuja kaikenkaikkiaan. Kyllä suurin osa hieman iäkkäämmistä, sanotaan vähintään +35 alkaa näkemään tapahtumia, jotka pistävät miettimään tulevaisuutta. Homoparit ja lasten adoptiot, jotka ovat hetken päästä totta...

Minä olen sitten vissiin jo liian vanha, kun katselen näitä asioita enemmän huumorilla kuin mitenkään muuten? Ja näitä juttuja voi katsoa monella tavalla, vaikka näin: Suomessa syntyy eri tietojen mukaan JOKA HELEVETIN VUOSI valmiiksi eri tavoin vammautuneena yli tuhat lasta alkoholin ja lääkkeiden väärinkäytön vuoksi....onko se hinttien vika?

Joka vuosi huostaanotetaan kymmentuhatsotalla lapsia...ihan niistä heteroperheistä...hinttien vika?

Mistä niitä pikku hinttejä oikein tulee? Niitä tulee heteroparien työhelöinnin tuloksena.

Ei sillä, h-pareille riittäisi ihan hyvin muodinmukaiset sylikoirat, ne ihanat, joita kantaa retuutetaan pikku kassissa, jonka kyljessä lukee Louis Vittune. Kahen tonnin hauva kuuden tonnin kassissa. Sööttiä. Jos adoptio-lapsi on jatkumoa tälle trendille niin se on kyllä voivoi.
 
baikal kirjoitti:
Radar kirjoitti:
Mielenkiintoisia juttuja kaikenkaikkiaan. Kyllä suurin osa hieman iäkkäämmistä, sanotaan vähintään +35 alkaa näkemään tapahtumia, jotka pistävät miettimään tulevaisuutta. Homoparit ja lasten adoptiot, jotka ovat hetken päästä totta...

Minä olen sitten vissiin jo liian vanha, kun katselen näitä asioita enemmän huumorilla kuin mitenkään muuten? Ja näitä juttuja voi katsoa monella tavalla, vaikka näin: Suomessa syntyy eri tietojen mukaan JOKA HELEVETIN VUOSI valmiiksi eri tavoin vammautuneena yli tuhat lasta alkoholin ja lääkkeiden väärinkäytön vuoksi....onko se hinttien vika?

Joka vuosi huostaanotetaan kymmentuhatsotalla lapsia...ihan niistä heteroperheistä...hinttien vika?

Mistä niitä pikku hinttejä oikein tulee? Niitä tulee heteroparien työhelöinnin tuloksena.

Ei sillä, h-pareille riittäisi ihan hyvin muodinmukaiset sylikoirat, ne ihanat, joita kantaa retuutetaan pikku kassissa, jonka kyljessä lukee Louis Vittune. Kahen tonnin hauva kuuden tonnin kassissa. Sööttiä. Jos adoptio-lapsi on jatkumoa tälle trendille niin se on kyllä voivoi.

Jos kaikki olisivat hinttejä, niin ei olisi ihmisiäkään. Hyvä? Homous on kuin tauti, joka leviää..kukaan ei ole syntynyt hintiksi.

Homous ei ole ainoa vika mikä täällä jyllää...älä ymmärrä väärin, mutta kaikki suuret kulttuurit ovat kuolleet, kun homous on yleistynyt. Rooma, Kreikka yms. Se on vain yjsi kuoleman synti muiden joukossa
 
Radar kirjoitti:
baikal kirjoitti:
Radar kirjoitti:
Mielenkiintoisia juttuja kaikenkaikkiaan. Kyllä suurin osa hieman iäkkäämmistä, sanotaan vähintään +35 alkaa näkemään tapahtumia, jotka pistävät miettimään tulevaisuutta. Homoparit ja lasten adoptiot, jotka ovat hetken päästä totta...

Minä olen sitten vissiin jo liian vanha, kun katselen näitä asioita enemmän huumorilla kuin mitenkään muuten? Ja näitä juttuja voi katsoa monella tavalla, vaikka näin: Suomessa syntyy eri tietojen mukaan JOKA HELEVETIN VUOSI valmiiksi eri tavoin vammautuneena yli tuhat lasta alkoholin ja lääkkeiden väärinkäytön vuoksi....onko se hinttien vika?

Joka vuosi huostaanotetaan kymmentuhatsotalla lapsia...ihan niistä heteroperheistä...hinttien vika?

Mistä niitä pikku hinttejä oikein tulee? Niitä tulee heteroparien työhelöinnin tuloksena.

Ei sillä, h-pareille riittäisi ihan hyvin muodinmukaiset sylikoirat, ne ihanat, joita kantaa retuutetaan pikku kassissa, jonka kyljessä lukee Louis Vittune. Kahen tonnin hauva kuuden tonnin kassissa. Sööttiä. Jos adoptio-lapsi on jatkumoa tälle trendille niin se on kyllä voivoi.

Jos kaikki olisivat hinttejä, niin ei olisi ihmisiäkään. Hyvä? Homous on kuin tauti, joka leviää..kukaan ei ole syntynyt hintiksi.

Homous ei ole ainoa vika mikä täällä jyllää...älä ymmärrä väärin, mutta kaikki suuret kulttuurit ovat kuolleet, kun homous on yleistynyt. Rooma, Kreikka yms. Se on vain yjsi kuoleman synti muiden joukossa

Kaikilla kulttuureilla on aikansa, kaikesta jää vain pieni kulttuurikerros tulevaisten tutqijoiden arvottavaksi. Minä olen nimennyt nykyisen öljykulttuuriksi...kun oili on finito niin eiköhän tämä ala olla paketissa sellaisena kuin me sen nykyään tunnemme. Olipahan h-väkeä tahi ei.
 
Radar kirjoitti:
Jos kaikki olisivat hinttejä, niin ei olisi ihmisiäkään.
Ei olisi niin, kuten ei olisi myöskään jos kaikki olisi naisia. Onko siis väärin olla nainen?
Ja sitäpaitsi, oli mikä tahansa, kaikki eivät ole homoja. He kuuluvatkin seksuaalivähemmistöön.

Luulisi aikuisen ihmisen käsittävän "jos kaikki olisi _ " -argumentin typeryyden!
 
Hairysteed kirjoitti:
Radar kirjoitti:
Jos kaikki olisivat hinttejä, niin ei olisi ihmisiäkään.
Ei olisi niin, kuten ei olisi myöskään jos kaikki olisi naisia. Onko siis väärin olla nainen?
Ja sitäpaitsi, oli mikä tahansa, kaikki eivät ole homoja. He kuuluvatkin seksuaalivähemmistöön.

Luulisi aikuisen ihmisen käsittävän "jos kaikki olisi _ " -argumentin typeryyden!

Joka tapauksessa homous ei ole hyvä asia...ja jos tunnet henkilökohtaisesti homoja, niin tiedät sen myös..
 
Radar kirjoitti:
Hairysteed kirjoitti:
Radar kirjoitti:
Jos kaikki olisivat hinttejä, niin ei olisi ihmisiäkään.
Ei olisi niin, kuten ei olisi myöskään jos kaikki olisi naisia. Onko siis väärin olla nainen?
Ja sitäpaitsi, oli mikä tahansa, kaikki eivät ole homoja. He kuuluvatkin seksuaalivähemmistöön.

Luulisi aikuisen ihmisen käsittävän "jos kaikki olisi _ " -argumentin typeryyden!

Joka tapauksessa homous ei ole hyvä asia...ja jos tunnet henkilökohtaisesti homoja, niin tiedät sen myös..
Päinvastoin! Homous on nimenomaan hyvä asia - mitä suurempi osa miehistä on homoja, sitä suurempi osa naisista joutuu tyytymään minuun! ;) Lesbous sen sijaan on ongelma..

"Gay is bad m'kay". Jos vaikka perustelisit miksi homous on paha asia niin kerron miksi perustelusi ovat palturia
 
Mieleenliintoinen kuva....:)....tapahtumat ja sitten raamatun kirjoitukset siitä.

rapture-warning-signs-circle2.jpg


http://www.arrse.co.uk/current-affairs-news-analysis/120954-eussr-theatens-czechs.html
 
eikö tässä vaihessa voida laittaa pataan tämä hihhulipropaganda ja julistaa saitti uskontovapaaksi.

saavat sitten kaikki palvoa omia jumaliaan omilla jumalsaiteillaan
 
adam7 kirjoitti:
eikö tässä vaihessa voida laittaa pataan tämä hihhulipropaganda ja julistaa saitti uskontovapaaksi.

saavat sitten kaikki palvoa omia jumaliaan omilla jumalsaiteillaan

Tämä on Iltavapaat: Tornihuhuja, hupijuttuja, offtopic ja muita ei niin sotilaallisia juttuja
 
Se ei tarkoita että uskonnollinen propaganda kuuluisi tänne
 
adam7 kirjoitti:
Se ei tarkoita että uskonnollinen propaganda kuuluisi tänne

Mitä se tarkoitta sitten?
 
Mitä te tästä sanotte??

Niinistön suusta;
"Mutta tähän ulkopolitiikkaan siis. Kyllä minulla on se käsitys, että tämä vuosituhannen alku jää maailman historiaan uuden maailmanjärjestyksen aikana. Kehittyvät taloudet ovat tulleet paitsi taloudessa ne tulevat myöskin valtapolitiikassa."


http://nwohavaintoja.blogspot.com/2011/11/sauli-niinisto-lipsautti-taas-uuden.html
 
Paikallisessa kulttuurilaitoksessa oli tässä yksi ilta kirjailijavieras. Hän kertoi amerikkalaistutqijasta, joka on löytänyt selvän "polun" aikajanalla IMF:n ja Temppeliherrojen väliltä. Kuulemma hämmentävän selvä reitti näiden välillä.
 
no nyt mä oon vakuuttunu ;)
 
adam7 kirjoitti:
no nyt mä oon vakuuttunu ;)

:blush:

Eikö ihan totta, minkäläiset todisteet sä haluat nähdä että sä uskot siihen??
 
Olet kyllä täysin vakuuttanut mut....

Mistä, se onkin toinen juttu...
 
Mielenkiintoinen video

 
Last edited by a moderator:
"Totisesti: tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin kaikki tämä tapahtuu" - Matt. 24:34
"Totisesti: tässä joukossa on muutamia, jotka eivät kohtaa kuolemaa ennen kuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan valtakuntansa kuninkaana." - Matt. 16:28
"Totisesti: tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin kaikki tämä tapahtuu." - Mark. 13:30
"Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan." - Tess. 4:17

Maailman olisi siis itse raamatun mukaan pitänyt loppua jo kaksi vuosituhatta sitten, joten se siitä maailmanlopusta!
 
Älä nyt....

Mitä sä tästä sanot, tähän ollaan pikkuhiljaa menossa

Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki

Johanneksen ilmestys 13:16-17
 
Back
Top