Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
baikal kirjoitti:Minä epäilen, että tämä ei jää tähän. Verkkotoiminta myydään sopivalla hetkellä sekin.
RDF kirjoitti:Liika itsevarmuus tappoi. Iphonen tullessa markkinoille 2007 Nokiasta tuli älyttömän itsevarmoja ja vähetteleviä kommentteja kyseisestä laitteesta.
Peiper kirjoitti:Vihdoinkin! Nyt firma voi keskittyä johonkin missä voivat vielä menestyä.
commando kirjoitti:Minusta matkapuhelin ei ole 20 vuoteen ollut työkalu vaan lähinnä esittelylaite samalla tavalla kuin ennen taskukellot. Molemmat nostetaan pöydälle tai ainakin nuorisolaiset ja stubbidot tuntuvat näin tekevän twiitatessaan menevänsä paskalle tai thriatlonille. Siinä mielessä en usko että millään käyttöjärjestelmällä on väliä vaan lähinnä trendikkyydellä. Jakeluketjun kuorinnasta en osaa sanoa mutta virhehän on menettää Yhdysvalloissa se jakeluketju ja näkyvyys, koska sitä kautta loppumaailma ottaa trendinsä.
commando kirjoitti:Ai kannattava bisnes? Se pelkkä verkkofirma tekee tappioita vaikka matkapuhelimet myytiin. Eiköhän ne Nokian puhelimet ole tehty Aasiassa jo kauan vaikka osa suomalaisista politiikoista teki itsensä naurunalaiseksi ehdottamalla että kalliit kännykät tehtäisiin Suomessa...
Samses kirjoitti:Verkkopuoli on muuten ollut voitollinen jo useita perättäisiä kvartaaleja - itse asiassa se on ainoa voitollinen osa koko lafkasta! Voit tsekata www.nsn.com jos et usko.
Muuten itse asiaan puutun vain sen verran, että totean että ihmettelen hiukan mitä te jampat koohkaatte kaupasta. Tappiollinen bisnes myytiin viime hetkellä ennen lopullista romahdusta ja siitä saatiin vielä rahaakin. Hyvä kauppa Nokialle, hemmetinmoinen riski Microsoftille. Firmojen pörssikurssien kehitys kaupan jälkeen kertoo saman asian.
Asia aivan erikseen on se että Nokiaa syystä tai toisesta on johdettu jo vuosia päin peetä mikä on tuhonnut firman arvon, eikä ylimielisyys ja omahyväisyys ole mitenkään edistäneet menestystä, mutta se ei suoranaisesti liity tähän kauppaan.
KorpiSISSI kirjoitti:Maanpuolustuksen (tai edes Pirkkalan) hengessä :
Jolla TULEE --- Oletko valmis?
PurjeKalaa Pukkaa..
Vaikka kännybisnes onkin taantuvaa, voinee joku uudestaan ajateltu puhumislaite-surffitabletti ryyditettynä uudenlaisella bisnesmalla menestyäkkin?
Vielä puuttuu aito Linux-laite, samoin ns. OpenElectronics avoimeen elektroniikkaan ja OpenSOurce softaan perustuva jokamiehen tee-se-itse läsnätieto-hypridikämmykkä.... ja pilipalipalikoista koostettava konseptilaite
Noh, saavatpahan ainakin kiinan pikku-kätöset uutta puuhasteltavaa...
larrythorn kirjoitti:KorpiSISSI kirjoitti:Maanpuolustuksen (tai edes Pirkkalan) hengessä :
PurjeKalaa Pukkaa..
Vaikka kännybisnes onkin taantuvaa, voinee joku uudestaan ajateltu puhumislaite-surffitabletti ryyditettynä uudenlaisella bisnesmalla menestyäkkin?
Vielä puuttuu aito Linux-laite, samoin ns. OpenElectronics avoimeen elektroniikkaan ja OpenSOurce softaan perustuva jokamiehen tee-se-itse läsnätieto-hypridikämmykkä.... ja pilipalipalikoista koostettava konseptilaite
Olisiko mahdollista että linux ja wintoosa olisi samassa paketissa.
Henkilökohtaisesti pidän slide -mallisesta puhelimesta. Jahka vielä kehittävät vastaavan mini ohuen tabletin. Optimi koko joka mahtuu hyvin povitaskuun on 7". Eivät ole vielä kehittäneet tulostinta kannettavan kanteen
Juke kirjoitti:ADAIA on mun seuraava kotimainen founi; http://adaiadevices.com/web/
Juke kirjoitti:larrythorn kirjoitti:KorpiSISSI kirjoitti:Maanpuolustuksen (tai edes Pirkkalan) hengessä :
PurjeKalaa Pukkaa..
Olisiko mahdollista että linux ja wintoosa olisi samassa paketissa.
Henkilökohtaisesti pidän slide -mallisesta puhelimesta. Jahka vielä kehittävät vastaavan mini ohuen tabletin. Optimi koko joka mahtuu hyvin povitaskuun on 7". Eivät ole vielä kehittäneet tulostinta kannettavan kanteen
ADAIA on mun seuraava kotimainen founi; http://adaiadevices.com/web/
Kaukovittuilija kirjoitti:Tuo Nokia:n myynti varmisti ainakin sen tosiasian että rutiköyhän Suomen ainainen lama tulee todellakin jatkumaan hamaan ikuisuuteen.