pstsika
Haukka
Renault?
Minusta tuo kuulostaa enemmänkin Citroëniltä.
Never again. Yksi kokemus riitti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Renault?
Tätä voisi sanoa jo isänmaalliseksi toiminnaksi.Älkää nyt viittikö.
Itse suosin uusien autojen hankinnoissa armeijalle kelpaavaa kalustoa, en vältä. Tietysti autot on sen verran kalliita, että kyllä niille pitää tähdellistä siviilikäyttöäkin olla. Joka tapauksessa tässäkin kuussa olen erästä omistamaani ajoneuvoa armeijan tarpeisiin sopivammaksi. Siis muuten tuota metallipajalla erikoismittatilaustyönä tehtyä muutosta ei olisi edes harkittu. On 90% pv:n tarpeisiin tehty muutos.
edit: korjattu Nokilaisella tehtyjä kiroitusvihreitä.
Älkää nyt viittikö.
Itse suosin uusien autojen hankinnoissa armeijalle kelpaavaa kalustoa, en vältä. Tietysti autot on sen verran kalliita, että kyllä niille pitää tähdellistä siviilikäyttöäkin olla. Joka tapauksessa tässäkin kuussa olen erästä omistamaani ajoneuvoa armeijan tarpeisiin sopivammaksi. Siis muuten tuota metallipajalla erikoismittatilaustyönä tehtyä muutosta ei olisi edes harkittu. On 90% pv:n tarpeisiin tehty muutos.
Oletko tiedottanut asiasta aluetoimistolle?
Sehän olisi viheliäistä, ettei autosi erityisominaisuuksia oltaisi valmiita käyttämään hyväksi.
Useimmilla on huolena oma sijoitus - tai sen puute - ,mutta sinun pitää huolehtia vielä autosikin sijoituksesta. Kunnioitettavaa!
Modasin autoani oma-aloitteisesti PV:n tarpeisiin sopivaksi (olettaakseni). Tässä on sitä suojausta riittävästi. Ja uskokaa tai älkää, ei ole kuin puolitoistavuotta vanha. On vaan niin kovassa ajossa ollut. Hiekkakuopalla kuvasin.
Tuohan kuulostaa koirahommiinkin sopivalta Liikkuis koko ryhmä ja kamat kans. Mattavihreä?Kyllä on, eräällä niistä.
6 henkilön tilat yhdistettynä isoon lavaan ja 3,5 tonnin vetokykyyn 4-vetoisena... On SA kytkin asennettuna siten, että voi pallokytkimen kääntää sivuun ja istuttaa SA.n karaan suoraan..
Tallissa valmiina, jos joku sattuu PV.n hommissa tartteen. Itse en tarvi, kun olen täällä maailman ääressä taas.
Renault?
Haiskahtaa jenkkipick-upiltaKyllä on, eräällä niistä.
6 henkilön tilat yhdistettynä isoon lavaan ja 3,5 tonnin vetokykyyn 4-vetoisena... On SA kytkin asennettuna siten, että voi pallokytkimen kääntää sivuun ja istuttaa SA.n karaan suoraan..
Tallissa valmiina, jos joku sattuu PV.n hommissa tartteen. Itse en tarvi, kun olen täällä maailman ääressä taas.
Mikäsmikäs?Noo, se on sellainen terhakka...
Mutta kyllä auton pitää olla auto, eikä mikään riisikuppi... Lavalla pitää olla tilaa ja sisällä kans.. Sekä kantavuutta..
pakkotila laki tai jokin sellaanen siis ihan laillinen laki antaa "joukkoyksikön" komentajalle oikeuden vangita siviilejä siirtää heitä ja heirän omaisuuttaan niinkuin haluaa se antaa myös oikeuden takavarikoida siviili omaisuutta.