Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mäntysuopa ja nyrkkipyykki on ainakin.Onko siviilimarkkinoilla sellaista pesuainetta joka ei oikeasti pilaa IR-suojausta? Näitä väripyykille tarkoitettuja aineita on pilvin pimein mutta toimivatko ne tuolla IR-alueellakin?
Varusteleka myös jotain ekologista ja myös gorevaattetteille sopivaa aikanaan opitisista kirkasteista vapaana.Onko siviilimarkkinoilla sellaista pesuainetta joka ei oikeasti pilaa IR-suojausta? Näitä väripyykille tarkoitettuja aineita on pilvin pimein mutta toimivatko ne tuolla IR-alueellakin?
Onko siviilimarkkinoilla sellaista pesuainetta joka ei oikeasti pilaa IR-suojausta? Näitä väripyykille tarkoitettuja aineita on pilvin pimein mutta toimivatko ne tuolla IR-alueellakin?
Varusteleka myös jotain ekologista ja myös gorevaattetteille sopivaa aikanaan opitisista kirkasteista vapaana.
Ruokakauppa tavarasta LV on mainostanut että isossa osassa heidän tuotteissaan ei ole. Itse kun urheilen paljon niin kaapissa on LV:n Sport pesuainetta ja kysyessäni asiasta heiltä niin mm. kyseisessä pesuaineessa ei optisiakirkasteta ole. Vastaavat muuten hyvin sähköposteihin. Ja mitä olen VV:n läpi katsonut niin ei ainakaan omat tuolla pestyt "hohda".
Tänään hain oman verkkoni pakettiautomaatista.Nyt olisi Varustelekan naamioverkko myynnissä. 111 kpl ja 80 eur.
https://www.varusteleka.fi/fi/product/sarma-tst-naamioviitta-m05-metsakuvio/56961
Moro. Hienon näköinen ja halpa. Kysymys, mitä metsästät?änään hain oman verkkoni pakettiautomaatista.
Nyt näkyy olevan 76 kpl jäljellä eli on niitä mennyt kolmisenkymmentä.
Leijonaa mä metsästän, tahdon saada suuren....Moro. Hienon näköinen ja halpa. Kysymys, mitä metsästät?
Leijonaa mä metsästän, tahdon saada suuren....
Ei vaan se nyt vaan sattuu olemaan eräänlainen harrastus tämä camoilu.
Tuli mieleen kasku jonka Jan Guillot on kertonut kun pääsi ensi kertaa osallistumaan hienostoherrojen metsästysretkeen. Jan ja kaverinsa olivat pukeutuneet ties mihin maastovaatteisiin. Jolloin joku ruotsalainen aatelismies oli katsonut pitkin nenää ja tiedustellut: "Mihin sotaan herrat aikovat osallistua?"
Moro. Metsästyshommissa ja armeijan puuhissahan noita camotuotteita yleensä käytetään. En tiennytkään, että jotkut harrastaa tätä. Ei mitään, itsekin pyrin pukeutumaan mahdollisimman luonnonväriseen, lähinnä erisävyisiin vihreisiin, harmaisiin. Camotuotteita mulla ei kyllä ole yhtään, eikä kyllä neonvärisiäkään.Leijonaa mä metsästän, tahdon saada suuren....
Ei vaan se nyt vaan sattuu olemaan eräänlainen harrastus tämä camoilu.