Kyllä Hejsan nämä asiat hoitaa!!!
LÖYSIN GOOGLESTA TRANSLATE RUOTSI SUOMEKSI!!!:a-laugh:
Översättning från svenska till finskaVisa romanisering
Nyt on melkein 4 kuukautta sitten kotiutuessaan minulle, joten ajattelin kertoa teille kokemusta näistä 362 päivää vietin Suomen armeijassa.
12 tammikuu menin Sodankylässä suurin toivein ja jota haluan tulin sisään SissiK (Jägar.komp). Aluksi se tuntui henkisesti vaativa, ei tiedä tippaakaan kartio, uusia juttuja koko ajan jne. .. Mutta muutaman päivän jälkeen aloin ajatella se oli huono kurinalaisuutta ja turhaa käynnissä, eikä fyysisesti vaativa toiminta, että odotin.
Kahdeksan viikon jälkeen olin valittu AUK jääkärilinja, vasta kun tunsin armeijassa oikeasti, se oli hidasta vitun kovaa kaikilla tavoilla. Mutta sen jälkeen muutaman viikon päästä alkoi olla rento, jos jatkamme samaan tahtiin kuin alussa, jotta voisimme olla todella kova ja ammattitaitoista sotilaita, mutta ei.
Harjoitukset meillä oli keväällä olivat laatu vaihtelee ja jotkut olivat vaativampia kuin toiset, mutta todellinen jääkäri-päivää, meillä oli varsin vähän. Emme koskaan harjoiteltu marssivat päiväkausia, se oli kaikkein monipuolinen taistelu porat ja koskaan todellisia vaikeuksia (suuri pettymys).
Kun uusi alokas Heinäkuussa tuli aivan uudet haasteet, se vei paljon aikaa tottua tehdä päätöksiä ja johtaa ihmisiä. Olin kuitenkin usein ensimmäistä kertaa, miten hyvin kiittämätön siat on Suomessa, osa ei ole kiinnostunut hallintaan veteraanien perintöä ja puolustaa maan. Mikä tietysti näkyy koulutuksen kautta sekä sitoutuminen ja suunnittelu-upseereiden.
Minut valittiin, koska Tarkka-ampuma-yliupseeri, joten otin 3 viikkoa kurssin aihe. Tietenkin todella paska, voit kutistaa kaikki puolet siitä ilman ongelmia. Luulin, että sinun täytyy yrittää kerätä niin paljon tietoa kuin mahdollista taistella ottelua sen sijaan .. Mutta ei tullut aikana ammunta käytäntö, ammun viisi laukausta jälkeen viimeistely aikana.
Lopullinen liikuntaa melko hyvä, mutta kun se tuli meidän joukkueen ohjaaja ei hoitanut tehtävänsä, en ollut saanut mitään koulutusta, mikä minun roolini oli joukkue. Koska olen ollut metsästys linja sisältää vain jalkaväki-joukkueet toimintaa, kun olin Jääkäri.komp n päämaja joukkue. Valitettavasti häpeä, u name it.
Yhteenvetona ylös:
Kokonaan asepalveluksesta Suomessa oli suuri pettymys, suurin osa heistä ohjaajien eivät olleet kiinnostuneita tekemään hyvää työtä maassa, mutta vain liukui noin palkasta. Met pari kohtaa, jotka todella paloi toimintaan ja oli hyvä koulutusalalla, mukaan virkamiehet oli suuri puute. Kuten huomasi ex Toista, tehkää oikein "ei useinkaan sovelleta, voit nähdä läpi sormien liikaa väärin.
Hyvä asia oli, että sain yhteydessä Suomen väestö niin, että olen todennäköisesti ollut mahdollisuus, jos en tee asevelvollisuus.
Kun olin varusmiespalveluksen laski luottamus Suomen puolustusvoimien jotain ihmeellistä, ja jotenkin tunsin enemmän ruotsalainen kun tulin kotiin, kuin silloin kun menin Suomi. Mutta en ole pahoillani, että olen lupautunut asevelvollisuus