Orpon hallituksen politiikka ja siitä keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonoppa
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Itse ajattelen, että väestönvaihto-termi on tyypillinen Pietarin/Moskovan propaganda-aparaatin tuotos, jolla ei suinkaan edes tavoitella varsinaisesta asiasta keskustelua, vaan luodaan yhteiskuntaan epävakautta ja kärjistetään vastakkainasettelua, sekä houkutellaan äänestämään kohti samoja tavoitteita pyrkiviä puolueita .

Kuten tästäkin ketjusta voimme todeta, niin hommahan pelittää suorastaan erinomaisesti. Olen suoraan sanottuna hämmästynyt, miten niin monet maanpuolustushenkisinä itseään pitävät menevät tuollaiseen halpaan. Ongelmahan on todellinen ja vaatisi juurikin avoimin mielin keskustelua itse asiasta. Sitä eivät edistä ruusunpunainen unelmahöttö, tai tolkuton sinisilmäisyys sen paremmin, kuin houreiset salaliittoteoriatkaan.

Käytännössä korjausliike vaatisi sen, mikä tilanne kärjistämällä on jo etukäteen estetty, eli ihmisoikeussopimuksien yms soveltamisen kansainvälisestikin tässä ajassa. Pakolaisuuden ja kansainvaellusten välillä ei tule olla yhtäläisyysmerkkejä. Lisäksi maahan tulevilta pitäisi alkaa vaatia asioita ja politiikassa otettaisiin perhe keskiöön. Perheen edun tulisi olla ensijainen kaikissa tilanteissa. Juna taisi monessa suhteessa mennä jo, mutta aina kannattaa yrittää.

Kyllähän vaikka foorumilla vihatussa Hesarissa on ihan selkeästi tänäänkin luettavissa mikä on maahanmuuton ongelma Suomessa. Kaikkein isoin ryhmä Suomeen tulleista olivat viime vuonna perheenyhdistämisen perusteella tulleet. Tämä "perheet" ovat sitten liikaa sosiaalituen varassa ja tehtailevat suhteessa kohtuuttoman paljon seksuaalirikosia.

Maahanmuuttajat | Perussuomalaisten väitteet maahanmuuttajien alkuperästä eivät pidä paikkaansa
Nämä perseenyhdistämisellä tulevat mamut ovat käytännössä aina sitä humanitaarista mamutusta. Niin kauan kuin Suomessa sosiaaliturva ei ole 100 % sidottu kansalaisuuteen + kansalaisuuskriteerit ovat naurettavan löydät, niin epäkelpoa väkeä lappaa. Esimerkiksi niissä ainakin Euroopan ulkopuolisissa maissa, joissa "huippuosaajia" haetaan mamuina, on perusedellytyksenä, että jos se "huippuosaaja" tuo mukaan perhettään, niin hän vastaa perheensä elämisestä 100 %.

Edelleen seuraan miten tämä persujen käynnistämä veret seisauttava kesqustelu johtaa kannatuksen kasvuun. Museo viitsi linkata mistä oikeasti on kyse, mutta mitäpä siitä.
Ei se siirry.

Perustelen tätä muiden Euroopan maiden esimerkillä. Ruotsi, Ranska, UK, Saksa, Belgia, Hollanti whatever ovat päästäneet tilanteen yli sen pisteen, jossa jotakin vielä olisi tehtävissä. Mikä pistää uskomaan, että me oltaisiin jotenkin fiksumpia. Tanska hienoinen poikkeus, demaritkin tuumivat kuten Manu aikanaan, taitaa vaan jäädä biille sijoilleen.

Baltian ja Itäblokin brutaaliin viiteryhmään emme tietenkään kuulu, joten persu paha ja öyhöttää maahanmuutosta, kunnes meillä on törky pöksyssä.

Ei se siirry.

Perustelen tätä muiden Euroopan maiden esimerkillä. Ruotsi, Ranska, UK, Saksa, Belgia, Hollanti whatever ovat päästäneet tilanteen yli sen pisteen, jossa jotakin vielä olisi tehtävissä. Mikä pistää uskomaan, että me oltaisiin jotenkin fiksumpia. Tanska hienoinen poikkeus, demaritkin tuumivat kuten Manu aikanaan, taitaa vaan jäädä biille sijoilleen.

Baltian ja Itäblokin brutaaliin viiteryhmään emme tietenkään kuulu, joten persu paha ja öyhöttää maahanmuutosta, kunnes meillä on törky pöksyssä.

Korostan vielä, seuraan kannatuskehitystä. Nimittäin jos persujohdon käynnistämä operaatio "potentiaali vaalikarja pilttuuseen" onnistuu, niin keksivätkö muut puolueet saman konseptin. Olen pitkin kesää ennakkomehustellut eri puolueiden teemoja, joihin palaan.

Edarivaaleja lähestytään ja kuume nousee.

Itse ajattelen, että väestönvaihto-termi on tyypillinen Pietarin/Moskovan propaganda-aparaatin tuotos, jolla ei suinkaan edes tavoitella varsinaisesta asiasta keskustelua, vaan luodaan yhteiskuntaan epävakautta ja kärjistetään vastakkainasettelua, sekä houkutellaan äänestämään kohti samoja tavoitteita pyrkiviä puolueita .
Surullista on että täysin aiheellinen maahanmuuttokritiikki onnistutaan jopa maanpuolustuspalstalla kääntämään ryssän propagandaksi. Vaikka toki se oli ihan ryssä itse joka niitä heikkolaatuisia maahanmuuttajia puski itärajalle kunnes paha persujen sisäministeri laittoi rajan kiinni. Kai tämäkin oli paha asia?

Noh, tuore palstalainen mutta silti.

Havainto ihan parin viikon takaa: Kuopion Ikeassa oli henkilökunnassa myyjänä nuori todennäköisesti lähi-itäläinen miesoletettu, joka ei kyennyt palvelemaan suomeksi.
Meneppäs Hesassa ravintolaan. Suurin osa tarjoilijoista puhuu muuta kieltä kuin Suomea.
Pätee myös muuten yleisesti vanhustenhoidossa. Ehkä yksi henkilö/vuorossa osaa jotenkin Suomea.

50 vuotta, niin Suomen kieli alkaa olla vähemmistökieli.

Surullista on että täysin aiheellinen maahanmuuttokritiikki onnistutaan jopa maanpuolustuspalstalla kääntämään ryssän propagandaksi. Vaikka toki se oli ihan ryssä itse joka niitä heikkolaatuisia maahanmuuttajia puski itärajalle kunnes paha persujen sisäministeri laittoi rajan kiinni. Kai tämäkin oli paha asia?
Siinäpä se ongelma juuri on, että tarvittaisiin keskustelua asiasta, ei sanoista, mutta pöytään lyödään heti tuollainen tavan kansalaisen korvaan täysin harhainen termi. Renkaat voi vaihtaa, väestöä ei.

Mitä positiivista tarjottavaa on ÄO 75 omaavalla henkilö-oletetulla, joka on nollakoulutettu, siis lukutaidoton, kielitaidoton ja ammattitaidoton, ja on kuitenkin puhtaasti uskonnollisista syistä täysin vakuuttunut yli-ihmisyydestään, ja sen takia vihaa ja halveksii meitä?

Negatiiviset tarjottavat on kyllä nähty, mutta keksiikö joku oikeasti jotain positiivista? Siis tosissaan, ei sarkastisesti?
Duoda duoda, olisikos ip-lajien testaaminen käytännössä tätä? :giggle:

(Noh, tuokin oli puhdasta sarkasmia)

Meneppäs Hesassa ravintolaan. Suurin osa tarjoilijoista puhuu muuta kieltä kuin Suomea.
Pätee myös muuten yleisesti vanhustenhoidossa. Ehkä yksi henkilö/vuorossa osaa jotenkin Suomea.

50 vuotta, niin Suomen kieli alkaa olla vähemmistökieli.
Mutta eihän näin saa sanoa. Kyseessä on, lainatakseni:

tyypillinen Pietarin/Moskovan propaganda-aparaatin tuotos, jolla ei suinkaan edes tavoitella varsinaisesta asiasta keskustelua, vaan luodaan yhteiskuntaan epävakautta ja kärjistetään vastakkainasettelua, sekä houkutellaan äänestämään kohti samoja tavoitteita pyrkiviä puolueita .

Ikäviä faktoja ei saa sanoa suoraan, koska joku voi loukkaantua. Ja jos joku loukkaantuu, sitten syyllinen on ryssäbotti. Tässä on keskustelun taso Suomessa, ja sitten ihmetellään miksi hieman kärjistetään. Purra puhui Ylen Ykkösaamussa ns. korrekteilla termeillä, mutta ulinaa se ei muuttanut millään tavalla. Edellisellä sivulla on myös pääministeri Kataisen haastattelu maahanmuuton määristä. Suosittelen katsomaan, vaikka toki varmasti pelkkää moskovan salaliittoa sekin.

Siinäpä se ongelma juuri on, että tarvittaisiin keskustelua asiasta, ei sanoista, mutta pöytään lyödään heti tuollainen tavan kansalaisen korvaan täysin harhainen termi. Renkaat voi vaihtaa, väestöä ei.
Ei siinä sanakikkailu auta. Väestö vaihtuu, puhuttiinpa siitä miten päin vaan, oltiin hiljaa tai kovaa.

Integroitumisesta tai kotoutumisesta puhuminen niin ikään on yhtä tyhjän kanssa. Niin kauan, kuin hyväksytään se, että saavat asettua samoille alueille, puhua omia kieliään omissa porukoissaan, noudattaa vanhoja tapojaan ja - ennenkaikkea - heidän annetaan noudattaa ikiaikaisia uskomuksiaan että heidän missionsa on alistaa vääräuskoiset, ei mikään hillitse väestön ja kulttuurin vaihtumista.

Vaihtaminen on sikäli lähempänä totuutta, että melkoinen osa kansasta ja Katainen suorastaan vaativat lisää tuota väestöä tänne. Joku sanonta sanoo, että lopputuloksen kannalta on sama, onko motiivina petturuus vai pelkuruus. Tässä pätee sama.

Noh, tuore palstalainen mutta silti.

Persuhallitus tönötti laurina 2015, kun yli 30 k taustat tunnetaan jätkää marssi sisään. Ei se ollut silloin hallituskysymys, eikä ole nytkään, vaikka tulijoita on joka armon vuosi paljon enemmän.

Minä olen saanut tarpeekseni tästä "kritiikistä". Keksikää jotain, millä kehitys saa edes jarrua. Kehotus äänestää persuja ei ota tulta, kun eihän tähän tuubaan enää usko kuin kultin uskollisimmat. Jos nekään.

Noh, minä kannatin persuja aikani, kun sitä edustivat persvakomiehet. Ylipitkän kaulahuivin lattepojat jopoilemassa eivät ole minun makuuni.

Mitä positiivista tarjottavaa on ÄO 75 omaavalla henkilö-oletetulla, joka on nollakoulutettu, siis lukutaidoton, kielitaidoton ja ammattitaidoton, ja on kuitenkin puhtaasti uskonnollisista syistä täysin vakuuttunut yli-ihmisyydestään, ja sen takia vihaa ja halveksii meitä?

Negatiiviset tarjottavat on kyllä nähty, mutta keksiikö joku oikeasti jotain positiivista? Siis tosissaan, ei sarkastisesti?

2016 vasurirotutieteilijöitä lainaten: rikastavat suomalaisten kapeaa geeniperimää :rolleyes:

Persuhallitus tönötti laurina 2015, kun yli 30 k taustat tunnetaan jätkää marssi sisään. Ei se ollut silloin hallituskysymys, eikä ole nytkään, vaikka tulijoita on joka armon vuosi paljon enemmän.

Minä olen saanut tarpeekseni tästä "kritiikistä". Keksikää jotain, millä kehitys saa edes jarrua. Kehotus äänestää persuja ei ota tulta, kun eihän tähän tuubaan enää usko kuin kultin uskollisimmat. Jos nekään.

Noh, minä kannatin persuja aikani, kun sitä edustivat persvakomiehet. Ylipitkän kaulahuivin lattepojat jopoilemassa eivät ole minun makuuni.
Pidetään nyt kuitenkin faktat muistissa ettei ihan mene öyhötykseksi: persut heitettiin pois hallituksesta kun uusi puheenjohtaja Halla-aho vaati hallitusohjelman kirjausten noudattamista maahanmuuton suhteen. Sitten mentiinkin Keskustan ja Kokoomuksen johdolla.

Tehkää asioista hallituskysymys. Seuraavien vaalien jälkeen näkee, mitä ns. Kansa oli mieltä? Ai niin, oliko se soini ainoa hillotolpan nuolija liikkeessä? Ei tainnut olla.
Siellä Baikalin suunnalla tuntuu olevan joku ihmeellinen kuvitelma että mulla olisi jotain tekemistä persujen kanssa? Ei ole.

Ja persuthan tekivät siitä hallituskysymyksen, lensivät pois. Keskustan johdolla jatkettiin ja puheenjohtajan kutsusta saatiin valtava määrä maahanmuuttajia.

Back