Orpon hallituksen politiikka ja siitä keskustelu

Minkähän takia Puisto ei kelvannut nyt istumaan kokonaista kautta ministerinä?

Vai haluttiinko tosiaan näpäyttää mediaa ja jättää fiksu ja yleisesti arvostettu Puisto odottelemaan kaksi vuotta pelkästään sen takia, mikä nyt olisi aivan idioottimainen lähtökohta millekään päätökselle.
Voihan se olla että puistolla on henkilökohtainen syy miksi ei vielä lähde virkaan...
 
Minkähän takia Puisto ei kelvannut nyt istumaan kokonaista kautta ministerinä?

Vai haluttiinko tosiaan näpäyttää mediaa ja jättää fiksu ja yleisesti arvostettu Puisto odottelemaan kaksi vuotta pelkästään sen takia, mikä nyt olisi aivan idioottimainen lähtökohta millekään päätökselle.
Puisto ei halunnut vielä ministerin pestiä.
 
HS https://www.hs.fi/politiikka/art-20...TwXMCdTIMk73pZDrokGsqnss_QHPRLJpAv8oXlZZlMgaA
RYDMAN toimii ministerinä ensimmäiset kaksi vuotta, jonka jälkeen häntä seuraa tehtävässä Sakari Puisto. Alun perin salkku oli tarkoitus jakaa Junnilan ja Puiston kesken.
Purran mukaan Puiston aloittaminen tehtävässä etukäteen ei ollut vaihtoehto, koska Puisto ei itse halunnut aloittaa tehtävässä vielä.
”Hän on itse näin sanonut.”
Ja eikös tämä maalitus, vihapuhe yms pitänyt loppua? Niin HS yms nostaa julkisuuteen vanhoja juttuja. :ROFLMAO: :ROFLMAO:

HS – Helsingin Sanomat

11 min ·

Useat naiset kertovat kansanedustaja Wille Rydmanin ahdistavasta käytöksestä. Osa heistä on ollut tapahtuma-aikaan alaikäisiä, ja osa kertoo alkoholin tuputtamisesta ja väkivallasta. Kokoomuksessa Rydmanin kiinnostuksesta nuoriin naisiin ja tyttöihin on puhuttu laajasti, mutta ulospäin siitä on vaiettu. Rydman kiistää toimineensa epäasiallisesti.
Tutkivaa journalismia | Kansanedustaja Wille Rydmanin kerrotaan lähestyneen alaikäisiä tyttöjä vuosien ajan, ja hänestä on varoiteltu


HS.FI
Tutkivaa journalismia | Kansanedustaja Wille Rydmanin kerrotaan lähestyneen alaikäisiä tyttöjä vuosien ajan, ja hänestä on varoiteltu
Useat naiset kertovat kansanedustaja Wille Rydmanin ahdistavasta käy
 

Puisto: Ministeriys kahden vuoden päästä sopii mainiosti​

Sakari Puisto kertoo Ylelle, että hänen ministerikautensa aikaistamisesta käytiin keskustelua Junnilan eron jälkeen.

– Kyllä se oli esillä, hän sanoo.

Puisto kertoo harkinneensa asiaa, mutta päätyi pitämään kiinni aikaisemmin sovitusta työnjaosta.

Puiston mukaan vaa’assa painoivat arviot tehtävän hoitamisesta ja omasta tilanteesta. Puisto toimii tällä hetkellä talousvaliokunnan johtajana. Tehtävä on mieluinen, ja siirtyminen kahden vuoden päästä ministeriksi sopii hänelle mainiosti.

– Kombinaatio sopii kerrassaan erinomaisesti.

Purran mukaan Puistolle tarjottiin neljää vuotta, mutta hän päätti itse olla tarttumatta siihen.
 
Ainakin Ylessä hän ilmoitti olevansa valmis jos isänmaa kutsuu.

Ilmeisesti ei kutsunut.

Vähän erikoinen tilanne, mutta kai tässä jostain suuremmasta järjestä on kyse. Oisko joku persujen sisäpiirin klikki, jolle on luvattu salkku kahdeksi vuodeksi ja Puisto ei kuulu samaan klikkiin.
Muissa puolueissa on keskeisiä vaikuttajia joille parhaat paikat menevät. Persuissa on klikki.

Mutta ei se mitään, ei persuista kukaan muukaan osaa puhua kuin muista puolueista. Eri säännöt.
 
HS https://www.hs.fi/politiikka/art-20...TwXMCdTIMk73pZDrokGsqnss_QHPRLJpAv8oXlZZlMgaA
RYDMAN toimii ministerinä ensimmäiset kaksi vuotta, jonka jälkeen häntä seuraa tehtävässä Sakari Puisto. Alun perin salkku oli tarkoitus jakaa Junnilan ja Puiston kesken.
Purran mukaan Puiston aloittaminen tehtävässä etukäteen ei ollut vaihtoehto, koska Puisto ei itse halunnut aloittaa tehtävässä vielä.
”Hän on itse näin sanonut.”
Ja eikös tämä maalitus, vihapuhe yms pitänyt loppua? Niin HS yms nostaa julkisuuteen vanhoja juttuja. :ROFLMAO: :ROFLMAO:

HS – Helsingin Sanomat

11 min ·

Useat naiset kertovat kansanedustaja Wille Rydmanin ahdistavasta käytöksestä. Osa heistä on ollut tapahtuma-aikaan alaikäisiä, ja osa kertoo alkoholin tuputtamisesta ja väkivallasta. Kokoomuksessa Rydmanin kiinnostuksesta nuoriin naisiin ja tyttöihin on puhuttu laajasti, mutta ulospäin siitä on vaiettu. Rydman kiistää toimineensa epäasiallisesti.
Tutkivaa journalismia | Kansanedustaja Wille Rydmanin kerrotaan lähestyneen alaikäisiä tyttöjä vuosien ajan, ja hänestä on varoiteltu

HS.FI
Tutkivaa journalismia | Kansanedustaja Wille Rydmanin kerrotaan lähestyneen alaikäisiä tyttöjä vuosien ajan, ja hänestä on varoiteltu
Useat naiset kertovat kansanedustaja Wille Rydmanin ahdistavasta käy
Haluaakohan hesarin toimitus alkaa käymään oikeutta kunnianloukkaus syytteestä? Voi olla että tällä menolla kutsu käy...
 
Muissa puolueissa on keskeisiä vaikuttajia joille parhaat paikat menevät. Persuissa on klikki.

Mutta ei se mitään, ei persuista kukaan muukaan osaa puhua kuin muista puolueista. Eri säännöt.
Juu, tälläkin foorumilla on porukkaa, jotka ilmeisesti kokee jonkun persun syöneen heidän eväänsä tai pokanneen naisen ihan nenän edestä, kyllä niin katkeraa settiä tulee, mutta mitä vaihtoehtoja tarjotaan, sama medialla, paskaa heitetään mutta kukaan ei tarjoa mitään tilalle :cool:
 
Minä äänestän seuraavan kerran Persuja sitten kun kaikki Suomen Sisun ja loputkit puolueen fasistit ja radistit ja basistit on heitetty ulos.
Kyllä sitä pitää voida olla muslimi- ja neekerivastainen ja vastustaa pakolaisten vastaanottoa ilman että on fasisti tai puolipäivänatsi. Kuten minä, kuvailisin itseäni työväen luokkaiseksi rasistiksi.
 
Haluaakohan hesarin toimitus alkaa käymään oikeutta kunnianloukkaus syytteestä? Voi olla että tällä menolla kutsu käy...
Hesarissa saatetaan jopa toivoa syytettä ja oikeudenkäyntiä? Tulisi asiat käsiteltyä munaskuita myöten ja ilman uhriutumisia.
 
Minä äänestän seuraavan kerran Persuja sitten kun kaikki Suomen Sisun ja loputkit puolueen fasistit ja radistit ja basistit on heitetty ulos.
Kyllä sitä pitää voida olla muslimi- ja neekerivastainen ja vastustaa pakolaisten vastaanottoa ilman että on fasisti tai puolipäivänatsi. Kuten minä, kuvailisin itseäni työväen luokkaiseksi rasistiksi.
Sama. En ymmärrä tuota Purran hinkua mielistellä tuota oikeistosiipeä. Paljon tärkeämpi olisi nyt keskittyä tekemään uskottavaa politiikkaa ja samalla kerätä kannatusta nimenomaan polittisessa keskustassa olevie liikkuvien äänestäjien keskuudessa. Sieltä se äänestävä massa löytyy.

Tuo Junnila oli jo aivan käsittämätön vikatikki. Se kaveri menee täysin Turtiainen&co osastolle.
 
Back
Top