Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tän velipoika oli mulla aikoinaan opettamassa fysiikkaa ja kemiikkaa täällä kaakonkulmalla... Oli nääs nimeltään tää opettaja Huttusen SeppoMies kävelee kadulle ja nappaa ohi ajavan taksin. Hän nousee taksiin, ja taksikuski sanoo: ”Täydellinen ajoitus. Olet aivan kuin Teppo.”
Matkustaja: ”Kuka?”
Taksikuski: ”Teppo Huttunen. Hän on kaveri, joka teki kaiken aina oikein.”
Matkustaja: ”Kaikillahan meistä on jotain pientä vikaa...”
Taksikuski: ”Ei Huttusen Tepolla. Hän oli loistava urheilija. Hän olisi voinut voittaa Grand-Slamin tenniksessä. Hän pystyi golfaamaan ammattilaisten kanssa. Hän lauloi kuin oopperabaritoni ja tanssi kuin Broadway-tähti. Teidän olisi pitänyt kuulla hänen soittavan pianoa. Hän oli uskomaton kaveri.”
Matkustaja: ”Kuulostaa siltä, että hän oli todella jotain erityistä.”
Taksikuski: ”Siinä on muutakin. Hänellä oli muisti kuin tietokoneella. Hän muisti kaikkien syntymäpäivät. Hän tiesi kaiken viinistä, mitä ruokia tilata ja millä haarukalla syödä. Hän osasi korjata mitä tahansa. Ei niin kuin minä. Kun vaihdan sulakkeen, koko katu sammuu. Mutta Teppo Huttunen osasi tehdä kaiken aina oikein.”
Matkustaja: ”Vau, mikä mies!”
Taksikuski: ”Hän tiesi aina nopeimman tien liikenteessä ja vältti ruuhkat. Ei niin kuin minä, minä aina jään niihin jumiin. Mutta Teppo, hän ei koskaan tehnyt virhettä, ja hän todella osasi kohdella naista ja saada hänet tuntemaan olonsa hyväksi.
Hän ei koskaan vastannut naiselle, vaikka tämä olisi ollut väärässä, ja hänen vaatteensa olivat aina moitteettomat, samoin kengät kiillotetut.
Hän oli täydellinen mies! Hän ei koskaan tehnyt virhettä. Kukaan ei koskaan pystynyt olemaan Teppo Huttusen veroinen.”
Matkustaja: ”Miten tapasit hänet?”
Taksikuski: ”En oikeastaan koskaan tavannut Teppoa. Hän kuoli ja minä nain hänen vaimonsa.”
Kun olin 13-vuotias, toivoin, että minulla olisi tyttöystävä, jolla olisi isot tissit.
Sitten kun olin 16-vuotias, minulla oli silloin tyttöystävä, jolla oli isot tissit. Mutta suhteesta puuttui jotakin. Halusin tyttöystävän, joka olisi kiihkeä ja intohimoinen sängyssä.
19-vuotiaana kun minulla oli aivan uskomattoman kiihkeä ja intohimoinen tyttöystävä. Mutta hän oli turhan tunteellinen. Kaikki oli suurta draamaa. Hän uhkaili jopa itsemurhalla. Toivoin suhdetta, jossa olisi turvallisuutta ja tasapainoa.
Kun olin 25-vuotias, sain tyttöystävän joka oli tasapainoinen ja turvallinen. Mutta hän oli kuolettavan tylsä. Kaikki mitä hän sanoi tai teki, oli täysin arvattavissa ennalta. Halusin paljon jännittävämmän tyttöystävän.
30-vuotiaana löysin erittäin jännittävän tyttöystävän. Mutta. Hän petti minua selkäni takana. Hän ei myöskään halunnut vakiintua ja miettiä yhteistä tulevaisuutta ja unelmia. Halusin tyttöystävän, jolla olisi tavoitteita elämässään.
35-vuotiaana sain vihdoin tyttöystävän jolla oli tavoitteita, minkä lisäksi hän oli älykäs ja kunnianhimoinen. Menimme naimisiin. Erosimme kuitenkin pian ja hän vei koko omaisuuteni.
No. Nyt olen vanhempi ja viisaampi. Etsin nyt tyttöystävää, jolla on isot tissit.
Isotissinen koira kuulostaa jo ajatuksena hieman omituiselta ja lisäksi epäkäytännölliseltä. Huomiota semmoista taluttaessaan varmasti saisi.Miten tuohon saattoi mennä yli 20 vuotta? Olisitte voineet ottaa hyvän koiran ja olla kerralla valmiita!
Vai jarrua sitä on litkittyI know, I drink too much brake fluid. But I can stop at any time.