Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mulla asuu pianon sisällä Kerttu-Petteri, joka laitettiin sinne '89 kun ei ymmärtänyt läksyjään tehdä ja oppitunnilla häiriköi.Oppilailta ei saa kuulema kysyä, että montako tuhmaa oppilasta tarvitaan vaihtamaan palanut hehkulamppu ja sitten itse vastata, että "En minäkään tiedä. Minun kellarissani on niitä nyt 17, mutta vieläkin siellä on pilkkopimeää."
Minulta oppilaat kysyivät joskus, että miksi minä olen niin erilainen kuin muut opettajat. Vastasin, että minulla on pikkupojan sydän. Lasipurkissa työpöydällä.Mulla asuu pianon sisällä Kerttu-Petteri, joka laitettiin sinne '89 kun ei ymmärtänyt läksyjään tehdä ja oppitunnilla häiriköi.
S. King sanoi tuon aikoinaan haastattelijalle.Minulta oppilaat kysyivät joskus, että miksi minä olen niin erilainen kuin muut opettajat. Vastasin, että minulla on pikkupojan sydän. Lasipurkissa työpöydällä.
Totta. Aina ei jaksa olla omaperäinen.S. King sanoi tuon aikoinaan haastattelijalle.
Mites se menikään:Totta. Aina ei jaksa olla omaperäinen.
Mikä on nuukuuden huippu?Tiesittekö, että Suomestakin matkustaa Thaimaaseen naimisissa olevia miehiä kuksimaan nuoria naisia?!
Se on väärin!
Se on Thaimaahan.
Jänis pomppi kauppaan porkkanoita ostamaan.
Kun kaupasta ei tuntunut porkkanoita löytyvän, pomppi jänis kauppiaan luokse ja kysyi: ”Onks sulla porkkanoita?”. Johon kauppias vastasi: ”Ei ole ikävä kyllä porkkanoita.”
Johonka jänis:” No ei mahda mitään.” – ja pomppi ulos kaupasta.
Seuraava päivänä jänis pomppi uudestaan kauppaan suoraan kauppiaan luokse kysymään: ”Onks sulla porkkanoita?”.
Johon kauppias vastasi: ”Ei ole kyllä tänäänkään porkkanoita.”
Seuraava päivänä jänis pomppi taas kauppaan ja suoraan kauppiaan luokse kysymään: ”Onks sulla porkkanoita?”.
Johon kauppias älähti jo selvästi kiukustuneena: ”No ei ole porkkanoita vieläkään ei.”
Seuraava päivänä jänis pomppi jälleen kerran kauppaan kauppiaan tykö kysymään: ”Onks sulla porkkanoita?”.
Johon kauppias vihaisesti ärähti ”No ei ole porkkanoita ei! Ja jos sä vielä huomennakin pompit tänne kysymään, että onko porkkanoita, niin mä naulaan sut korvistasi kiinni tuohon seinään! Onko selvä!”
Ja kuten arvata jo saattaa, pomppi jänis tavoilleen uskollisena seuraavanakin päivänä kauppaan kauppiaan luokse ja kysyi: ”Onks sulla nauloja?”
Johon kauppias vastasi: ”No ei ole nauloja.”
Johonka jänis: ”No hyvä! Onks sulla porkkanoita?”