Vietettiin lapsi mukaan töihin päivää. Työpaikalla hetken oltuaan lapsi pillahti itkuun. ”Mikä sulle nyt tuli” isä kysyi.”
”Sä oot valehdellu mulle iskä, ei tällä ole pellejä”.
”Sä oot valehdellu mulle iskä, ei tällä ole pellejä”.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Piti ihan tuokio miettiä. Mikä siitä herkkunappulasta kasvaa aavikolla tai toisaalta viidakossa? Vittupää? Kai tää on perjantaina Ok. Lisää whiskiä vitutukseen rajatoilailusta.No sittenhän Rantasen alkuperä on islamistisissa maissa, joissa tytöt ympärileikataan
[joo, tiedän että väitetään ettei se ole islamiin sidoksissa]
Mein Gott!Mikä on Israelin tärkein vientituote?
-Nahkaiset taskulampunvarjostimet
Alempaa kehitysoppia:Pikku-Kalle ja Pikku-Liisa pelehtivät alasti sängyssä, kun isä tulee kotiin. Perheellinen mies ei lasten leikkejä punastu, vaan kysäisee rohkeasti, että leikkivätkös lapset lääkäriä?
- Ei, vaan äitiä ja naapurin setää!
Tähän liittyen, meinasin kerran tehdä elämäni munauksen töissä.Alempaa kehitysoppia:
Jos lapsi on isänsä näköinen, kyse on perintötekijöistä.
Jos lapsi on naapurinisännän näköinen, kyse on ympäristötekijöistä.
Samaan teemaan : Pikku-Kalle kysyi kerran äidiltään että "Äiti, mistä minä olen tullut?""ÄITI! Mistä minä olen tullut?"
"Minun masusta, kultaseni. Isä ja äiti pitivät kovasti toisistaan ja isä työnsi pippelinsä äidin pimppiin ja laittoi sinne siementä. Siitä siemenestä kasvoi äidin massuun vauva, joka olit sinä. Ja yhdeksän kuukauden kuluttua sinä tulit ulos äidin pimpin kautta ja niin sinä synnyit."
"Ahaa..."
"ISÄ! Mistä minä olen tullut?"
"Öööh... Miten niin?"
"No meidän luokalle tuli uusi poika, joka on tullut Lappeenrannasta!"
Tämän kerron kyllä vaimolle huomenna, kun se tulee töistä!Miksi naiset käyttävät meikkiä ja hajuvettä?
-Koska ovat rumia ja haisevat pahalta