Mieti nyt vielä. . . . .Tämän kerron kyllä vaimolle huomenna, kun se tulee töistä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mieti nyt vielä. . . . .Tämän kerron kyllä vaimolle huomenna, kun se tulee töistä!
Hauska arvoitus on myös:Tämän kerron kyllä vaimolle huomenna, kun se tulee töistä!
Ei vitsi: mun häitäni tanssittiin Lapin Pohtimossa. Paikka on vaihtanut nimeä, todettiin viime kesänä.Lapin Safarit oli viemässä turisteja Pohtimolammelle turistibussilla. Ryhmälle oli päätetty tehdä pikku pila ja niinpä eräs työntekijä oli mennyt Sinettään Pellon tien varteen bussipysäkille repun, asepussin ja poronvasan kanssa. Bussi tuli sovittuun aikaan ja pysähtyi kättä heilauttamalla. Mies kyytiin ja lippu Pelloon. "Poro pittää saaha mukkaan, mutta lastenlipulla, ko se on vasa." No asia järjestyi ja mies etupenkkiin ja poronvasa viereen istumaan. Vähän ajan päästä mies sitten alkoi katsella taaksepäin, että miltäs ne turistien naamat näyttävät, jolloin havaitsi hämmästyksekseen, että kyseessä olikin normaali Rovaniemi-Pello vuoroauto, eikä turistibussi.
Lupaamme kertoa sinun jälkeesi sinusta sankaritarinoita.Tämän kerron kyllä vaimolle huomenna, kun se tulee töistä!
Itse en koskaan aio hankkia robottiruohonleikkuria, koska meille ei koskaan tule robottiruohoa.En käytä sähköhammasharjaa. Ei minulla edes ole sähköhampaita.
Itse en koskaan aio hankkia robottiruohonleikkuria, koska meille ei koskaan tule robottiruohoa.
Aiheeseen liittyvää: Vanha pappa kun oli nuuka mies ollut aina, niin korjautti suutarilla rikkoutuneet saappaat kuntoon . Suutari sanoi kenkiä antaessaan papalle, että Näillä sitä sitten kävelet hautaan asti. Pappa vastasi että " No, meiiläpäin on kullä ollut tapana, että viimeiset metrit kyllä kannetaan.."Pappi sanoi alttarilla makaavasta vainajasta:
"Häntä ei koskaan aiemmin nähty kirkossa"
Jolloin seurakunnasta kuului:
"Nytkin se tuli vain, koska me sen tänne kannoimme!"