Päivän vitsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AKE-ukki
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Joskus aikoinaan kaveri oli volvohuollossa hommissa ja sinne soitti joku muikkeli auton huoltoo,niin tää sit kysy että mimmonen volvo sulla on,vastauksena tuli että "tää on tämmönen punanen"
Sillain emäntäkin mulle sano muutama vuosi sitten kun tulin töistä kotiin että: "ostin uuden auton" johon mää sitten uteliaana että jaaha minkähänlaisen mahdoit ostaa? "punasen tojotan"

Jotkut halveksivat italialaisia autoja. MOUKAT! Tänäänkin pääsin ohjastamaan Ivecon koppiautoa, joka ajettiin paikoilleen toistakymmentä vuotta sitten, eikä sille ole tehty muuta kuin imetty tankista dieselit pois, muutaman kerran avattu ja suljettu peräluukku ja lopuksi viety akut pois ja jätetty peräluukku auki. Tästä huolimatta kello edelleenkin näyttää oikeaa aikaa kahdesti päivässä! Sekä 01.48.22 että 13.48.22!

TUOHON EI TESLA PYSTY!

Edit.
Tosin sähköauton henkeä oli siinä, että kun käynnisttetiin biili, kabiini täyttyi sangen nopeasti sähköltä tuoksuvasta savusta! Eli yllättävän ajanmukainen kampe!

Viimeksi muokattu:
Mutta ei minusta kyllä kaveria tullut Volkkarin Transportterin kanssa. Ei se LGBT-juttu (olen sangen vapaamielinen), mutta se hallittavuus! Toisaalta ei reagoi ohjaukseen ja toisaalta yliohjautuu! Myös vaste kaasuun on olematon! Omistaja väitti, että noilla on jotain tekemistä sen kanssa, että auto ei ollut käynnissä ja sitä hinattiin kaivurilla, mutta kyllä nuo on minusta vähän tekosyitä.

Mulla vähän ihmetyttää, että hourimo-vanhuksille soittelevia puhelin- tai nettiliittymän puhelinmyyjiä pidetään moraalisesti arveluttavina ihmisinä,. Sitten jos väännyt kaverin kanssa tuommoisen kotiin ja myyt muuutamalla miljardilla jäänmurtajia, kaikki hurraa ja pitää sankarina. :unsure:

Back