Pahkasikaan verrattavat uutiset

Jaaha, iltapäiväpaskojen pervogallerian uusin tulokas . Miten edistyksellistä! Tää vetää vertoja jopa sille seepra-asuiselle pervolle 😆 Näille pitäisi perustaa oma lankansa.
Juu. Ilta-Sanomilla on ihan teemana tällainen pervoilun normalisoiminen. Sen verran tuhdisti on kaikenlaista kummallista on ollut:

Mikäs siinä, tavallinen seksi ei enää ole minkäänlainen tabu kenellekään, mutta seksuaalisuus ja seksi kumminkin kiinnostavat tirkistelynhaluista rahvasta. Tuo Kirjastonhoitaja Kinky-Helena olisi mainio nykyajan Hullunkurinen perhe - sinkkuna oliskin vaan yhden henkilön perhe.

Näyttökuva 2023-10-20 kello 22.46.55.png

Esim. Googlen Assistant ja Applen Siri. Tiedot menevät Googlelle ja Applelle. Asian voi huomata esimerkiksi siitä, että jos keskustelee puhelimen läheisyydessä jostain tietystä aihepiiristä, niin seuraavaksi alkaa näkyä tähän aihepiiriin liittyviä mainoksia.
Applella ääni käsitellään tekstiksi jo puhelimessa ja teksti yhdistyy vain yksilöivään numerosarjaan, ei henkilöllisyyteen. Ei poista kohdennettua mainontaa, mutta sentään yksityisyys säilyy.

Nyt on tullut vielä lisää yksityisyysominaisuuksia, seuraamisestoja ja kyllä niillä jotain vaikutusta on - joudun napsuttelemaan cookie-ilmoituksia pois samoilta sivuilta lähes viikottain ja saan samalla naurut kun mainonta on aivan levällään. Täsmentyy vähitellen, kunnes taas joku aikaikkuna/datamäärä täyttyy ja ralli alkaa alusta.

Esim. Googlen Assistant ja Applen Siri. Tiedot menevät Googlelle ja Applelle. Asian voi huomata esimerkiksi siitä, että jos keskustelee puhelimen läheisyydessä jostain tietystä aihepiiristä, niin seuraavaksi alkaa näkyä tähän aihepiiriin liittyviä mainoksia.
Jep, Discordissa juteltiin porukan kanssa jostain aiheesta. Seuraavana päivänä kaikki naureskeli kun rupes tulemaan siitä mainoksia. Juu, ei ole kohdennettua mainontaa.

Ja täällä juuri käyty sananvaihto vahvistaa jälleen kerran, että tälle on edelleen tarvetta. Uskomattoman paljon sitä voi muiden seksualisuus häiritä aikuisia ihmisiä vielä näin 2020-luvulla. :facepalm:
Hot Carlia ei ole vielä "uutismediassa" hehkutettu. Ehkä pissa- ja kakkaleikit ovat edelleen tabu näille nuorille, joiden mielestä nykymaailmassa ei tabuja pitäisi olla.

Aloin yllättäen saamaan imettämiseen liittyviä mainoksia o_O

Sitten muistin, että yksi tyttäristä oli poikennut ja ilmeisesti jutellut vaimoni kanssa, aihe oli kyllä hyvin ajankohtainen. Ilmeisesti luuri oli ollut hollilla.

Mulla on ylimpänä näytöllä Varustelekan mainos ja alempana näkyvät Dacia Jogger, Toyota RAV4 ja jonkun hitsauskurssin mainos. Koitan hokea puhelimelle muutaman kerran "nänni", jos minäkin näkisin jotain muuta.

Tulee tietysti minun tuurillani joku Tummeli-mainos.

Mulla on ylimpänä näytöllä Varustelekan mainos ja alempana näkyvät Dacia Jogger, Toyota RAV4 ja jonkun hitsauskurssin mainos. Koitan hokea puhelimelle muutaman kerran "nänni", jos minäkin näkisin jotain muuta.

Tulee tietysti minun tuurillani joku Tummeli-mainos.
On se vaan ihmeellistä, tekniikka muuttuu ja paranee, kait? Vieläkin ongelma on se seuraaminen mitä kukin tekee ja sanoo.
Silloin joskus sentraalisantrat tiesi kaiken mitä tapahtui heidän alueellaan, nyt vaan se alue on näemmä laajentunut.

Tuskin mun älytöntä puhelinta pystyy seuraamaan ja kuka sitä tahtoisikaan. Mutta jos seuraisi niin.. ei sillä väliä, kukaan tervejärkinen uskoisikaan kaikkea.

Jälkeen tällaista paskaa
Itse ainakin arvostan enemmän hetero ydinperhe keskeistä elämää.
Ne ns. normaalit arvostukset nyt vaan pitäisi heittää romukoppaan. Ihan siitä syystä kun niitä sukupuoliakin on hurymycket :(.
Pikkasen vaan ihmettelen taas kerran. Minkälaisen kuvan näitten lapset saa tästä? Onko mitään rajoja missään?

Itse ainakin arvostan enemmän hetero ydinperhe keskeistä elämää.
...
Ne on kaukana historiassa. Poikamies vuosista aikaa 17 vuotta. Nykyään tylsä perheen isä.

Itse arvostan enemmän sitä, että kukin keskittyy omiin värkkeihinsä ja antaa muiden elää niinkuin haluavat. Ei kuitenkaan olla (vielä) missään kalifaatissa, jossa Merten seriffi päättää, kuka heitetään katolta ja kuka on elämisen arvoinen.

Ei muuten ole se perheen isän hommakaan sitten niin tylsää. ;)

Pikkasen vaan ihmettelen taas kerran. Minkälaisen kuvan näitten lapset saa tästä? Onko mitään rajoja missään?

Miksi ihmeessä heidän tarvitsisi tuoda omaa seksualisuuttaan sen kummemmin esille lastensa kanssa? Eikö teilläkin lapset laiteta nukkumaan ennenkuin isi ja äiti harrastaa urheiluruudun jälkeistä kivaa pimeässä peiton alla?

Itse arvostan enemmän sitä, että kukin keskittyy omiin värkkeihinsä ja antaa muiden elää niinkuin haluavat. Ei kuitenkaan olla (vielä) missään kalifaatissa, jossa Merten seriffi päättää, kuka heitetään katolta ja kuka on elämisen arvoinen.

Ei muuten ole se perheen isän hommakaan sitten niin tylsää. ;)

Miksi ihmeessä heidän tarvitsisi tuoda omaa seksualisuuttaan sen kummemmin esille lastensa kanssa? Eikö teilläkin lapset laiteta nukkumaan ennenkuin isi ja äiti harrastaa urheiluruudun jälkeistä kivaa pimeässä peiton alla?
Ei minulla ole ketään vastaan missään nimessä. Ainoastaan tämä lehtien pakonomainen tarve nostaa näitä otsikoihin ärsyttää.

Jatkuva tuputtaminen se kai näissä tympii, mutta siitähän pääsee kun ei klikkaile näitä.

Näitä juttuja varmaan julkaistaan, että ihmiset klikkailisivat niitä auki "mitähän paskaa nyt taas" -mentaliteetilla.

Back