Ylli
Majuri
Toi lyhyempi ja vaaleampi näyttää teinipojalta.Eikö toi ole jonnetar?
Xxxx-Mari Korhonen tai jotain sinne päin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Toi lyhyempi ja vaaleampi näyttää teinipojalta.Eikö toi ole jonnetar?
Xxxx-Mari Korhonen tai jotain sinne päin...
Mahtaako tuhoutua sen enempää kuin joksikin kehitysmaatutkimuksen maisteriksi tai kirkkoslaavin tohtoriksi opiskelemalla?Aika nuorena saavat tulevaisuutensa tuhottua...
Tai eduskunnan puhemieheksi...Mahtaako tuhoutua sen enempää kuin joksikin kehitysmaatutkimuksen maisteriksi tai kirkkoslaavin tohtoriksi opiskelemalla?
Yliopiston ulkopuolella ei ketään kiinnosta. Eikä tuollaisella pahvilla työllisty mihinkään muualle kuin Koneen säätiön apurahoille.
Mahtaako olla väitöskirjan ansiota?Tai eduskunnan puhemieheksi...
Suomessa ollaan tutkintouskovaisia, ilman mitään pahvia ei ole paljonkaan mahdollisuuksia säällisille tuloille...Mahtaako tuhoutua sen enempää kuin joksikin kehitysmaatutkimuksen maisteriksi tai kirkkoslaavin tohtoriksi opiskelemalla?
Yliopiston ulkopuolella ei ketään kiinnosta. Eikä tuollaisella pahvilla työllisty mihinkään muualle kuin Koneen säätiön apurahoille.
Onhan sekin jotain kun pääsee koneen sponssaamana mannerheimintielle istuksimaanMahtaako tuhoutua sen enempää kuin joksikin kehitysmaatutkimuksen maisteriksi tai kirkkoslaavin tohtoriksi opiskelemalla?
ELSA OSIPOVA
11:28
Päivitetty 19:28
Ainakin kaksi ihmistä kuoli ja kolmeloukkaantui ammuskelun seurauksena Gare de Midi -rautatieasemankupeessa Brysselissä.
Ammuskelu tapahtui Saint Gillesinalueella torstain vastaisena yönä. Poliisin mukaan epäillytampujat pakenivat paikalta. Brysselin alueen viranomaisetmäärittelivät tänä vuonna Saint Gillesin alueen yhdeksiBrysselin vaarallisimmista huumealueista.
Kaikkiaan poliisi on luokitellutBrysselin pääkaupunkialueen 19 kunnassa 15 huumekaupan pesäkettä,joissa viranomaisten huumeidenvastaisia toimia on lisätty.
Itse en löytänyt mitään kovin sekopäistä tästä, ellet pidä vegaanisuutta sellaisena.Jos Lauri luet tätä, niin nyt kannattaa vielä lähteä kun pääset. Ei vaikuta nyt tuo morsian ihan täysipäiseltä..Salkkarit-näyttelijä on rento morsian – On tarkka ainoastaan vegaanisuudesta
Salkkareista tuttu Tuuli Mattila on avioitumassa tänä kesänä Lauri Nurksen kanssa, mutta ei pahemmin stressaa häistä.www.iltalehti.fi
Täysin vieras tapa meillä. En ymmärrä, miksi hän edes nostaa asian esiin, kun se nimenomaan ei ole tapana. Yleissivistyksen puutetta.Itseänikin ällöttää jotkin televisiosta opitut amerikkalaiset häätavat kuten se, että morsiamen isä luovuttaa morsiamen alttarilla sulhaselle. Suomessa on vanhan perinteen mukaan kävelty yhdessä ovelta alttarille.
Itselle se (ääri)vegaanisuus on jotain oman ajatusmailman ulkopuolelta olevaa. Myös nuo 'sortavat perinteet" kuulostaa aika omituiselta kun puhutaan suomalaisista hääperinteistä. Mutta kuten sanoit, niin jokainen tehkööt häissään kuten parhaaksi kokevat ja näkevät. Onnea vain hääparille!Itse en löytänyt mitään kovin sekopäistä tästä, ellet pidä vegaanisuutta sellaisena.
Itseänikin ällöttää jotkin televisiosta opitut amerikkalaiset häätavat kuten se, että morsiamen isä luovuttaa morsiamen alttarilla sulhaselle. Suomessa on vanhan perinteen mukaan kävelty yhdessä ovelta alttarille.
Muutkin häämaneerit ovat vain tapoja ja niitä saa jokainen suorittaa tai olla suorittamatta.
On kai meillä Suomessa sellainen tapa? Ainakin itse olen nähnyt sellaista.Täysin vieras tapa meillä. En ymmärrä, miksi hän edes nostaa asian esiin, kun se nimenomaan ei ole tapana. Yleissivistyksen puutetta.
Mutta hänellähän on jo senikäinen lapsi, joka voi tarvittaessa saattaa äiteensä alttarille. Vaihtelua.
Olen minäkin nähnyt. Silti tapa tullut Suomeen vasta kun televisiosta alettiin näkemään tuollaista. Itse menin naimisiin niin, että käveltiin yhdessä kirkkoon ja alttarille. Koko ajatus morsiamen luovuttamisesta on kyllä hieman loukkaava naista kohtaan, ikään kuin tämä olisi jotenkin isänsä omaisuutta. Varsinkin kun nykyisin on saatettu asua omillaan tai yhdessä sulhasen kanssa jo vuosia ja olla taloudellisistekin riippumattomia omasta lapsuuden perheestä.On kai meillä Suomessa sellainen tapa? Ainakin itse olen nähnyt sellaista.