Minun pitää miettiä tätä kuviota. Turvatonta on naisilla ja lapsilla. Mihin he putosivat kyydistä? Jätkien pitäisi tapella ja rakentaa kotiaan. Joka miestä tarvitaan. Mutta ei kuin Eurooppaan. Ja sitten lyylit selittävät, että "siellä on turvatonta". Totta perkeleessä on. Sitä varten jätkien pitää mennä kotiin pistämään asiat järjestykseen.
Ihmetyttää tämä touhu. Selitänpä vähän. Menin 19-vuotiaana vakituisiin töihin, sitä ennen olin jakanut aamuisin postia jo monta vuotta ja ollut kesät metsätöissä. Maksoin eläkemaksut mutta valtio päätti vuosia myöhemmin, että eläkettä ikäluokalleni karttuu vain 23 ikävuodesta. Vaikka maksoimme. Sehän on petos. Laillistettu petos, koska edustajamme niin päättivät. Kun pitää reagoida "kestävyysvajeeseen". Samaan aikaan eläkeyhtiöt pelaavat pörssipeliä jättiomaisuuksilla, meiltä keräämillään rahoilla, ja veroparatiiseissa makaa rahaa hirveästi. Eläkeikääni on nostettu nyt kahdesti. Kaikkiaan se on noussut 5 vuodella.
Maahantulijoihin upotetaan miljardi. Johonkin saakelin tappiolliseen kaivokseen upotetaan miljardi. No se siitä. Olen niin täynnä näitä tyttituppuraisia, ettei ole tosikaan. Väitetään, ettei raha ole keneltäkään pois. On se. Viimeistään tulevilta sukupolvilta se on pois. Lapsiltani. Jo nyt maksan joka kuukausi veroja ja erilaisia maksuja enemmän kuin yhden ihmisen perustulo olisi. Elätän siis varmasti yhden pummin siivellä koko ajan. Ehkä tuo pummi menee itsenäisyyspäivänä riehumaan, kun yhteiskunta on mätä. Ainakin elätän pari irakilaista miestä. Esimerkiksi.
Vai on siellä turvatonta. Hellanduudelis.
Nämäkö sitten hoitavat minua, kun olen vanha? Olen ostanut oman irakilaisen tai afgaanin? Tuollaisen vätyksen? Yrittäköön koskea minuun. Sitten kun minä en ole enää minä, kyllä onneksi kaapista löytyy.
Ja huomatkaa - olen valmis ottamaan syyrialaisia naisia ja lapsia kiintiöpakolaisina. Mutta tämä kansainvaellus on kyllä jossain vaiheeessa saavuttanut lakipisteensä. Jos tämä pelleily jatkuu, alkavat isot pojat hermostua ja se on kyllä ihan eri asia kuin näiden maitonaamatynkkysten hermostuminen.