Tango-Mike-Heavy
Kapteeni
Verkkouutiset kirjoitti:Turkin ulkoministeri Hollannin vaalituloksesta: Pyhä sota alkaa pian Euroopassa
No nyt rupeaa jo pikkuhiljaa olemaan retoriikka kohdallaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Verkkouutiset kirjoitti:Turkin ulkoministeri Hollannin vaalituloksesta: Pyhä sota alkaa pian Euroopassa
Koska en ole tätä lankaa kovinkaan aktiivisestioleseurannut, niin onko ollut sellaisesta puhetta että esim Saksa ottaisi kaikkei pätevimmän sakin päältä ja ns. "jämät" lähetetään vaikkapa pohjolaan?
EDIT: Aatteleppa ite.
Helsinkikö on turvallisuusriski? H:ki on rauhallinen ja siisti kaupunki, jossa liikennekin toimii erittäin hyvin verrattuna erittäin moneen eurooppalaiseen suurkaupunkiin. Olen toki stadilainen ... mutta mun mielestä esim. jo Tukholma on aika sirkus Stadiin verrattuna.
Mä voin lähteä oppaaksi seuraavalla kerralla
Eiköhän se ole jo alkanut. Eurooppa ei vain tiedä sitä vielä... Kulminaatiopistettä ei olla vielä saavutettu.No nyt rupeaa jo pikkuhiljaa olemaan retoriikka kohdallaan!
Vihervassarit sai paljon ääniä, sitä saa mitä tilaa.No nyt rupeaa jo pikkuhiljaa olemaan retoriikka kohdallaan!
Joo ei tässä ollut mitään uutta, lähinnä ihmettelen miten kauan on saatu olla rauhassa.Eiköhän se ole jo alkanut. Eurooppa ei vain tiedä sitä vielä... Kulminaatiopistettä ei olla vielä saavutettu.
Me emme olleet siinä vaiheessa vielä niin janoisia .. olimme täysin väärin orientoituneet.Olen myös liikkunut Hannoverissa ja Herrenhausenissa... eivät kuulemma ole Hannoverilaisia...
En kyllä olisi raskinut jättää bissenpuolikasta pöytään. Ja rautamiesten vuoksi olisin tilannut toisenkin ihan vaan vinoilun vuoksi...
Juu .. ja myös autoilu näyttäytyy eri tavoin vähän siitä riippuen mihin aikaan ja missä liikkuu. On hyvää tietää stadilaisittain tärkeä ohje: onnistunut kaistanvaihto perustuu yllätykseenKyse on luultavasti ihan vain huonosta (tai hyvästä riippuen näkökulmasta) tuurista. Ei en saanut turpaan.
Juu .. ja myös autoilu näyttäytyy eri tavoin vähän siitä riippuen mihin aikaan ja missä liikkuu. On hyvää tietää stadilaisittain tärkeä ohje: onnistunut kaistanvaihto perustuu yllätykseen
Verkkouutiset kirjoitti:Turkin sisäministeri uhkaa: Lähetämme 15 000 pakolaista Eurooppaan järkyttämään teidät
Siina Ekberg
52 minuuttia sitten
Süleyman Soylun mukaan eurooppalaisten ei tulisi puuttua Turkin sisäisiin asioihin.
Turkin sisäministeri Süleyman Soylu sanoo, että Turkki voisi lähettää 15 000 pakolaista Eurooppaan järkyttämään eurooppalaisia, kertoo Hurriyet Daily News. Turkin ja Euroopan välit ovat kiristyneet sen jälkeen, kun Alankomaat esti turkkilaisministereitä pitämästä kampanjatilaisuuksiaan alueellaan. Turkissa pidetään huhtikuussa kansanäänestys siitä, pitäisikö nykyinen parlamentaarinen järjestelmä korvata systeemillä, joka lisäisi huomattavasti presidentti Recep Tayyip Erdoğanin valtaoikeuksia. Euroopassa asuu suuria yhteisöjä turkkilaisia, joilla on vaaleissa äänioikeus.
"Sanon teille eurooppalaiset, onko teillä rohkeutta? Jos haluatte, me lähetämme sinne 15 pakolaista, joita emme ole lähettäneet kuukausittain ja viemme päänne pyörälle. Teidän on pidettävä mielessänne, että ette voi suunnitella peliä piittaamatta Turkista", Soylu sanoi viitaten Euroopan ja Turkin pakolaisten palautusta koskevaan sopimukseen.
Sopimuksen mukaan Kreikan viranomaiset palauttavat Turkkiin pakolaiset, jotka pyrkivät Kreikan kautta Eurooppaan.
Soylun mukaan Turkin tuleva kansanäänestys ei kuulu eurooppalaisille. Turkki elää hänen mukaansa vahvinta kauttaan, mitä jotkin tahot eivät kykene hyväksymään.
"Tämä on meidän sisäinen asiamme. Mitä se teitä kiinnostaa? Hyväksyittekö Turkin Euroopan unioniin? Annoitteko Turkille tukenne terrorismin vastaisessa taistelussa. Meneillään on pelejä, jotka pyrkivät estämään Turkin nousun suureksi jatkossa", Soylu sanoo.
Entäs jos "Muoks3." asemiin rajoille ja siirtäisi kaikki turkista tulevat paratiisiin noin vaan... Turkkilaiset ovat "MUOKS2." ja sellaisina pysyvät.Mitä ulkoministeri edellä, sitä sisäministeri perässä:
http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/soylu_pakolaiset-62974
15 tuhatta? Vai 15? No, mieluummin sitten vaikka ne 15, kiitos. Melko venäläisen kuulloista retoriikkaa kyllä. Pitäisiköhän näille Turkin touhuille jo avata ihan oma ketju?
Presidentti Erdogan kehotti kaikkia Euroopassa asuvia turkkilaisia hankkimaan viisi lasta - "Te olette Euroopan tulevaisuus!"
Höh, olen yhden sijan perässä ja ikäkin jo painaa...Tosin vaimo on -10v nuorempi joten ei kai tässä hätää vielä.P.S. Amatööri-Ottomaanit. Minulla on kohta kuusi lasta. Minä olen Euroopan tulevaisuus. Tai Lemin nyt ainakin
Höh, olen yhden sijan perässä ja ikäkin jo painaa...Tosin vaimo on -10v nuorempi joten ei kai tässä hätää vielä.