Aloitin aamuni oikein aimo annoksella masokismia ja uteliaisuuttani vierailin ryhmän sivulla. Ja kuten arvata saattaa, oli meininki minulle liian hapokasta. Ovatko ne tosiaan noin helvetin tyhmiä etteivät tajua olevansa itse se toinen ääripää !?
Ryhmän sisäinen dynamiikka tuntuu olevan sellainen, että tasapuoliset ja rakentavat ja jopa asiallisen kriittisetkin näkemykset ja kommentaattorit (on siellä sellaisiakin) lytätään maan rakoon porukan fanaatikkojen toimesta. Ja tätä ryhmän modet tuntuvat oikein tukevan.
Lueskelin ryhmäläisten kommentteja tästä uudesta tutkimuksesta ja kovasti ovat sitä mieltä, että tutkimus on todellakin rasistien soluttama ja epätieteellinen. Ja YLE on nyt persujen kaappaama ja tukee uutisoinnillaan rasistien agendaa. Koko porukalle tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeata käsittää, että heikäläisten ja SE- ja Rajat kiinni -ryhmien väliin mahtuu aika helkutisti meitä aivan tavallisia suomalaisia. Minä en jaa kummankaan ääripään näkemyksiä, ja koen rasmuslaisten meitä kohtaan osoittaman avoimen vihamielisyyden ja halveksunnan aikas helvetin loukkaavana käytöksenä.