Alexandra Ay Mä toivoisin että ensisijaisesti naiset ja lapset saisi turvapaikan. Kyllä miehet pärjää joten nämä selitykset eivät pure minuun# Children and women first. Taistelkaa miehet maanne puolesta!
Tykkää ·
5 ·
1 t ·
Muokattu
Piilota 30 vastausta
Hannele Vestola Käsitätkö, että siellä ei taistella "maan puolesta", vaan erilaiset terroristi- ja muut aseelliset ryhmittymät taistelevat toisiaan vastaan?
Tykkää ·
5 ·
1 t
Kirsi Saaros Hiukan selvennystä sen maankolkan tilanteesta.
Tykkää ·
5 ·
1 t
Alexandra Ay
Hannele Vestola sä tiedät paremmin asiat kuin minä? Mä tulen sieltä mistä nämä miehet, käyn niissä maissa, kuulun tähän yhteisöön. Tunnen meidän miehet todella hyvin. Ne on ne naiset ja lapset, jotka tarvitsevat suojelua suurin osa naisista ja lapsista tarvitsevat suojelua juuri näistä miehestä!! Jos haluat tietää tarkemmin nii laita yv.
Tykkää ·
3 ·
57 min
Fila Noor Hannele Vestola eiko pojan elämä ole myös kallis hänkin on jonkun lapsi
Tykkää ·
56 min ·
Muokattu
Belal Al Obidy Ei miellä asee parempi kun isis ja emme tiedä mistä ne tulee yrittä lukee vahan mikä on isis
Tykkää ·
55 min
Lina Teir
Alexandra Ay Ei riitä että "tunnet meidän miehet" - tärkeintä on että tuntee lähi-idän tilannetta. Jos on henkilökohtainen vaino ei voi niin vain "taistella maan puolesta" - jos esimerkiksi on IS:n, talibaanien tai miliisiryhmien listalla.
Tykkää ·
1 ·
51 min
Alexandra Ay
Lina Teir luuletko todellakin ett kaikilla näillä on henkilökohtainen vaino? Jos niin uskot nii ei mulla muuta sanottavaa.
Tykkää ·
6 ·
48 min
Belal Al Obidy Miellä myös sotilat siellä taistele isis vastaan emme kaikki nuoret täällä Irak on 36 miljoona dear
Tykkää ·
48 min
Hannele Vestola Johan on tekstiä. Mitä yp tuumaa, onko ryhmän tarkoituksen ja hengen mukaista?
Johanna Raekallio (olet ainoa jonka voin tägätä...)
Tykkää ·
46 min
Belal Al Obidy Ja se sota on terroristi sota eil ihmisia jotka taistele he ovat armeija ja normaali ihmisia hellä on ongelmia jos on isis he tappaa miksi autat hallitus ja milisiat tapaa jos et anta rahaa tai et hyväksy jotain mitä he tekee se on se ongelma jos ihmisia jää sinne tai ei sota on siellä ja ne pahat ihmisia aina saa apua ulkomailta
Tykkää ·
43 min
Belal Al Obidy Miedän armeija on pahaa ja paljon ongelmia heillä koska armeijassa voi olla ihmisia jotka ei osaa lukee ja siksi isis otti paljon paikkoija vuonna 2014 ja en ole ylpeä olla tallainen armeija jotka he jääi miedat ja terroristi otti Yli 3miljoona kiini ja tapaa todella paljon ihmisia voitko sina olla phoiten ihmisten kanssa meidän armeija ei ole hyvää siksi emme liitymme sinne
Tykkää ·
34 min
Belal Al Obidy
Tykkää ·
31 min
Alexandra Ay
Hannele Vestola laita YouTubeen violence against women in Afghanistan. Katso nyt, katso love's crimes in Afghanistan. Katso Bacha bazi videos in Afghanistan. Jos sen jälkeen olet edelleen tätä mieltä nii otan sanoja takas.
Tykkää ·
2 ·
27 min
Alexandra Ay Sanojani* naiset ja lapset tarvitsevat turvaa ja apua. Miehet pärjäävät. Heidän tulee lähteä takasin ja antaa maailman auttaa hädässäolevia naisia ja lapsia.
Tykkää ·
2 ·
26 min
Hannele Vestola Nyt puhutaan Irakista. Jos olet huomannut, Afganistanista on tullut paljon perheitä, joita nyt pakkopalautetaan. Irakista on tullut enimmäkseen perheettömiä nuoria miehiä. Mutta asenteesi on RHC-ryhmään niin töykeä, että tämä keskustelu voi minun osaltani päättyä tähän.
Tykkää ·
1 ·
24 min
Alexandra Ay Irak, Afghanistan tai Syyria its all same! Irakissa naisia kohdellaan jopa huonommin
Voi minunkin puolesta loppua tähän.
Tykkää ·
1 ·
22 min
Sirkku Varjonen Alexandra Ay, tässä ryhmässä tuetaan turvapaikanhakijoita ja heidän oikeuksiaan sukupuoleen katsomatta. Sellaiset ehdotukset että miehet pitää lähettää takaisin, eivät kuulu tähän ryhmään. Olen poistanut joitakin kommenttejasi tästä keskustelusta. Muut…
Näytä lisää
Tykkää ·
2 ·
7 min ·
Muokattu
Ram Ina Ja
Alexandra Ay, "mä tunnen meidän miehet" Tunnetko myös sun isän ja mahdolliset veljet, serkut jne samalla tavalla? Ajatteletko heistäkin samalla tavalla? Vai ovatko he jotenkin muiden yläpuolella?
Tykkää ·
7 min
Alexandra Ay
Ram Ina ajattelen samalla tavalla. He eivät eroa mitenkään muista.
Tykkää ·
1 ·
6 min
Alexandra Ay
Sirkku Varjonen luulin ett tässäkin noudatetaan sananvapautta. Ei mulla muuta.
Tykkää ·
1 ·
6 min
Ram Ina No pitäisikö mieshenkilöt perheessäsi sitten kans lähtee sotimaan tai ainakin pois täältä, jotta lisää tilaa vapautuisi naisille ja lapsille?
Tykkää ·
5 min
Alexandra Ay
Ram Ina ehdottomasti! Jos mä saisin päättää nii tapahtuisi.
Tykkää ·
1 ·
5 min
Ram Ina Sananvapaus vai seksismi ja erityisesti Lähi-idän miehiin kohdistettu viha?
Tykkää ·
5 min
Ram Ina Suomalaiset miehetkö ei sit vie naisilta ja lapsilta tilaa eikä hakkaa vaimojaan? Vau.
Tykkää ·
4 min
Sirkku Varjonen Pyydän, ettei tätä väittelyä jatketa tän enempää. Ryhmä ei ensiksikään ole tarkoitettu pelkkään keskusteluun tai väittelyyn maahanmuutopolitiikasta, vaan käytännönläheiseen, ratkaisukeskeiseen toimintaan ja sen suunnitteluun. Ja kaiken lähtökohtana on se, että tuemme turvapaikanhakijoita ja rakennamme toimivaa vuorovaikutusta turvapaikanhakijoiden ja muiden Suomessa asuvien ihmisten välille. Lisäksi ryhmän perusarvoihin kuuluu TASA-ARVO.
Sananvapautta tässä ryhmässä rajaavat mm. nämä seikat. Kerratkaa ystävällisesti ryhmän ohjeet, jos kuulostaa oudolta. t. ADMIN.
Tykkää ·
1 ·
4 min
Ram Ina
Tykkää ·
4 min
Ram Ina
Sirkku siinä tapauksessa voisit poistaa nämä erittäin loukkaavat kommentit, joissa kohdistetaan vihaa lähi-itäläisiin miehiin. SMH
Tykkää ·
3 min
Ram Ina
Alexandra Ay älä viitsi demonisoida lähi-itäläisiä miehiä, en oo sun puolella, t. lähi-itäläinen
Tykkää ·
3 min
Sirkku Varjonen
Ram Ina ja
Alexandra Ay, jos haluatte jatkaa tätä väittelyä, niin siirtykää yksityisviesteihin kiitos. T. Admin.
Tykkää ·
2 min
Ram Ina Ypt poistakaa vihamieliset kommentit lähi-itäläisistä miehistä. Kiitos!