Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dokumentissa liite 1-13. On tietysti aika ikävää jos EU:n kansalaiset eivät osaa/kykene/jaksa lukea heitä koskevia päätöksiä. Ehkä kommenttisi kuvaa aika hyvinkin Euroopan henkistä tilaa, en tiedä. Tämä olisi varmaan oman ketjunsa paikka.
Olen esittänyt siis faktan, sen lähteen ja virallisen dokumentin. Sinä siis torjut faktan toteamalla "lopeta se pössyttely". Mitähän tähän tulisi sanoa muuta kuin ok. Ja että peili on muuten hyvä keksintö.
Ei tarvita mitään lukuja, johan terve järki sanoo ettei maahan sijoitettaviena pakolaisten määrää ylitä maan kasalaisten määrää sadoilla prosenteilla. Ei kukaan EU;ssa ole niin hörhö, ei edes Juncker.
Suunnitelmien skaalasta olen eri mieltä ja tuo 35 000 ottaminen oli jonkin sorttinen vapaaehtoinen palvelus ruotsalaisille eikä itsessään liity sopimuksiin tai kiintiöihin.Varmaan näinkin. Terve järki kai on mielestäsi aika kaukana, kun Suomeen junaillaan Euroopan läpi parissa viikossa 35 000 irakilaista? Vai onko siinä terve järki mukana? Jos tässä on terve järki mukana, niin myönnän olevani väärässä.
Edelleenkään kukaan, ei edes eurouskovaisin viherkokoomushöperöinkään idiootti, ole voinut esittämääni faktaa kiistää. Missä vaiheessa Suomen linja sitten poikkeaa EU:n päätöksistä? Eikö tuo alunperin linkkaamani uutinen päinvastoin vahvistanut Suomen aseman EU:ssa ihmisjätteen kaatopaikkana? Vai onko jollakin parempaa tietoa kuin mutu tai "siinä on oikeastaan" -höpinät?
Eli missä asiassa tarkalleen nyt ollaan eri mieltä? Ihan siis faktapohjalta. Faktapohjaa voi toki laajentaa esmes vaikkapa omilla havainnoilla elinympäristön muutoksesta.
Sitten kun tuo 64 miljoonaa alkaa olla ajankohtainen ollaan jo ihan eri ilmastossa.Saatetaan tarvita jokunen öljytankkeri ja ydinvoimala lisää, jotta täällä päästään ilmastoltaan leutojen maiden väestötiheyksiin.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_energy_consumption_per_capita
Suunnitelmien skaalasta olen eri mieltä ja tuo 35 000 ottaminen oli jonkin sorttinen vapaaehtoinen palvelus ruotsalaisille eikä itsessään liity sopimuksiin tai kiintiöihin.
Se oli palvelus ruotsalaisille joiden ulkoministeri piti niitä kuin "Karjalan evakkoina". Että ne vertailut ovat minulla muistissa. Kun ei sekään riittänyt vaan jotkut trollasivat täällä Suomessakin että "nyt auttamaan, ovat nykyajan evakkoja"..
Suomi teki palveluksen Ruotsille, Ruotsi teki palveluksen Saksalle,
ja Saksa teki palveluksen Euroopalle..
Faktabaari retweeted
Satu Hassi Satu Hassi
@Nov 9
Yhtenä lauantaina 1905 Viipuriin saapui yli 8 000 Pietarin juutalaista pogromihuhua pakoon. #maahanmuutto historiaa twitter.com/Faktabaari/sta…
https://faktabaari.fi/baaripuhetta-...eaikaiset-ihmisvirrat-historian-nakokulmasta/
Suurin kertaryntäys Suomen rajojen yli ei ollut 9101 irakilaisen ja 1735 muun maan kansalaisen turvapaikanhaku kuukauden kuluessa syyskuussa 2015. Sen kanssa nimittäin kilpailee ainakin kolme pakolaisaaltoa 1900-luvun alkuvuosikymmeniltä
Siis mitä ihmettä? Oliko EU:n organisoima "pakolais"vyöry siis tarkoitettu alunperin Ruotsiin? Taidan asiasta nyt olla vahvasti eri mieltä.
...veikkaan, että sijoittamalla 10 miljoonaa Oulun pohjoispuolelle (noudattamalla tuota tasaista jakoa väestöntiheyden kautta) aiheuttanee uuden pakolaisaallon Suomen ulkopuolelle. Ainakin kesän jälkeen talven tultua. Eikö harvimmin asutuilta alueilta pidä aloittaa tasainen täyttö
Lisäksi, joku ennakkovalmistautuminen on oltava, ettei olla yllätetä aivan valmistautumattomana...
Yritäpä nyt sitten uskottavasti selittää miten ruokkia ja majoittaa ja rahoittaa 60 miljoonaa pakolaista maassa jossa on 5.5 miljoonaa asukasta?
Skenaariossa kai oletetaan että nämä ovat kiinalaisia tjmts?Yritäpä nyt sitten uskottavasti selittää miten ruokkia ja majoittaa ja rahoittaa 60 miljoonaa pakolaista maassa jossa on 5.5 miljoonaa asukasta?
Skenaariossa kai oletetaan että nämä ovat kiinalaisia tjmts.
Moro. Kohdat 1 - 4. Hoidata nyt tuo lääkitys ensin kohdilleen. Ei jatkoon.Ilmeisesti ollaan päästy höperyyden syvimpiin ytimiin nyt. Argumentoin alunperin siis, että 1. EU määrää Suomeen saapuvat pakolaisvirrat 2. Suomen veronmaksajat eivät millään voi EU:n päättämää pakolaisvirran elättämistä maksaa.
Nyt on siis kasassa seuraavia vastaväitteitä:
1. Minä käytän huumeita.
2. En osaa lukea.
3. Voimavarojen elättäminen on minun - siis minun - vastuullani.
4. Muuttajat ovat kiinalaisia.
Miettikääpä ihan itse. Edellä kai on koottuna viherkokoomuksen jykevimmät argumentit ja jollain tavalla ehkä se todellisuus, jossa nämä olennot elävät. Miten tuohon ihmeelliseen rinnakkaistodellisuuteen voisi päästä? Ilmeisesti ainoa keino lienee vähäpäästöinen, päältä sytytettävä ja lintuja silppuavalla energialla toimiva itselobotointi?
Mutta naurakaa. Naurakaa tyränne ulos, kun höperö tulee seuraavan kerran paskaa lässyttämään.
Ja kaikkein tärkeintä on ehkäpä se, että sitä saa mitä tilaa. Suomessa on ainakin vielä demokratia. Suomi on omasta mielestäni mielisairaiden höperöiden hallussa, mutta kansan ääntä tulee kunnioittaa. Sitä saa mitä tilaa ja niillä eväillä mennään.