Tuosta GCM:stä olisivat persut saaneet hyvän nosteen itselleen, jos olisivat osanneet esittää asiaan liittyvän ongelman oikein. Nyt menivät juristeriamiinaan ja näyttivät hölmöiltä kun monet pääsivät vetämään vastapalloon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ärsyttävää tuo tarkoitushakuinen ohipuhuminen. "Eliittitulijoita ja huippuosaajia" kuulemma tarvitaan, ja sitä keppihevosta hyväksi käyttäen halutaan muuttaa järjestelmä enemmän sellaiseksi että saadaan tolkuttomat määrät tulijoita jotka eivät osaa käytännössä yhtään mitään, eivät kieliä tai edes lukea ja kirjoittaa.
Hmmh...olen saanut sen käsityksen, ettei ole toteennäytetty venäjän sekaantumista vaaleihin. Kun taas Australian, brittien, israelin ja uuden-seelannin osuudesta on ollut ihan todisteita. Ei nyt riidellä tästä kuitenkaan. Jos nyt jokupäivä fisat julkastaan niin tämäkin ehkä selviää.
Onhan politiikka likaista. Ei pitäisi olla. Loanheitto on mielestäni ilkeää ja vastenmielistä. Toki kleptokratiaan kuuluvaa. Itse toivoisin, että kaikenlainen pelaaminen loppuisi ja olisi pysyvä rauha kaikkien kesken. Mutta koska ihminen...ei tuu tapahtumaan. Tehdään me siis keskenämme osamme, aina kun voidaan.
Rauhaa ja hyvää viikonloppua.
Suomessakin jopa pääuutislähetyksessä "olen 17 vuotta ja voin sen todistaa". Valehtele kerran, uskotaanko toisen kerran?
Joo, useimmat vähänkään omaa etuaan ajavat hallitukset ovat jo tarkistaneet kantojaan; sosiaaliperäistä massamaahanmuuttoa ei tarvita. Jotkut maat eivät muulla linjalla ole koskaan olleetkaan. Suomessa toki aivan päinvastoin, onhan meillä huutava työvoimapulla. Toinen lause taas on puhdasta Paskaa. Se ettei suomalainen kampaviineriporsas tiedä edes millaiseen vessaan pitää mennä päästämään päivän kokoomus tai kesKusta ei tarkoita sitä etteikö asian "hallinnointi" olisi todella helppoa. Se olisi itse asiassa niin helppoa että kun ei tee mitään niin ei tule vahinkoakaan. Suomen ilmastossa kun loiset eivät oikein viihdy vaikka Inarin järven jäälle mahtuukin koko ihmiskunta."Maailmanlaajuinen muuttoliike vain lisääntyy, ja kaikkien valtioiden on tarkistettava kantaansa siirtolaisuuteen. Yhtä selvää on, ettei mikään maa pysty yksin hallinnoimaan ilmiötä. "
Kaksi vuotta sitten 3400 asukkaan Rautjärvelle Etelä-Karjalaan muutti 40 turvapaikanhakijaa: puolet syyrialaisia ja puolet eritrealaisia. Vauvapulasta kärsivä kunta toivoi, että maahanmuuttajaperheistä olisi hyötyä vanhusvoittoisen pitäjän ikärakenteelle.
Yle kertoo, että neljästäkymmenestä tulijasta kunnassa asuu enää alle viisi.
https://www.verkkouutiset.fi/yle-maahanmuuttajat-lahtivat-pikkukunnasta-kaipasivat-jotain-muuta/
Joka seitsemäs helsinkiläinen on taustaltaan ulkomaalainen
Helsingin kaupunginkanslian mukaan ulkomaalaistaustaisia helsinkiläisiä oli vuoden 2018 alussa lähes 100000.
https://www.verkkouutiset.fi/joka-seitsemas-helsinkilainen-on-taustaltaan-ulkomaalainen/
Hmmh...olen saanut sen käsityksen, ettei ole toteennäytetty venäjän sekaantumista vaaleihin. Kun taas Australian, brittien, israelin ja uuden-seelannin osuudesta on ollut ihan todisteita.