Pakolaisuus

"15:40, Ursula von der Leyen:Those who seek to test Europe's unity will be disappointed! [...] I thank Greece for being our European Aspida in these times"

Kannattaa katsoa tuo 15:40 alkava kohta. Symbolit on kyllä ihan kohdillaan ja puhe melkein kuin sotapäälliköllä. Aspida=kilpi.

Mitään tuo ei takaa, mutta yllättävän tiukkaa settiä tuli.
Nyt ei sitten vain saa päästää meidän rajamiehiä tuonne.
 
Eikös täällä ole puhuttu 13000?

Venäjän mukaan Turkki yrittää puskea 130 000 pakolaista Syyriasta Kreikkaan. Asiasta kertoo venäläinen uutistoimisto Interfax, joka viittaa maan puolustusministeriön kertomaan.
Väliaikaisilta pakolaisleireiltä liikkuvista pakolaisista valtaosa on Venäjän mukaan muualta kuin Syyriasta. Venäjän mukaan kaksi kolmasosaa heistä on afganistanilaisia, irakilaisia ja afrikkalaisia.

 
 
Keino on olemassa ja se on vieläpä toteutettavissa. Vinkkiä antaa Viro, ei ole pitkät jonot huutamassa asyyliä siellä.

Eli poistetaan ylimääräiset vetovoimatekijät. Turvapaikka pisimmillään puoleksi vuodeksi kerrallaan (vai mikä se minimi olikaan) ja sitten arvioidaan tilanne uudestaan. Tulijat parakkileiriin odottamaan, ja hylsyn jälkeen saman tien ulos. Hiukan rotia myös käsittelyyn, nyt myönteisen päätöksen saa tehdä yksi ihminen, josta on lehtijuttujen mukaan hauska auttaa ihmisiä. Useampi päättämään myönteisestä, ja vähän realistisempia. Kaikille alaikäisille ikätestit.

Turvapaikan saaneet asuttamaan vanhaa asuntokantaa muuttotappioalueilla yksittäisissä taloissa, ei edes paikallisissa keskuksissa.

Ja tietenkin, täältä jo hylsyn saaneet pois vaikka väkisin. Kyllä se sana kiertää suht nopeasti ja tasaa määrän asialliseksi.

Minähän olen jo vuosia ehottanut Kainuun uudelleen asuttamista näin. Suomessa olen suvakki. Ja Virossa olisin vetovoimatekijän poistaja :unsure:
 
Miksei voi suututtaa ruotsia, suututtihan nekin meidät? Sitäpaitsi tulijat olisi pitänyt rekisteröidä siellä tai jo aiemmassa maassa, täällä siis täytyy pitää jostain sopimuksista kiinni silloinkin kun vastapuoli ei pidä, mielestäni sopimukset sitoo molempia osapuolia, jos toinen rikkoo lakkaa sopparit olemasta

Ruotsi otti isomman osan kuin me. Paineventtiili sitten purkautu meille.
 
Minähän olen jo vuosia ehottanut Kainuun uudelleen asuttamista näin. Suomessa olen suvakki. Ja Virossa olisin vetovoimatekijän poistaja :unsure:
Huonosti varmaan pysyisivät siellä. No, missään. Entä jos vaihtari, jokaista tulijaa varten vapautettaisiin yksi asunto vaikka isosta kaupungista siirtämällä vastaava määrä Kainuuseen? Mikähän puolue lähtisi ajamaan tuota :)
 
Back
Top