Pakolaisuus

Onneksi tanskalaiset poliitikot eivät ole samnalaisia vellihousuja kuin meidän maatansa pakolaisille luovuttavat poliitikot. Jopa Tanskan demarit ovat oikeistolaisempia kuin meidan Kokkarit.

 
Löytääkö joku jostain videon, missä naispuolisesta poliisista on ollut jopa jotain hyötyä siinä painimisessa? :D
 
Löytääkö joku jostain videon, missä naispuolisesta poliisista on ollut jopa jotain hyötyä siinä painimisessa? :D
Mikaela Kellner.
mikael_kellner-600x464.jpg
 
Pääsivätköhän niiden aiheuttamat riskit vaikuttamaan myös Ruotsin politiikkaan virukseen liittyen?

Luulisin että Ruotsi pyrkii viruksen nopeaan leviämiseen jotta tulisi se laumaimmuniteetti nopeasti eikä taloudellista ongelmaa niin paljon kuin jos koko maa on eristyksissä monta kuukautta.
Se ei siis ole näistä uusruotsalaisista kiinni. Monessa maassa vaan havaittu ettei niitä saada toimimaan länsipoliitikojen tavoitteiden mukaan kun poliiseja ei joka paikkaan riitä.
 
Onko tuo nainen poliisi? Miksi sillä on löysä takki/pusero päällimmäisenä?
Ja perkeleen naurettava brittipoliisi jolla ei ole asetta. Mitä enemmän näkee näitä muiden maiden poliiseja sitä enemmän arvostaa suomalaista poliisia.

Niinpä.

Ja tähän kantarellimiesvideo.
 
Tuossa videossa ei näy olevan näitä militantteja muslimeja vaan ns tavallista kansaa. Mutta ainakin tuo poliisi ei pelännyt käyttää voimaa, ei jättänyt munattoman eunukin mielikuvaa.
 
Oliko tuo jotenkin ihailtavaa poliisitoimintaa vai mikä oli pointti?

En ole asiantuntija, mutta poliisin toiminta näytti kehitysmaalaiselta ja tuskin Hollannissa tuollaisesta konstaapeli kiitoskahveita saa.
Älä yritä tunkea omia asenteitasi minun sanomiksi. Minä kyllä sanon jos kehun tai haukun poliisin tai muiden viranomaisten toimintaa. Turha yrittää lukea rivien välistä.
Ja vaikea ottaa kantaa Hollannin poliisin toimintaan, koska en tiedä kyseistä lainsäädäntöä yms, että onko toi siellä sallittua vai ei.
Mutta koiran käyttämisestä plussaa, rauhoitti tilannetta kummasti ja antoi tilaa työskernellä rauhassa.
 
Älä yritä tunkea omia asenteitasi minun sanomiksi. Minä kyllä sanon jos kehun tai haukun poliisin tai muiden viranomaisten toimintaa. Turha yrittää lukea rivien välistä.

Kerro nyt sitten, että mikä oli postauksen pointti? Oliko se esimerkillistä toimintaa, paheksuttavaa vaiko jotain muuta?

Pahoittelen, jos tulkitsen "Hollannissa tulee tytölle käkättimeen huolella", niin, että pidit poliisin toimintaa jotenkin hyvänä.
 
Ja tähän kantarellimiesvideo.
Eikös ukko saatu kuitenkin diplomatialla kuriin? Jos oikein muistan videon, niin siinä änki jokin sivullinen väliin kepin kanssa ja sienikauppias pisti astalon äkkiä mutkalle.
Yhden huimapään kanssa ei kyllä kannata tilanneta eskaloida.

Arabien ja muiden torikansojen kanssa on vaan se ongelma, että paikalla on pian koko saatanan klaani ja sillon tarvitaan enemmän kuin pari yksikköä paikalle.
 
Viimeksi muokattu:
Tuossa videossa ei näy olevan näitä militantteja muslimeja vaan ns tavallista kansaa. Mutta ainakin tuo poliisi ei pelännyt käyttää voimaa, ei jättänyt munattoman eunukin mielikuvaa.
Juurikin näin. Tuossa ekassa tönäisyssä ulkopuolinen nainen oli toista ukkoa pidätetteässä tulossa iholle, joten naispoliisi kevyesti tuuppasi etäämmälle.
Kompuroi lähinnä omiin jalkoihinsa korkojensa kanssa, ja jäi tarkoituksella esittämään suuremmankin poliisiväkivallan uhria.
Toisessa kohtaa kun sama nainen sitten sai käkättimeen, niin itse kävi ensin lähestyvän poliisin kimppuun yrittämällä lyödä tätä, johon poliisin tietysti oli reagoitava.
Viimeisillä sekunneilla yritti takapotkua kohti virkavaltaa ja tämä johti ehkä turhan rivakkaan kaatamiseen.
Näkisin silti että tämä kyseinen käkättimeen saaja sai juuri sen mitä itse kävi tilaamassa. Hän olisi halutessaan hyvin voinut välttää kaikki itseensä kohdistuneet voimatoimet, mikäli olisi antanut poliisien tehdä työnsä siihen puuttumatta.
Väkijoukossa kun toimitaan, niin siinä ei voi juuri antaa tuumaakaan periksi, sillä se on aina viesti sille väkijoukolle, että joko kannattaa yrittää(mikäli peruutellaan) tai näyttää heti miten käy jos edes yritätte.
Viesti meni perille ja kukaan ei enään tullut naisen pidätystä häiritsemään.
 
Kerro nyt sitten, että mikä oli postauksen pointti? Oliko se esimerkillistä toimintaa, paheksuttavaa vaiko jotain muuta?

Pahoittelen, jos tulkitsen "Hollannissa tulee tytölle käkättimeen huolella", niin, että pidit poliisin toimintaa jotenkin hyvänä.
Se oli vaan postaus keskustelun ja aiheen tiimoilta. Jos näet aina kaikessa jotain piilomerkityksiä, se ei ole minun ongelma.
 
Back
Top