Benelli
Respected Leader
Pitää muistaa että jo Unkarissa rekisteröidyt yrittävät välttää kiinni jäämistä 18 kuuukautta minkä jälkeen voivat rekisteröityä Suomessa. Ja ISIS jäseniä on jo saatu kiinni Unkarin rajalla. Vaikka useimpia hakijoita ei käännytettäisiinkään niin olisi hyvä valvoa ettei kuka tahansa interpolin etsintäkuuluttama lampsi muina miehinä sisään.
Adressi lienee yksi tapa vaikuttaa ja jos homma menee julkiseksi niin on ainakin 49 999 muuta unelmatonta.Ihan asiallinen kysymys - olenko minäkään tehnyt tarpeeksi kun olen tyytynyt "louskuttamaan leukojani" netissä sekä ollut yhteydessä ministeriöihin nykyisen tilanteen johdosta? Epäilemättä moni voisi tehdä enemmän kuin tämän - myös minä. Toisaalta monella on varmasti kynnys lähteä osoittamaan mieltä tiukemman seulan puolesta suhteellisen korkealla, koska toistaiseksi kategorisointi on ollut hyvin selkeää ja pakolaisvirtojen vastustajat on leimattu useammalla taholla rasisteiksi tai käytetty muita vähemmän mairittelevia ilmauksia. Osaltaan poliittisen johdon toiminta on yllyttänyt ihmisiä leimaamaan kriittiset tarkastelijat rasistisiksi ja suvaitsemattomiksi - ne tuntuvat pahimmilta leimoilta, jotka tällä hetkellä voidaan ihmiseen lyödä.
Minulla on unelman vastapainoksi pitäisi perustaa ryhmä Minulla ei ole unelmaa!
vlad.
Jaa meinaat että tehdään Ruotsiin 10 metrin invaasio?Tätä arvelinkin kun mietin tuota Tornion rajan sulkemista.
Niin eikös hakemus pidä tehä Suomessa