Pakolaisuus

Miten se muuten meni.... sanoiko diplomi-insinööri että "this food, for dogs only" vaiko "this food, for women only"
Joka tapauksessa sama? Avasiko sekään tärähtäneiden silmiä, ei varmaan. Ruokaa jota itsekin syömme ja jota insinööreille tarjottiin.

Kymmeniä miljooniahan heidän osaamisellaan saatiinkin aikaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
Miten se muuten meni.... sanoiko diplomi-insinööri että "this food, for dogs only" vaiko "this food, for women only"
Joka tapauksessa sama? Avasiko sekään tärähtäneiden silmiä, ei varmaan. Ruokaa jota itsekin syömme ja jota insinööreille tarjottiin.

Kymmeniä miljooniahan heidän osaamisellaan saatiinkin aikaiseksi.
No siis, ihan rehellisesti, en minäkään pitänyt kaikista ruoista mitä peruskoulun koulukeittiö esiin toi kasarilla... muutamaa on pitänyt käydä syömässä ihan hyvässäkin ravintolassa että pääsi kammostaan eroon ja nauttimaan sekä itsekin uskallettua niitä kokkaamaan... tilliliha, kanaviillokki ja borssikeitto nyt tulee ekana mieleen...
Pari mun kokkikaveria voisi muutenkin avata vähän enemmän tätä Suomalaista ruokakulttuuria ja maustamista...tai lähinnä sen puutetta ja kokeilunhalua...onneksi se on menossa pois...

Ja hei, saatiinhan heistä rahaa! Luona oy, SPR ja monet, monet muut Lidlejä unohtamatta... ihan ei satsaus varmaankaan valtiotasolla ollut suoraan plussalla, mutta se rahan kiertokulku yms. huomioiden niin en tiedä..

Olishan tää valtio ihan varmasti ilmankin pärjännyt... ja kaikki mitä siitä seurasi ja vielä on ja tulee, niin ihan todellakin varmasti olisi paremmin pärjännyt..
 
Tosiaan, EU-alueesta Maltallahan tehdään noin, eivät siellä pakolaisten sekaan eksyneet rikolliset perseile vapaasti kuten Suomessa.
Luulisi lähempääkin löytyvän. En ole asiaa tarkastanut, mutta pakolaistulvan aikaan päämäärätietoisten matka päättyi Viroon, jos eivät sieltä hakeneet turvapaikkaa, koska olivat laittomasti maassa. Siellä siis ilmeisesti ei myöskään anneta porukan liikkua ilman laillista oleskeluperustetta. Oli niin kovaa nyyhkyartikkelia, kun eräskin perhe oli jäänyt jumiin Viroon, vaikka halusivat jatkaa matkaa heitä miellyttävämpään maahan, eikä jättää hakemusta Viroon. Näin ollen luvatta maassa olevina heitä pidettiin vankilamaisissa olosuhteissa.
 
Mitä sankareita nuo ovat? Meikäläisen pottunenä haistaa näiden pian astuvan Tallinkin laivalla Soviet finlandjaan.
Enpä tiedä sankareista mutta oikein toimittu tuon hätätilan julistamisella, Suomessa eräät heiluttaisivat tervetuloa kylttejä.COjU_ELWcAEAIOF.jpg
 
Pakko kertoa tästä pakolaisuudesta pikku juttu. Meikän naapuritaloon on muuttanut muslimi perhe. Mitkä katsoi vitun vihaisesti mun US armeijan camon väristä salikassia. Samoin kaupalla tuli krudi vastaa kuka katto ihan vitun vihasesti pitkään. Oon alakanu kelaa onks oikeesti "tollanen camo VÄRI" Sellainen et pitää olla pamppua mukana, Ettei hypi silmille?
 
Pakko kertoa tästä pakolaisuudesta pikku juttu. Meikän naapuritaloon on muuttanut muslimi perhe. Mitkä katsoi vitun vihaisesti mun US armeijan camon väristä salikassia. Samoin kaupalla tuli krudi vastaa kuka katto ihan vitun vihasesti pitkään. Oon alakanu kelaa onks oikeesti "tollanen camo VÄRI" Sellainen et pitää olla pamppua mukana, Ettei hypi silmille?
Mee sanomaan että welkam ja piis äänd laav, mai friend
 
Pakko kertoa tästä pakolaisuudesta pikku juttu. Meikän naapuritaloon on muuttanut muslimi perhe. Mitkä katsoi vitun vihaisesti mun US armeijan camon väristä salikassia. Samoin kaupalla tuli krudi vastaa kuka katto ihan vitun vihasesti pitkään. Oon alakanu kelaa onks oikeesti "tollanen camo VÄRI" Sellainen et pitää olla pamppua mukana, Ettei hypi silmille?
Meinaatko muuttaa tapojasi jonkun mulkoilevan ulkomaalaisen takia
 
Nyt vähän rotia tähän touhuun. Ajatelkaa itse, US armeijan camoon pukeutuneet sotilaat on ampunut sun koko perheen ja raiskanneet mummon ja kissan ja vuohen ja nauraneet päälle. Sitten olet päässyt monien vaikeuksien kautta perheen kanssa turvaan Suomeen ja täällä joku wannabe-sotilas kantaa hikisiä salikamojaan samasta camo-kankaasta tehdyssä kassissa. ( Varmaan äidin ompelemassa.) Pistäähän se ilmeen synkäksi.
 
Nyt vähän rotia tähän touhuun. Ajatelkaa itse, US armeijan camoon pukeutuneet sotilaat on ampunut sun koko perheen ja raiskanneet mummon ja kissan ja vuohen ja nauraneet päälle. Sitten olet päässyt monien vaikeuksien kautta perheen kanssa turvaan Suomeen ja täällä joku wannabe-sotilas kantaa hikisiä salikamojaan samasta camo-kankaasta tehdyssä kassissa. ( Varmaan äidin ompelemassa.) Pistäähän se ilmeen synkäksi.
?
 
Pakko kertoa tästä pakolaisuudesta pikku juttu. Meikän naapuritaloon on muuttanut muslimi perhe. Mitkä katsoi vitun vihaisesti mun US armeijan camon väristä salikassia. Samoin kaupalla tuli krudi vastaa kuka katto ihan vitun vihasesti pitkään. Oon alakanu kelaa onks oikeesti "tollanen camo VÄRI" Sellainen et pitää olla pamppua mukana, Ettei hypi silmille?
Viet niille tervetuliaspakkauksen, missä on pullo Kossua, Tervaa ja Vihta. Ojennat ne pääukolle ja karjaset " Tervetuloa Suomeen perkele! Ja nyt lähetään saunaan" ja nappaat ukkoa riveleistä kiinni ja saunomaan... :D
 
Nyt vähän rotia tähän touhuun. Ajatelkaa itse, US armeijan camoon pukeutuneet sotilaat on ampunut sun koko perheen ja raiskanneet mummon ja kissan ja vuohen ja nauraneet päälle. Sitten olet päässyt monien vaikeuksien kautta perheen kanssa turvaan Suomeen ja täällä joku wannabe-sotilas kantaa hikisiä salikamojaan samasta camo-kankaasta tehdyssä kassissa. ( Varmaan äidin ompelemassa.) Pistäähän se ilmeen synkäksi.
Muuten hyvä mut reppu on ihan adidaksen tekemä sekä siviilit päällä vetelen :D
 
Nyt vähän rotia tähän touhuun. Ajatelkaa itse, US armeijan camoon pukeutuneet sotilaat on ampunut sun koko perheen ja raiskanneet mummon ja kissan ja vuohen ja nauraneet päälle. Sitten olet päässyt monien vaikeuksien kautta perheen kanssa turvaan Suomeen ja täällä joku wannabe-sotilas kantaa hikisiä salikamojaan samasta camo-kankaasta tehdyssä kassissa. ( Varmaan äidin ompelemassa.) Pistäähän se ilmeen synkäksi.
Höpöjä.
Näille camovärit vaan edustaa valtiollisia auktoriteetteja, joita klaanivetoisissa kulttuureissa joko vihataan tai rakastetaan, riippuen siitä onko se oma klaani vallassa vai päähänpotkittuna.

Maaliskuisessa papu- harjoituksessa suojeltiin pari vuorokautta rakennusta, jonka toisessa päädyssä on maahanmuuttovirasto. Jumaliste niitä vihaavia katseita kun Suomalainen reserviläinen taisteluvarustuksessa kiersi rakennusta. Sitten kun vähän kohensi rynnäkkökiväärin asentoa rinnalla niin katseet kääntyivät kohti maata hyvin nopeasti. Se on sitä kehitysmaalaista rispektiä...
 
Viimeksi muokattu:
Nyt vähän rotia tähän touhuun. Ajatelkaa itse, US armeijan camoon pukeutuneet sotilaat on ampunut sun koko perheen ja raiskanneet mummon ja kissan ja vuohen ja nauraneet päälle. Sitten olet päässyt monien vaikeuksien kautta perheen kanssa turvaan Suomeen ja täällä joku wannabe-sotilas kantaa hikisiä salikamojaan samasta camo-kankaasta tehdyssä kassissa. ( Varmaan äidin ompelemassa.) Pistäähän se ilmeen synkäksi.
No se ei ole meidän (Sandelzzin vika). Sanon kuten Kekkonen; talo elää tavallaan, vierat kulkee ajallaa.
Musulmanit on ne joiden tulee tottua paikallisiin olosuhteisiin.
 
Sitten kun vähän kohensi rynmäkkökiväärin asentoa rinnalla niin katseet kääntyivät kohti maata hyvin nopeasti. Se on sitä kehitysmaalaista rispektiä...
Hyvä tietää miten sitä rispektiä saa.
 
Back
Top