Maidan
Respected Leader
Onko porealtaat, sampanjat ja naiset sensuroitu YLE:ben (kogeben) toimeesta? En näe ruoka notkuvat ravintola pöytiakaan, joita hyvänsydämiset sakasalaiset ovat kattaneet kenties ilmaiseksi? Vai syöneetko ne toisten "kärsivien" maahan asettuneiden arabiveljien luona herkulliset riisi-halalliha ateriat ennen "väsyttävä" Ruotsiin kauttakulku matkaa. Olen vain utelias..Kävin tuon Murtadha Al Zubaidin facebooksivuilla ja kovin on leppoisen näköinen matka ollut Suomeen...
https://www.facebook.com/murtadha.al.zubayde
Oletan että tämä on joku jäähyväiskuva. Lisätty 11.8
24.8
6.9
10.9
16.9
17.9 Tanska/Ruotsi
19.9 Ruotsi
19.9 Suomi
En pidä nyhkytarinoilla myydään jotain. Minua ei liikuttaa yhtään kun haastatellaan irakilailaisperhen isä, jonka tytär tuli kuuluisaksi koska tapasi Merkelin, tytöllä oli jokin vika jaloissa, jokin neurologinen sairaus, ja sitä korostetaan ylitse kaiken, tyttö kävelee kuitenkin, vaikka polvissa onkin joku tuki, ihan normaalisti. "Siellä (maassa josta paettiin) tyttö ei olisi saanut apua", isä korostaa. Perhe sai lopulta haluamansa, asunnon ja oleskeluluvan. Tietenkin, seikka että joku paikallinen lapsi tai vanhus jää jonoon koko ajan pahenevan sairauden kanssa muualta tulioiden takia, on kai merkityksetön, kun näitä ohjelmia tehtaillaan?
Luin myös (ei Suomen mediassa tietenkään) silminäkijöiden kertomukset miten pakolaiset Euroopassa ennen kun menivat kiskoille makaamaan kaataneet vesipullot sivuun veks, vesi valui maahan ja sitten heidän käsissä nähty taas kilvet "Ei ruoka ei vettä"?
Ja tämä YLEn hokema "ne ovat hyvin väsyneitä" mantraa. Please, lopetta jo YLE, en kestää enää..kaikki me ollaan väsyneitä, työ vasyttää joitakin niin että kotiin tulleessaan kaatu sänkyyn. Sairaus väsyttää, vahvat lääkkeet väsyttävät ja kuvottavat, jotkut invaliditkit tekevät niin paljon, vaikkei saisi sairauden takia, sitten ottavat kovat kipu lääkkeet, ja odottavat että kipu vain menisi ohi. Väsymys on silloin olematon paha, se mene levolla pois. Kipu ei niinkään.. Kun nuorien ja terveiden ihmisten "väsymyksellä" ratsastaan, niin jotenkin tässä viinoutunut. Matkat väsyttää monia, kyllä, mutta harvoin sitä huudetaan koko maailmalle.
No joo, elämä..koskaan ei tietää mitä tässä kullekin käy. Onneksi tässä maassa hoidetaan ihmisiä, mutta kauanko, jos ja kun meidän typerät poliitikomme jatkavat tätä tuhoisa ajattelematonta pelleilyä.
En viime kesän saakka tuntenut ketkä kaikkia ovat SPR lippaiden takaa. Sitten näin kahta (kumpi heistä kutsunut toista, en tiedä, mutta olivat sama porukka ja ikäluokka, mutta jotenkin juuri nämä löysivät tiensä sinne) kahta minun naapuria, josta minulla ei ole mitään hyvä sanottava, mikä jo sinänsä harvinaista, tunnen heität niin typerista ajattelmettomista teoista, ja ympäristön turmelemisesta, ja nyt ne olivat siellä tienaamassa - senttiakaan en anna koko järjestölle. Vai onko kyse yhteensattumasta?On uutislähteitä ja uutislähteitä kuten myös suomalaisia ja suomalaisia. Itse kukin voi valita mieleisensä viiteryhmän!
http://mvlehti.net/2015/09/21/nalka...houkuttelema-lipaskeraaja-pidattelin-itkuani/
Nälkäpäiväkeräykseen SPR:n houkuttelema lipaskerääjä: Pidättelin itkuani!
Nuoret naiset lankeavat helposti Verenpunaisen Ristin ansaan, kuten tämänkin jutun nuori nainen.
Sitähän SPR tekee. SPR on terroristijärjestö, katastrofien hyväksikäyttäjä ja ihmiskauppias, jolle mikään ei riitä. SPR oli jälleen kerran saanut houkuteltua lipaskerääjäkseen nuoren naisen, joka ei tiedä, että kukaan ei halua antaa senttiäkään järjestölle, jonka suomalaispomokin tienaa yli 110 000 euroa vuodessa ja työ teetetään vapaaehtoisilla.
SPR on vampyyriorganisaatio, josta jokaisen tiedostavan kansalaisen tulee pysyä mahdollisimman kaukana. Ikävää, että nuori nainen sai tietää asiasta leimaamiensa “uusnatsien” kautta, mutta ehkäpä hän nyt itse tutustuu SPR:ään ja Verenpunaiseen Ristiin – ja sen sisarjärjestöön Verenpunaiseen Puolikuuhun – ja osaa seuraavalla kerralla kertoa itse tapaamalleen lipaskerääjälle, että tämä tekee työtä terroristijärjestölle.
----------------------
http://yle.fi/uutiset/sprn_vapaaehtoisia_kyylataan_ja_uhkaillaan/8319796
Turvapaikanhakijat 21.9.2015 klo 11:48 | päivitetty 21.9.2015 klo 12:10
SPR:n vapaaehtoisia kyylätään ja uhkaillaan
Turvapaikanhakijoita auttavia vapaaehtoisia on uhkailtu Keski-Suomessa. Pakolaisten vastaanotto on maakunnassa lähes täysin SPR:n vapaaehtoisten harteilla.
Turvapaikanhakijoita auttavat vapaaehtoiset ovat joutuneet uhkailun kohteeksi Keski-Suomessa. SPR:n valmiuspäällikkö Tave Rautiainen kertoo, että auttajia on uhkaillut joukko suomalaisia. Valtaosa uhkailusta on tapahtunut netissä, mutta vapaaehtoisia on myös seurattu.
– Ei minun mielestäni ole suomalaista käyttäytymistä hiipiä pimeissä nurkissa, valokuvata vapaaehtoisten autojen rekisterinumeroita ja kaivaa kenen auto se on. Eihän se välttämättä ole edes auttajan oma auto. Suoraan sanottuna törkeää toimintaa, en uskoisi omista maanmiehistäni tuollaista, Rautiainen sanoo.
Viimeksi muokattu: