Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olet ehkä lukenut ketjua. Viittaaminen ketjuun on ehkä hieman rajoitetumpi alue kuin viittaaminen johonkin mielipidesuuntaan, tai kuviteltuun sellaiseen.Tämä postaus on esimerkki itsestään
Kolme naamioitunutta suvakkimiestä yritti ryöstää Susanna Kaukisen!
Susanna Kaukinen joutui tänään Helsingissä niin kutsuttujen suvaitsevaisten ryöstöyrityksen kohteeksi. Häntä syljettiin ja hänen laukkunsa yritettiin varastaa väkivaltaisesti.
Kaukinen oli palaamassa Helsingin Rajat kiinni! -mielenosoituksesta. Aleksanterinkadulla hän kysyi poliisilta, uskaltaakohan hän jatkaa autolleen. Vastaus oli “kyllä varmaan”.
Kaukisen kävellessä Porthanian kulmasta purkaantui vastaan niin sanottujen antirasistien eli suvakkien naamioitu joukko. Heitä oli Kaukisen arvion mukaan 100-200.
“Huudot alkoivat: “Fasisti!” – ja jotain espanjankielistä – ja nimeni, “Kaukinen!”. Yksi antifantti koetti sylkeä kasvoilleni, mutta sain hihani eteen. Toinen yritti potkaista, mutta pääsin väkijoukon läpi”, kuvailee Kaukinen yllättävää kokemusta blogissaan.
“Katsoin taakseni ja kukaan ei lähtenyt perään. Olin väärässä. Yht’äkkiä käsilaukustani kiskaistiin ja käännyin ympäri. Puristin tiukasti käsilaukun kahvaa, ryöstö ei onnistuisi näin helposti. Edessäni oli kolme naamioitunutta miestä.”
“En ole ihan varma mitä tapahtui, vasemmalla ollut ulkopuolinen mies tuli apuun. Käsilaukku jäi minulle. Antifantit huusivat jotain, että “tämä nainen on fasisti!”. Jatkoin matkaani. Eräs ulkopuolisen oloinen mies saattoi seurata minua, joten eksytin hänet kauppaan. Pääsin autoon. Huomasin, että käteni vuotaa verta. Lähdin ajamaan kotiin.”
Suvakit Susanna Kaukinen
Matkalta Kaukinen yritti soittaa poliisille, mutta Helsingin poliisista ei vastattu. Tämän jälkeen hän soitti hätäkeskukseen ja päätti tehdä rikosilmoituksen ensi viikolla.
Eilen ja tänään valtamedian suosikit eli suvaitsevaiset ovat osoittaneet väkivaltaisuutensa. Eilen suvaitsevaiset pahoinpitelivät aivovauriosta kärsivän miehen Tampereella ja tänään he ovat hyökkäilleet Helsingissä Rajat kiinni! –mielenosoittajien kimppuun – sekä poliisin.
Helsinki 1 mielenosoitus
Poliisi joutui useaan otteeseen siirtämään Rajat kiinni! -mielenosoitusta häiritseviä suvaitsevaisia sivummalle kurkku suorana huutamasta.
Median suvakkilemmikit ovat aivan muuta, kuin minkä kuvan media heistä välittää. He ovat raukkamaisia kiusaajia, joita ei yhtään haittaa hyökätä miesylivoimalla yksin kulkevan naisen kimppuun.
Tunkekaa Suomi pers
Suvaitsevaisten suvaitsevaisuutta. Miten tekopyhiä he voivatkaan olla!
“Tapaus oli ainakin selvästi naamiopäissään tehty poliittisen väkivallan yritys ja ryöstön yritys. Tämä kai menee sen lain puitteisiin, joka tuli voimaan 1.10. – kysymys oli kolmesta henkilöstä, jotka olivat naamioituneet ja yrittivät ryöstää. Siis rikollisjärjestötoimintaa”, kommentoi Kaukinen.
Lähteet: https://www.facebook.com/photo.php?...57036277.59697.100003677236801&type=3&theater
Mutta näin että Teukka on seuratessaan mielenosoitusta vahvistanut että ministeriössä valmistellaan turvapaikanhakijoiden etujen karsimista, joka päätös tulisi kohta ulos. Tätä kutsutaan vetovoimatekijöiden vähentämiseksi, joka on erittäin aiheellista nyt.
Tämä daami onkin sitten kova Naton vastustajaMv-lehti uutisia, eli suodatin päälle. Suvakit jakanut lisää suvaitsevuutta.
http://mvlehti.net/2015/10/03/kolme-naamioitunutta-suvakkimiesta-yritti-ryostaa-susanna-kaukisen/
No tuolla argumentoititasolla et kyllä pääse vakuuttamaan. Sori.
Millä puolella tämän yliluutnantin olisi pitänyt olla?Eikös tämänkin yliluutnantin pitäisi olla puolustamassa maataan eikä Suomessa valittamassa ilmaisesta ruuasta...?Katso liite: 6223
No jos pysyisit siinä mitä olen todennut, etkä olkiukkoilisi.Ei kannattaisi mennä lausahtelemaan löysiä. Se että nähtävästi Tervo ajattelee asioista suunnilleen samalla kuin sä ei tees susta sen enempää kuin Tervosta kovinkaan älykästä niin se vaan on, vaikka kuinka niistä bootsin nyöreistä itteäs ylös kiskot....
Mulla ei ei mitään illuusioita, duunissa käytävän varrella jokaisellla jakkaralla istuu huttulan tekniseltä fyssalta tai lipastoin fyssalta väitellyt, semmoen noin vertauskuvallisesti tuppaa pieksemään turha luulot ulos aika vauhdilla.
No jos pysyisit siinä mitä olen todennut, etkä olkiukkoilisi.
Kuka sun käytävän varrella istuu on ihan sama. Siihen viittaaminen oli alkeellisen pissing contestin aloittaminen, joka nyt ei oikein argumentaatiokeinona häikäise.
Jari Tervon tekstiä:
”Kaikki jännityksellä odottavat milloin joku kusipää onnistuu polttamaan vastaanottokeskuksen”, Tervo
Vaadin vähintään puolen pisteen banaania isojen Jari Tervo kuvien laittajille
Voisihan tuo pullea pikku kerubi jossain kisassa pärjätäkinHerää kysymys miksei?
Suvaitsevaisen tärähtäneisyyden pohjakosketus on ilmeisesti saavuttamaton ...
(mistä ihmeestä näitä valopää ideoita syntyy....Muuta kuin Helsingissä?)
http://www.hs.fi/paivanlehti/02102015/a1443668978298
Turvapaikanhakijat auttamaan lapsiperheitä
Katso liite: 6222
Tämä se ei vaan tajua sitten pitää läskiä turpaansa tukossa vaan heittää lisää löylyä kiukaalle:
http://www.hs.fi/kulttuuri/a1305990254430?ref=hs-art-luetuimmat-#1
Otteita:
”Kaikki jännityksellä odottavat milloin joku kusipää onnistuu polttamaan vastaanottokeskuksen”, Tervo sanoo. ”Silloin yhtäkkiä huomataan että voi ei, Suomessako rasisimia, voi ei, ei olla tiedettykään.”
Eli minä ymmärsin tämän niin, että ukko oikeastaan jo fantasioi sillä, että joku todella menisi polttamaan vastaanottokeskuksen. Pääsisi sitten Tervo hekuman huipulle ja syyttämään suomalaisia vielä lisää. Toistaiseksi joutuu vaan tyytymään fantasioinnin asteelle, koska tällaista ei ole vielä tapahtunut. Äijän omahyväisellä ylimielisyydellä ei tunnu olevan mitään rajaa.
Ylimielista vihalietsonta.
Minusta tämä ilmiö, kun ns suvaitsevaiset kiihtyy hysteeriseksi ja agressiviseksi, on tutkimuksen arvoinen. Siinä on jotain sairasta. Koska ennen kaikkea siinä on KIIHKOILUA.
Vastaava olen jokenut irl:ssa toiselta ns suvaitsevaiselta, mm pelkästään pakolaisiin menevista rahoista pohtimisesta minuun hyökättyy sanallisesti ja syytetty minua "rumasta suhtautumisesta hätää kärsiviin". Huomasin ristiriitaisuus puheissa, ensin hän agressivisesti huusi "onko ihmishädällä hinta", ja perässä lisäsi "vain 15 000 e vuodessa" , sitten minulle lähetetty sähköpostia, jossa oli tätä lukua vahvistava kirjoitus, mutta siinä kirjoituksen lopussa olikin lisäys yli 305 miljoonasta eurosta, jota tämä kaikki tulee maksamaan. Se jäi ns suvaitsevaiselta kiihkoilijalta näkemättä. Jostain syystä. Mutta tavallaan se lähetti minulle vastaus siihen mitä olen pohtinut. Sitä on jo kuukausi, tilanne on varmaan pahentunut ja summakin kasvanut.
http://www.kouvolansanomat.fi/Mielipide---Sana-on-vapaa/2015/09/01/Pakolaisten vastaanoton kulut satoja miljoonia euroja/2015219501455/69
Siinä on mielenkiintoinen keskustelu alla.
Tämä daami onkin sitten kova Naton vastustaja
Heilui aikanaan Turun satamassa kun Northern Coasts harjoituksen laivat olivat siellä. Joku voisi väittää olevan nutcase, mutta minähän en kenestäkään niin sano.
Kaukaa soveltaen lainaan lentäjistä käytettyä sanontaa: Hyvä lentäjä ei joudu tilanteeseen josta selvitäkseen tarvitsee olla taitava lentäjä.Tervo on älykäs mies, mikä ei kuitenkaan takaa että suusta pääse joka hetkenä evankeliumia.
Tällainenkin puoli.
Vapaaehtoisen kertomus Pasilan poliisitalolta, jossa kuoli pakolaisnainen.
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kot...pasilasta-lahteen/?shared=294213-433e203a-500