Geronimo
Ylipäällikkö
Toi Susani Mahadura on itse asiassa aika minkki!!
https://twitter.com/smahadura
Sita en tieda miten nuivahko veljemme @Geronimo on paassyt hanen Twitter sivulleen erittain sankheaan asemaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Toi Susani Mahadura on itse asiassa aika minkki!!
https://twitter.com/smahadura
Sita en tieda miten nuivahko veljemme @Geronimo on paassyt hanen Twitter sivulleen erittain sankheaan asemaan
Tämä vielä vanhaan hyvään aikaan
Raiskasi teinitytön bussissa - miehelle 2,5 vuotta vankeutta
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015100620476271_uu.shtml
Leikki sikseen, kun kerran oikein ehdotonta raiskaajalle paukahti, niin on kai vielä yhteiskunnalla toivoakin olemassa.
Vanha "Beaver Hunter" Geronimo joutuukin juoksemaan nyt karkuun "Sheivattuja Beavereita" kun ei oikeen tunnista karvatonta "riistaa" oikeeksi...
Tämä on OT mutta Geronimo oli tasanko intiaani ja ne oikeat majavat asustaa pohjoisemmassa ja lännessä, tasanko intiaanit metsästi Puhveleita ja suurempaa riistaa ja kun saivat hevosen käyttöönsä Espanialaisilta niin he käyttivät sitä taidokkasti sodassa ja metsästyksesssä.
Miten nämä uhkaavat Suomalaista kulttuuria ja identiteettiä ellemme itse ryhdy luopumaan siitä? Voivatko suvakit kieltää suomalaisen kulttuurin? Jos Suomessa tehdään seuraavan 10 vuoden sisällä historian pahin terroristi isku joka ohittaa 9/11:n niin miten se vahingoittaisi suomalaista kulttuuria ja identiteettiä?Tätä minä en kyllä ymmärrä.
Ei uhka vielä tänä päivänä, mutta entä tulevaisuudessa, jos/kun Suomi monikulttuuristuu vielä enemmän...
Miten nämä uhkaavat Suomalaista kulttuuria ja identiteettiä ellemme itse ryhdy luopumaan siitä? Voivatko suvakit kieltää suomalaisen kulttuurin? Jos Suomessa tehdään seuraavan 10 vuoden sisällä historian pahin terroristi isku joka ohittaa 9/11:n niin miten se vahingoittaisi suomalaista kulttuuria ja identiteettiä?
@Benelli; Siten että se luultavasti aiheuttaa yhteiskunnan ennennäkemättömän turvajärjestelyn jolloin suomalainen vapaa yhteiskunta on mennyttä ja joka paikassa on metalliilmaisimet eikä enää päääse mihinkään ilman että olet puolialaston.
Miten nämä uhkaavat Suomalaista kulttuuria ja identiteettiä ellemme itse ryhdy luopumaan siitä? Voivatko suvakit kieltää suomalaisen kulttuurin? Jos Suomessa tehdään seuraavan 10 vuoden sisällä historian pahin terroristi isku joka ohittaa 9/11:n niin miten se vahingoittaisi suomalaista kulttuuria ja identiteettiä?
Niin olisihan se ikävää että esimerkiksi kansanedustajat eivät kulkisi enää kaduilla yhtä leppoisasti kuin nykyään mutta voidaan kysyä paljonko tiukemmat turvajärjestelyt ovat vahingoittaneet Yhdysvaltojen ja Israelin kulttuuria ja identiteettiä?@Benelli; Siten että se luultavasti aiheuttaa yhteiskunnan ennennäkemättömän turvajärjestelyn jolloin suomalainen vapaa yhteiskunta on mennyttä ja joka paikassa on metalliilmaisimet eikä enää päääse mihinkään ilman että olet puolialaston.
Niin olisihan se ikävää että esimerkiksi kansanedustajat eivät kulkisi enää kaduilla yhtä leppoisasti kuin nykyään mutta voidaan kysyä paljonko tiukemmat turvajärjestelyt ovat vahingoittaneet Yhdysvaltojen ja Israelin kulttuuria ja identiteettiä?
Nyt iski Soini kätensä paskaan ja kunnolla. Mieshän on täysi öykkäri, joka erkaantuu kentästä valon nopeudella. Ei hyvältä vaikuta. Ja vittuilee Tynkkyselle alatyylisesti päin naamaa. MV-lehti kiittää ja kuittaa, näin sitä saadaan Suomen yhteiskunnan koheesio ja maanpuolustustahto alavireeseen. Voi ristus sentään...
http://www.hs.fi/kotimaa/a1444023916476
"Soinin mukaan tilannetta voi katsoa uudelleen vaalipäivänä. "Ei maratonissakaan jaeta mitaleja kolmen kilometrin juoksun jälkeen."
Onko perussuomalaiset sitten hajoamassa ja osa jäsenistä poistumassa riveistä?
"Ei. Mihin ne nyt menisivät? Ei niillä ole mitään, minne mennä. Ei siellä maantiellä mukavaa ole", Soini arvioi."
uuluiko kotoperäinen muslimiterrorismin pelko ja varotoimet yhdysvaltalaiseen kulttuuriin vielä sukupolvi sitten? Nyt kuuluu. Vahinko? Kansalaisten turvattomuuden tunne, massiiviset urkintamekanismit terroritekojen ehkäisyyn ja tätä myötä alentunut yksityisyyden suoja.