Pakolaisuus

Itse en sinänsä vastusta moskeijan rakentamista (vaikka suhtaudun kaikkiin uskontoihin huuhaana, tulee jokaisella silti olla oikeus harjoitaa uskontoaan). Ihmettelen vain sitä, että ainakin jossain kaavailuissa suunniteltiin tontin antamista ilmaiseksi. Miksi ihmeessä? Toisaalta toki myös rahoitus epäilyttää. Onko esitetty hyviä perusteluja, että rahoituksen taka-ajatuksena on islamistisen terrorismin ruokkiminen?

Toisaalta radikalisoitumiseen voinee vaikuttaa muutenkin kuin vain estämällä moskeijan rakentuminen. Sitä myös tapahtuu vaikka moskeijaa ei olisi. Lisäisikö itse moskeija sitä hirveästi?
 
Itse en sinänsä vastusta moskeijan rakentamista (vaikka suhtaudun kaikkiin uskontoihin huuhaana, tulee jokaisella silti olla oikeus harjoitaa uskontoaan). Ihmettelen vain sitä, että ainakin jossain kaavailuissa suunniteltiin tontin antamista ilmaiseksi. Miksi ihmeessä? Toisaalta toki myös rahoitus epäilyttää. Onko esitetty hyviä perusteluja, että rahoituksen taka-ajatuksena on islamistisen terrorismin ruokkiminen?

Toisaalta radikalisoitumiseen voinee vaikuttaa muutenkin kuin vain estämällä moskeijan rakentuminen. Sitä myös tapahtuu vaikka moskeijaa ei olisi. Lisäisikö itse moskeija sitä hirveästi?

Kuten kerroin, kyseessä on täyden palvelun kulttuurikeskus jolla on tavoite ottaa valta yhteisössä.
Perustan väitteeni taustalla oleviin rahoittajiin ja esimerkkeihin maailmalta.
 
Rauhallisia linjauksia:

– Minun on ihan mahdotonta käsittää, että jos jossakin on sota, joka aiheuttaa suurta hätää ja pakolaisuutta, niin että sitten se pakolaisuus aiheuttaisi suurta rähinää esimerkiksi Suomessa tai Euroopassa. Kyllä meidän täytyy nyt hiukan hillitä asenteitamme ja tunteitammekin, ja todeta se, että ei se ainakaan siitä parane, mitä enempi täällä keskenämme rähisisimme, Tampereella vieraillut Niinistö sanoi.

– En usko, että tavallisen turvapaikanhakijan mielessä on millään tavalla uhka tai olla uhaksi. Samalla täytyy muistaa, että on näitä ilmiöitä, Isis sun muut, jotka vaativat, että jollain tavalla hallitsemme sellaisenkin mahdollisuuden.

Niinistön mukaan Euroopan tasolla pyritään luomaan järjestelmä, jossa on yhteiset pelisäännöt siitä, mistä tulevat ihmiset ovat turvapaikan tarpeessa ja mistä tulevat eivät.

– Sitten on tämä käännyttäminen niiden kohdalla, jotka eivät sinänsä ole pahaa tehneet, mutta eivät täytä ehtoja. Sitä prosessia pitää varmasti pyrkiä kehittämään ja nopeuttamaan



http://yle.fi/uutiset/presidentti_n...ista_asenteita_ja_tunteita_hillittava/8275308
 
Kauneus on katsojan silmässä, koskee niin rotua kuin maahanmuuttajiakin!

Minä en ole rotuihin perehtynyt, siksi katselen asioita sen kautta miten yksilöt toimii. Ja siinä on aika paljon eroja ihan samojen "rotujen" sisällä. Maahanmuuttajien maalailu homogeeniseksi massaksi, oli tarkoitus mikä vain, on mielestäni älytöntä.
 
Entäs sitten kun asiat ovat niin pitkällä, kuten Bushmanin linkittämässä videossa Englannista, jossa muslimit partioivat katuja ja käskevät kaataa alkoholijuomat maahan ja käskevät naisia pukeutumaan säädyllisesti "koska tämä on muslimialue ". Eli he ovat itse määränneet jonkun alueen omaksi, vaikka se edelleen on Suur-Britannian lakien alla. Tuleeko esim. Helsinkiin ennenpitkää samanlainen alue jossa muslimit määräävät?
 
Itse en sinänsä vastusta moskeijan rakentamista (vaikka suhtaudun kaikkiin uskontoihin huuhaana, tulee jokaisella silti olla oikeus harjoitaa uskontoaan). Ihmettelen vain sitä, että ainakin jossain kaavailuissa suunniteltiin tontin antamista ilmaiseksi. Miksi ihmeessä? Toisaalta toki myös rahoitus epäilyttää. Onko esitetty hyviä perusteluja, että rahoituksen taka-ajatuksena on islamistisen terrorismin ruokkiminen?

Toisaalta radikalisoitumiseen voinee vaikuttaa muutenkin kuin vain estämällä moskeijan rakentuminen. Sitä myös tapahtuu vaikka moskeijaa ei olisi. Lisäisikö itse moskeija sitä hirveästi?

Lisää aivan varmasti. Jo pelkästään se että voidaan laittaa koraanikoulu omalla tavalla, ja samalla estetään valtaväestön pääsy paikalle koska islam.
Älkää koettako tehdä asiasta vaikeaa, se on hyvin, hyvin yksinkertainen. Kun on moskeija, sinne ei saa tulla yksikään nainen. Jos tulee häpäisee moskeijan ja samalla häpäisee islamin (sunni suuntaus) Samalla saadaan oma oikeus, jonka jälkeen valtaväestön oikeus on toisarvoinen koska islam.
Myöskään suomalainen imaami ei voi vaikuttaa, koska hän on suomalainen, ei oman suuntauksensa imaami.
Hän voi myös "määrätä" alueen omakseen ja sitä myötä laittaa partiot liikkeelle edistämään ja valvomaan islamin noudattamista.

Suomi antaa jatkuvasti hiekkaneekereille etuja joita he eivät muille anna.
Toki, saadaan lähiöt hetkellisesti rauhoitettua kun kaikki ovat uudessa keskuksessa. Mitäpä suomalaiset eivät uhraisi naapurin liki-lähes-melkein syyttömän pakolaisen vuoksi.

Minun ei edes tarvitse käyttää mitään ihmeen natsi korttia taikka muutakaan vasemmiston huutamaa rotu juttua, kuitenkin elin suuren osaan elämästäni lähi-idässä.
Toki erkki "myydään suomi muille" tuomiojahan on sitä mieltä että terrorismia vastaan pitää taistella antautumalla, minä kun en vittu vaan osaa (lue halua) antautua perseraiskattavaksi kommarin käskystä.
 
Entäs sitten kun asiat ovat niin pitkällä, kuten Bushmanin linkittämässä videossa Englannista, jossa muslimit partioivat katuja ja käskevät kaataa alkoholijuomat maahan ja käskevät naisia pukeutumaan säädyllisesti "koska tämä on muslimialue ". Eli he ovat itse määränneet jonkun alueen omaksi, vaikka se edelleen on Suur-Britannian lakien alla.

Tuollaista kehitystä on vastustettava viimeiseen hengenvetoon.

Maan rajojen sisällä on oltava sama laki kaikille. Tämä on yksi niistä kohdista missä monikulttuurisuus, käsite oikein ymmärrettynä, menee vikaan. Minkään kulttuurien perusteella ei saa alkaa lohkomaan maata, alueita ja ihmisiä, ja tämä ei tarkoita sitä että oma kulttuuri pitäisi hylätä.

Suomessa on iät ja ajat elänyt muslimeja ja juutalaisia ilman mitään ongelmia. Mutta nyt luodaan niitä tulevia ongelmia, suurin syy valitettavasti lankeaa nimenomaan suvaitsevina itseään mainostavien ihmisten niskaan.
 
Entäs sitten kun asiat ovat niin pitkällä, kuten Bushmanin linkittämässä videossa Englannista, jossa muslimit partioivat katuja ja käskevät kaataa alkoholijuomat maahan ja käskevät naisia pukeutumaan säädyllisesti "koska tämä on muslimialue ". Eli he ovat itse määränneet jonkun alueen omaksi, vaikka se edelleen on Suur-Britannian lakien alla. Tuleeko esim. Helsinkiin ennenpitkää samanlainen alue jossa muslimit määräävät?

Helsingissähän voi jo olla sellaisia alueita.
 
Entäs sitten kun asiat ovat niin pitkällä, kuten Bushmanin linkittämässä videossa Englannista, jossa muslimit partioivat katuja ja käskevät kaataa alkoholijuomat maahan ja käskevät naisia pukeutumaan säädyllisesti "koska tämä on muslimialue ". Eli he ovat itse määränneet jonkun alueen omaksi, vaikka se edelleen on Suur-Britannian lakien alla. Tuleeko esim. Helsinkiin ennenpitkää samanlainen alue jossa muslimit määräävät?

https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Motorman

Tuollainen kauhuskenario on toki todennäköisyysjakaumassa melko reunassa. Tuollainen tilanne tosin saadaan rakennettua, jos ollaan välinpitämättömiä tai tilanne tarkoituksella siihen ajetaan.
 
Lisää aivan varmasti. Jo pelkästään se että voidaan laittaa koraanikoulu omalla tavalla, ja samalla estetään valtaväestön pääsy paikalle koska islam.
Älkää koettako tehdä asiasta vaikeaa, se on hyvin, hyvin yksinkertainen. Kun on moskeija, sinne ei saa tulla yksikään nainen. Jos tulee häpäisee moskeijan ja samalla häpäisee islamin (sunni suuntaus) Samalla saadaan oma oikeus, jonka jälkeen valtaväestön oikeus on toisarvoinen koska islam.
Myöskään suomalainen imaami ei voi vaikuttaa, koska hän on suomalainen, ei oman suuntauksensa imaami.
Hän voi myös "määrätä" alueen omakseen ja sitä myötä laittaa partiot liikkeelle edistämään ja valvomaan islamin noudattamista.

Suomi antaa jatkuvasti hiekkaneekereille etuja joita he eivät muille anna.
Toki, saadaan lähiöt hetkellisesti rauhoitettua kun kaikki ovat uudessa keskuksessa. Mitäpä suomalaiset eivät uhraisi naapurin liki-lähes-melkein syyttömän pakolaisen vuoksi.

Minun ei edes tarvitse käyttää mitään ihmeen natsi korttia taikka muutakaan vasemmiston huutamaa rotu juttua, kuitenkin elin suuren osaan elämästäni lähi-idässä.
Toki erkki "myydään suomi muille" tuomiojahan on sitä mieltä että terrorismia vastaan pitää taistella antautumalla, minä kun en vittu vaan osaa (lue halua) antautua perseraiskattavaksi kommarin käskystä.

Moni tuossa suoraviivaisesti ilmaisemistasi asioista on juuri niitä, mistä "suvaitsevat" sanovat, että hyshys, lakaistaan maton alle. Mutta se keskustelu on vain käytävä asioiden oikeilla nimillä, se on ihan kaikkien puhtaat jauhot pussissa kulkevien etu.

Karu totuus on, että jos ei hyväksy sitä että täällä kaiken yli tunkeva MAALLINEN laki on Suomen laki ja väkivallan monopoli on Suomen poliisilla, pitää painua helvettiin täältä. Hengellinen puoli sitten on aivan vapaasti valittavissa, kun ei pakota tai sorra ketään muuta sen varjolla. Maailmassa on muslimeita, joiden mielestä vallitsevaan yhteiskuntajärjestelmään sopeutunut muslimi ei ole oikea muslimi, tästä syystä esim. meidän tataarit (edit: Ja moni Suomeen sopeutunut somali!) voivat olla tähtäimessä - ääritapauksessa kirjaimellisesti. Suvaitsevaisuuden varjolla ei pidä päästää sellaista väkeä maahan. Edes kaikki ISISin vastaiset ryhmät eivät ole tässä suhteessa oikealla asialla!
 
Entäs sitten kun asiat ovat niin pitkällä, kuten Bushmanin linkittämässä videossa Englannista, jossa muslimit partioivat katuja ja käskevät kaataa alkoholijuomat maahan ja käskevät naisia pukeutumaan säädyllisesti "koska tämä on muslimialue ".

@VUps ehtikin jo vastaamaan. Äärimmäisen epätodennäköinen skenaario. Keinot ovat kyllä olemassa, jos tuollaiseen halutaan puuttua.
 
Ottaaks kalloon:

Forskare: Kranierna skulle bevisa att finnarna inte var européer
Julkaistu tisdag 5 maj kl 09.32
Lyssna på finska: Mongoler, turaner eller alpiner? (3:00 min)
3514403_1200_675.jpg

Är vi mongoler? Uppfattningar om finnar i 1800-talets rasforskning.


"Finska" kranier var eftertraktade på 1800-talet, eftersom finnarna enligt rasforskningen inte tillhörde den europeiska rasen. Kranierna behövdes alltså som forskningsmaterial i bl a Anders och Gustaf Retzius forskning om "långskallar" och "kortskallar".

http://seso.puheenvuoro.uusisuomi.f...ansallisosialistinen-rotuteoria-suomalaisista

Tietävätkö Seppo Lehto, vlad tai kansanedustaja Hirvisaari sen, etteivät he kuulu natsien rotuteorian mukaan mihinkään puhtaaseen germaaniseen rotuun? Päinvastoin. Natsien rotuopin mukaan suomalaiset kuuluivat geneettisesti kaikkein surkeimpaan ja hyödyttömimpään "kastiin", suomalaiset kuuluivat esim. mongolien kanssa samaan ryhmään.
Onko natsien rotuteorialla ylipäänsä kenelle mitä merkitystä...

Tämä sen sijan mielenkiintoista:
Christopher Hitchens made the following comparison:

“ The most obvious points of comparison would be these: Both movements are based on a cult of murderous violence that exalts death and destruction and despises the life of the mind. ("Death to the intellect! Long live death!" as Gen. Francisco Franco's sidekick Gonzalo Queipo de Llano so pithily phrased it.) Both are hostile to modernity (except when it comes to the pursuit of weapons), and both are bitterly nostalgic for past empires and lost glories. Both are obsessed with real and imagined "humiliations" and thirsty for revenge. Both are chronically infected with the toxin of anti-Jewish paranoia (interestingly, also, with its milder cousin, anti-Freemason paranoia). Both are inclined to leader worship and to the exclusive stress on the power of one great book. Both have a strong commitment to sexual repression—especially to the repression of any sexual "deviance"—and to its counterparts the subordination of the female and contempt for the feminine. Both despise art and literature as symptoms of degeneracy and decadence; both burn books and destroy museums and treasures.[3]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Islamofascism

 
Keinot ovat kyllä olemassa, jos tuollaiseen halutaan puuttua.
Sehän minua hiukan huolestuttaakin, englantilaisillakin varmaan olisi keinot jos haluisivat lopettaa moinen mutta näköjään eivät halua tai uskalla. Enkä usko että suomalaisella päättäjällä olisi yhtään sen enempää munaa tehdä mitään.
 
Jos joku ei ole nähnyt Sorayan kivitys elokuvan, suosittelen. Tämä koskee naisten asema. Kultturi jossa naista saa tappaa kivittämällä ei ole minun kultturi. En pitä tälläistä barbarisuutta minään kultturina ylipäänsä.
(Elokuva löytyy engl.tekstityksellä youtubesta myös. Jos hermot kestää niin katsokaa)
Siellä huudetaan allahu akbaria kun naista tapetaan. Tositarina.

Tämä on kanssa kuuluisa elokuva, joka suosittelen kaikille "suvaitsevaisille" monikultturisuuteen hurahtaneille. Siellä yksi vanha ukko pitää hareemia, ja menee naimisiin vähän yli 10 v tytön kanssa.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Osama
 
Viimeksi muokattu:
Makedoniassakin porukka rynnäköi poliisia päin huutaen allahu akbaria.

Tuolla metroasemalla oli oikeasti melkoinen kaaos ja siellä ei päässyt edes metrojunalle saakka. Olin emännän kanssa reissussa, joten piti vähän varovaisempi olla tietyllä tapaa ja vaikka itse en kokenut uhkaa 60 kiloisten ählyjen takia vaan keskityin videointiin, niin erään terroristin alkaessa huutamaan Allahia 10 metrin päässä avokki nappasi tiukasti kädestäni ja sanoi, että nyt mennään!

Poliisin toiminta oli todella flegmaattista. Oikeastaan vain katsoivat päältä, mutta eivät puuttuneet mihinkään. Ählyt taas hakkasivat rumpuja ja välillä karjuivat GERMANY ja välillä Allahu Akbar. Muiden turistien ja paikallisten kommentit olivat aika karuja. Eräs britti pudisteli touhua katsottuaan päätään ja tumppasi tupakkansa todeten "fucking animals" ja käveli kiltisti seutaavalle metroasemalle.

Mikäli Suomessa joskus tapahtuu vastaavaa, nnii pitänee kai liikkua taisteluvarustuksessa...
 
Sehän minua hiukan huolestuttaakin, englantilaisillakin varmaan olisi keinot jos haluisivat lopettaa moinen mutta näköjään eivät halua tai uskalla. Enkä usko että suomalaisella päättäjällä olisi yhtään sen enempää munaa tehdä mitään.

Muslimien määrät eivät ole Suomessa ensinnäkään kovin isot. Eivätkä koskaan tule olemaankaan. Toiseksi, jo kaavoituksella ja turvapaikanhakijoiden/pakolaisten sijoittelulla ympäri Suomea voidaan vaikuttaa siihen, ettei mitään slummia pääse kovin helposti muodostumaan. Ainakin kun itse katselen kotopuolessa ympärilleni, lähialueelle on sijoitettu aika tasaisesti omakotitaloja, kerrostaloja ja rivareita, mikä takaa alueelle moninaisen jakauman ihmisiä eri yhteiskuntaluokista.

Tietysti kuka vaan radikaali - vaikka asuisi kantasuomalaisten ympäröimänä - voi aiheuttaa häiriökäyttäytymistä, mutta tällaisille kyllä tulee sanktiota nopeeseen tahtiin.
 
Minä en ole rotuihin perehtynyt, siksi katselen asioita sen kautta miten yksilöt toimii. Ja siinä on aika paljon eroja ihan samojen "rotujen" sisällä. Maahanmuuttajien maalailu homogeeniseksi massaksi, oli tarkoitus mikä vain, on mielestäni älytöntä.

Itse olen aina huvittunut kun natsikortit kaivetaan, lapsuuden leikkinyt juutalaisten kanssa ja eukolla juutalaisia juuria.
 
Itse olen aina huvittunut kun natsikortit kaivetaan, lapsuuden leikkinyt juutalaisten kanssa ja eukolla juutalaisia juuria.

Erilaiset korttipakat yleensä tongitaan esille kun argumentit loppuu eikä haluta myöntyä siihen, että "vastapuolella" ehkä onkin jutuissaan jotakin pointtia.
 
Back
Top