Honcho
SMLNKO M/83
Muuten, kyllä minä ymmärrän mitä @Einomies1 ajaa takaa. Aika kova antijihad on päällä myös todellisten pakolaisten kustannuksella.
Niin, mutta mielestäni Einomies ei edistä pätkääkään pakolaisten asiaa. Itse asiassa hieman huvittaa että minäkin olen "rasisti" kun olen lukemattoman monta kertaa ollut erilaisissa keskusteluissa puolustamassa islamin uskoa kun joku on pitänyt sitä kaiken pahan alkuna ja juurena, olen ollut iät ja ajat Kirkon ulkomaanavun kk-lahjoittaja ja kannatan myös lämpimästi kiintiöpakolaisjärjestelmää, työperäistä maahanmuuttoa, sekä maahanmuuttoa suomalaiseen mieheen tai naiseen rakastumisen seurauksena. Minua myös kiinnostaa erilaiset kulttuurit piirteineen vaikka tässä elämäntilanteessa ei juuri matkustelemaan pysty. Mielestäni en ole rasisti enkä kyllä mikään impivaaralainenkaan. Töiden kautta tulee tavattua kaikenlaisia ulkomaalaisia kun 90% firmamme myynnistä tulee Suomen ulkopuolelta. Metsäläinen minä kyllä olen mielelläni, rakastan metsää ja Suomen luontoa.
Turvapaikanhakuvastaisen kiukun näen ensisijassa vastareaktioksi alkusyksyn käsittämättömään infokampanjaan jossa pienikin kritiikki leimattiin rasismiksi, sinisilmäisyys ja suoranainen valehtelu määritettiin aidoksi oikeaksi mielipiteeksi ja samalla joka käänteessä haukuttiin ja lytättiin Suomea ja suomalaisia. Vuosia olen näitä tipoittain aika hyvin sietänyt mutta syksyn täyslaidallinen läikytti minun kuppini yli. Minua se ei silti ole saanut pakolaisten oton vastaiseksi - kiintiön kautta. Enkä syytä elintasopakolaisiakaan, heitä on huijattu ihmissalakuljettajien toimesta ja harhaanjohdettu EU-maiden kehnojen poliitikkojen toimesta sekä hyväksikäytetty omissa maissaan. Toki huonolle käytökselle ei ole useinkaan mitään oikeutusta.
Kaiken kaikkiaan kuitenkin Einomiehen asenne tuntuu minusta hyökkäävältä ja vahingolliselta leimaamiselta laajalla pensselillä.