Minut on kutsuttu tykkäämään sivusta "Lahjoitan kinkun vastaanottokeskukseen", ja lähetän tässä nyt terveiseni kutsujalle: haistapa jätkä pitkä paska.
Olen ihan täydellisen kyllästynyt tuohon älyllisesti epärehelliseen, mukanokkelaan perseilyyn, joka naamioidaan maahanmuuttokritiikiksi ja "eihän me mitään rasisteja olla..." -sekoiluun. Mulla on myötätunto Syyriasta paenneiden puolella, koska he ovat paenneet jotain sellaista, mitä te vellipöksyt ette edes pysty kuvittelemaan.
Ja kyllä, minun mielestäni maailman tulisi yhdistää voimansa ja tarjota sinne lähiseuduille apua, koska silloin se apu saavuttaisi enemmän ihmisiä ja se olisi keino torpata ihmissalakuljettajien bisnekset, mutta se ei siltikään sulje pois sitä, etteikö meidän tulisi kohdata ihmiset ihmisinä ja kritisoida järjestelmiä, ei hyökätä yksittäisten ihmisten kimpuun, mitä te juuri teette ja te olette sitäpaitsi ihan täydellisiä rasisteja, aivan turha väittää muuta.
Lisäksi teidän on ihan turha väittää minulle, että olisitte esim. itse syyrialaisen asemassa jääneet sinne sotimaan kotinne ja isänmaanne puolesta. Jumalauta, te olette just niitä, jotka ensimmäisestä vittuilusta kipittää poliisilaitokselle tekemään rikosilmoituksia ja heittäydytte marttyyreiksi, jos joku teidän paskaläppänne tuomitsee. Miestä teissä ei ole edes sideaineeksi.
Ja jos joku on kanssanne eri mieltä, uhkailette tätä ja toivotte, että se henkilö raiskataan tai tapetaan. Uhkailette poliitikkoja. Suhtaudutte ihmisyyteen halveksuen. Kertokaa, millä tasolla olette parempia kuin pelkäämänne islamistit? Luultavasti olette vaan patalaiskoja turhakkeita, joilla on liikaa aikaa ja katkeruutta, kun sätkänpurut kastuivat ja saludo oli kaupasta loppu ja työkkärin tilikin on liian pieni ja on todennäköistä, että suurin merkityksenne universumissa on se, kun aikanaan tarjoatte kastemadoille ravintoa.
Te ette tiedä sitä, miksi ja miten joku tulee tänne turvapaikkaa hakemaan. Te ette tiedä, mikä on hänen tarinansa. Toivon ja uskon, että virkavalta onnistuu sieltä kaivamaan esiin rikolliset ja terroristit, mutta ehkä joskus, kun ne kaksi hernettä päässänne kolahtavat yhteen, tajuatte sen, etteivät todellakaan kaikki, ei luultavasti edes murto-osa, Suomeen tulevista ole mitään islamisaatiota havittelevia raiskaajia. Voi taivahan talikynttilät! Kuinka saatanan urpo pitää ihmisen olla, jos edes kuvittelee niin?
Nyt sitten jokainen, jonka mielestä kinkkujen toimittaminen vastaanottokeskuksiin on ihan saatanan hauskaa, voi painua vaikka hevonvittuun minun kaverilistaltani. Te ette ole hauskoja. Te olette pitkästyttäviä.
Ps. Jatkossa ei kannata liittää minua ryhmiin tai kutsua tykkäämään näistä vajakkisivuistanne, koska tulen ilmiantamaan ne ylläpitoon rasistisina - ihan vaan vittuillessani.