Kommunistit kieltämättä ovat kuopissa odottamassa kun pelilauta järjestellään uudelleen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tätä pitäisi kysyä niiltä jotka sieltä tänne tulevat. Jostain syystä ne maksavata omaisuuksia päästäkseen henkensä kaupalla sieltä pois.Siis mikä hätä ja kiire on ihmisen kuljettamisella Eurooppaan?
Tätä pitäisi kysyä niiltä jotka sieltä tänne tulevat. Jostain syystä ne maksavata omaisuuksia päästäkseen henkensä kaupalla sieltä pois.Siis mikä hätä ja kiire on ihmisen kuljettamisella Eurooppaan?
Tätä pitäisi kysyä niiltä jotka sieltä tänne tulevat. Jostain syystä ne maksavata omaisuuksia päästäkseen henkensä kaupalla sieltä pois.
Koko ongelmassa ei ole kyse siitä tuommeko me tänne ihmisiä, vaan siitä mitä tehdään niille jotka sieltä ovat suurin joukon tulossa.
Kommunistit kieltämättä ovat kuopissa odottamassa kun pelilauta järjestellään uudelleen.
Samalla kun kasalaisia syyllistetään ei uskalleta tehdä päätöksiä, niitä ei uskallettu tehdä taloudessa silloin kun olisi voitu asioihin vaikuttaa mutta niitä ei uskalleta tehdä pakolais eikä terroristien kohdalla ja tämä ei pääty hyvin luulen niin.
Ainoa asia jota EU ei vielä ole kyennyt "vesittämään" on äänestäminen mutta hyvä yritys on kuten Itävallassa tehtiin, Ruotsissa ja Ranskassa ja muualla pyritään "sisäisesti" eristämään jotkut ryhmät ulos päätöksenteosta jos seuraa poliittista toimintaa Euroopassa samankaltaisia "sisäisiä" toimia yritetään jolla kansalaisten kritiikki ohjataan itselle kiusallisista asioista harmittomiin asioihin.
Toiminta Perussuomalaisia vastaan Suomessa on hämmästyttävän samankaltaista kuin muualla Euroopassa tehdään millä kriittisiä ääniä pyritään vaimentamaan ja se ei voi olla sattuma uskoo ketä tahtoo tai sitten ei.
Tämän kaiken taustalla olevat ihmiset ovat muuttaneet puolueiden nimet, agendansa iskulauseensa joita saamme lukea kokoajan ja jokapaikassa ja joihin hyvä ja ylevää samaistua...nämä ihmiset etstivät joka paikasta natseja ja äärioikeistioa ja sulkevat toisinajattelijoiden eli tyytymättömien kansalaisten suut sekä kanavat protestoida sitä kehitystä, jonka ovat saaneet aikaan politiikallaan ja jonka perimäinen tarkoitus on luoda EU:sta liittovaltio jossa kansalaisilla ei ole vaikutusmahdollisuuksia....... Nämä ihmiset ovat EU:n diktatuurin rakentajia ja Suomi sitä muiden maiden mukana rakentamassa...
Tämä invaasio jota saamme seurata on viimeinen naula siihen arkkuun joka sinetöi EU:n liittovaltion syntymisen ja diktatuuri on valmis...
Tätä pitäisi kysyä niiltä jotka sieltä tänne tulevat. Jostain syystä ne maksavata omaisuuksia päästäkseen henkensä kaupalla sieltä pois.
Koko ongelmassa ei ole kyse siitä tuommeko me tänne ihmisiä, vaan siitä mitä tehdään niille jotka sieltä ovat suurin joukon tulossa.
Täysin mahdollinen kehityskulku, tosi sitä kutsutaan ehkä vain poikkeustilaksi joka jatkuu vuodesta toiseen.
Mielenkiintoinen ehdotus:
http://www.hs.fi/ulkomaat/a14334805...i&utm_medium=tf-desktop&utm_content=frontpage
Voitko kertoa, mihin nyt viittaat "minun yleisellä humanismillani"? Kysyn tätä, koska uskon sen olevan jälleen kerran pullollaan olkiukkoja. Esim. jos luulet minun kannattavan tuota oleskelulupien jakamista laittomille siirtolaisille, olet väärässä.Sinun yleinen humanismisi on minun mielestäni yleistä tyhmyyttä.
Minun mielestäni oleskelulupien jakaminen laittomille siirtolaisille on rikos suomen kansalaisia kohtaan, vaikka osa sitä kannattaakin.
Mielenkiintoinen ehdotus:
http://www.hs.fi/ulkomaat/a14334805...i&utm_medium=tf-desktop&utm_content=frontpage
Niin, tämä on toki kolmas vaihtoehto niiden kahden esittämäni rinnalle. Ja tietenkin sen lisäksi on se joidenkin mainitsema ilkivaltavaihtoehto, mutten itse ole koskaan nähnyt polkupyöriin kohdistunutta ilkivaltaa tehdyn niin, että pyörä olisi varastettu ja viety ehjänä jonnekin toiseen paikkaan, vaikka olenkin nähnyt paljon ilkivaltana paskaksi potkittuja polkupyöriä.Kävi ilmi tiedotustilaisuudesta jos kuuntelit, ehkä pojan isä valehteli?
Voitko kertoa, mihin nyt viittaat "minun yleisellä humanismillani"? Kysyn tätä, koska uskon sen olevan jälleen kerran pullollaan olkiukkoja. Esim. jos luulet minun kannattavan tuota oleskelulupien jakamista laittomille siirtolaisille, olet väärässä.
Mainitsin tässä ketjussa humanismin vain siksi, että se on minusta ainoa järkevä peruste, miksi olemme ylipäänsä allekirjoittaneet Geneven pakolaissopimusta ja sen jälkeen sekä ottaneet kiintiöpakolaisia. Jos sinusta tuon pakolaissopimuksen allekirjoittamiselle on mielestäsi jokin muu peruste, niin kuulisin sen mielelläni. Vai oletko sitä mieltä, että Suomen tulisi erota kyseisestä sopimuksesta?
No, kyllä minä ainakin pidän pakolaisten oton ainoana perusteena yleistä humanismia. Millään suoralla taloudellisella edulla omalle kansalle tms. sitä on ihan turha lähteä perustelemaan. Niin tehdään pääosin vain mamukriitikkojen olkiukoissa. Jos joku on jossain möläyttänyt jotain typerää (kuten se aiemmin keskustelussa esitetty kultamunajuttu), niin sen jälkeen kaikkia, jotka eivät vaadi totaalista pakolaisten oton lopettamista aletaan leimata sillä, että he ovat rahtaamassa Suomeen laivalasteittain muslimineekereitä ja perustelevat tämän sitten hoitosuhteen parantamisella. Itse en pidä pakolaisten ottoa keinona parantaa hoitosuhdetta tai muuten suoranaisesti parantaa suomalaisten elinolosuhteita, vaan siihen pitää minusta suhtautua puhtaasti ajatuksella "reduce world suck", kuten Nerd-fighter John Green asian ehkä sanoisi (en osaa sanoa, miten "suck" käännettäisiin parhaiten suomeksi, vitutus?) ja motivoida se puhtaasti altruistisuudella (tämä oli itselläsi Saksan kohdalla mainittu).
Niin, tämä on toki kolmas vaihtoehto niiden kahden esittämäni rinnalle. Ja tietenkin sen lisäksi on se joidenkin mainitsema ilkivaltavaihtoehto, mutten itse ole koskaan nähnyt polkupyöriin kohdistunutta ilkivaltaa tehdyn niin, että pyörä olisi varastettu ja viety ehjänä jonnekin toiseen paikkaan, vaikka olenkin nähnyt paljon ilkivaltana paskaksi potkittuja polkupyöriä.
Voitko kertoa, mihin nyt viittaat "minun yleisellä humanismillani"? Kysyn tätä, koska uskon sen olevan jälleen kerran pullollaan olkiukkoja. Esim. jos luulet minun kannattavan tuota oleskelulupien jakamista laittomille siirtolaisille, olet väärässä.
Mainitsin tässä ketjussa humanismin vain siksi, että se on minusta ainoa järkevä peruste, miksi olemme ylipäänsä allekirjoittaneet Geneven pakolaissopimusta ja sen jälkeen sekä ottaneet kiintiöpakolaisia. Jos sinusta tuon pakolaissopimuksen allekirjoittamiselle on mielestäsi jokin muu peruste, niin kuulisin sen mielelläni. Vai oletko sitä mieltä, että Suomen tulisi erota kyseisestä sopimuksesta?
Jep. Sama juttu kuin tapaukset joissa suomalainen joutuu maahanmuuttajan tekemän rikoksen uhriksi. Siitä ei saa puhua, se ei ole mikään turvallisuusuhka.
'Just wait…' Islamic State reveals it has smuggled THOUSANDS of extremists into Europe
AN OPERATIVE working for Islamic State has revealed the terror group has successfully smuggled thousands of covert Jihadists into Europe.
The Syrian operative claimed more than 4,000 covert ISIS gunmen had been smuggled into western nations – hidden amongst innocent refugees.
The ISIS smuggler, who is in his 30s with a trimmed jet-black beard, revealed the ongoing clandestine operation is a complete success.
"Just wait," he smiled.
Tietenkin hommafoorumilla saa puhua maahanmuuttoon liittyvistä haitallisista asioista. Homma täyttääkin siltä osin hyvin aukkoa. Yleisessä keskustelussa sellaiseen ei suhtauduta hyvällä, koska joidenkin näkemyksen mukaan tälläisiä negatiivisia asioita ei ole olemassakaan.Ei saa puhua? Suosittelen vierailemaan Homma-forumilla. Siellä hyvin suuri osa postauksista on juuri noilla maahanmuuttajien rikoksilla mässäilyä. Hyvin usein jopa silloin, kun uutisessa ei edes mainita tekijän taustaa, niin nopeimmathuutelijat ovat jo pitämässä suunnilleen varmana sitä, että maahanmuutaja on asialla.