Pakolaisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackFox
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Pääministeri Sipilä : Annan kotini pakolaisille vuoden alussa

Omaan kotiin majoittamisesta on annettu selkeät ohjeet ja valtio ei osallistu kustannuksiin.
Sipilä on antamassa käyttöön ylimääräisen kiinteistönsä. Olen käsityksessä että vastaanottoon tarkoitettujen kiinteistöjen kulujen korvaamiseen valtiolla on rahaa.
Ymmärränkö siis oikein että Sipila saa maksun kiinteistönsä lainasta majoitustarkoitukseen?

.

Omaan kotiin majoittamisesta on annettu selkeät ohjeet ja valtio ei osallistu kustannuksiin.
Sipilä on antamassa käyttöön ylimääräisen kiinteistönsä. Olen käsityksessä että vastaanottoon tarkoitettujen kiinteistöjen kulujen korvaamiseen valtiolla on rahaa.
Ymmärränkö siis oikein että Sipila saa maksun kiinteistönsä lainasta majoitustarkoitukseen?

.

Eiköhän anna ilman, pitäisi olla ihan aito vakaumus miehellä.

Viroon voisi yhteistyössä sikäläisten nationalistien kanssa luoda lainsäädännön jolla tehdään entistä helpommaksi yritysten, varallisuuden ja perheiden siirtämisen Suomesta sinne.
Paljon voisi kopioida myös Israelin lainsäädäntöä ja siionismin periaatteita.
Tavoitteena voisi olla 500.000-1.000.000 suomalaisen siirtyminen lahden yli.

Vakaumus on ollut tiedossa että sikäli ei yllätä, uusi paavikin on äärivasemmistolainen lausunnoiltaan ja Timokin varmaan aloittaa majoituksen kohta.
Tämä on demokratiaa ja pitää alistua, onneksi on vapaa liikkuvuus joten seurauksia ei tarvitse jäädä kärsimään.

Pääministeri Sipilä Ylen Ykkösaamussa: Annan kotini pakolaisille vuoden alussa

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1441428597384.html

Hieno ele Sipilältä, nyt odotamme vastaavaa Sisu-Immoselta, jonka jälkeen paljon on annettu anteeksi!

Va
hvensin. Tuleeko yllätyksenä: sellaisina heitä monessa paikassa kohdeltiin. Ryssittely, pilkkaaminen ja vähättely seurasi mukana, kun evakkojuna jytisi kohti länttä. Osa karjalaisista piti käsityksensä hautaan asti: "suomalainen on susi suomalaiselle".

Chigeenan kirjoituksesta tulee mieleen, että suomalainen oli susi suomalaiselle, mutta olikohan suomenruotsalainen tuolloin (paikoitellen) kuin jokin Velociraptor? No, ostivat sentään maata.

Suomalaiset kyllä ovat välillä hassua porukkaa, sodassa pidettiin yhtä mutta rauhan aikana osa kansasta aidosti toivoo pahaa kantasuomalaisille kanssaihmisilleen, tämän voi todeta lukemalla jonkin vaikkapa konkurssiuutisen tai muuten katajaan kapsahtaneen reippaan yrityksen uutisointiin liittyviä nettilehtien ilkkuvia kommentteja aloitekyvyttömien, kateellisten luusereiden toimesta.

Onneksi säilytän edelleen lapsenuskoni että sellaiset ihmiset ovat mölyävää vähemmistöä.

Autanko tien poskeen autonsa kanssa jäänyttä kaveria saamaan apua, koska se tekee minulle paremman mielen kuin ajaa tylysti ohi?
Taajama-alueella en näe sellaista tarpeellisksi, koska kaupallista huoltoapua tai kaverit on aika lähellä yleensä. Syrjäseudulla en pysähdy koskaan, mutta saatan soittaa hätäkeskukseen. Tuntemattomien kanssa syrjäseuduilla en riskeeraa mitään.

Autanko lapsiperhettä kotimaassa rahallisesti vain koska se saa itselleni hyvän mielen?
Olen auttanut tuttavaperheitä. Apu tuli käytettyä siihen eikä mitään jäänyt tuntemattomille.

Olenko maanpuolustustahtoinen vain siksi, että saan kivan mielen siitä että kuvittelen olevani tarvittaessa rohkea maanpuolustaja, kuin Taipaleen ja Kollaan miehet, jos tarvitaan?
Ai jaa... minä taas rakastan maatani Suomea. Olen asunut Saksassa nuorena ja tehnyt matkatöitä pulen maapallon alueella, mutta silti rakastan Suomen metsien kauneutta, omaa historiaani ja kaikkea karua mikä maahan liittyy. Kotini on linnani ja base camp koko perheelle. Samaa kaljaa ja tavaroita saa lähikaupoista, mitä saa Zurichissä, Pariisissa tai Lontoossa. Tähän ei kosketa. Tai voihan sitä koittaa mutta ruuti ei pala kauaa.

Keskeistä minusta näissä on se, että mihin yksilö empatiansa keskittää ja priorisoi. Minä priorisoin kotimaan asioihin selkeän ensisijaisesti.

.

Tältä näyttää se TODELLINEN HÄTÄ!

Miten täältä korvesta löytää sitä luvattua helppoa länsimaalaista naista??!!!!????? Eihän täällä ole edes lampaita!

http://yle.fi/uutiset/pakolaisjoukk...-ruotsiin__taalla_on_susia_ja_karhuja/7716620

Ulkomaat 2.1.2015 klo 10:03 | päivitetty 2.1.2015 klo 11:03

Pakolaisjoukko vastustaa syömälakolla sijoitusta Pohjois-Ruotsiin – "Täällä on susia ja karhuja"
Östersundin vastaanottokeskus on aivan liian eristyksissä, sanovat pakolaiset, jotka kieltäytyvät nousemasta bussista. Viranomaisten mukaan pakolaisilla ei ole oikeutta valita sijoituspaikkaansa.

Turvapaikanhakijat vastustavat sijoittamistaan Östersundin vastaanottokeskukseen. Kuva: Svt

Ruotsin Östersundissa on käynnissä erikoinen tapahtuma, kun noin 30 lähinnä Syyriasta ja Irakista kotoisin olevaa turvapaikanhakijaa vastustaa heille tarjottua asuinpaikkaa paikallisessa vastaanottokeskuksessa.

Pakolaiset kuljetettiin Östersundin Grytanin vastaanottokotiin uudenvuodenpäivänä. He saapuivat bussikuljetuksella noin tuhannen kilometrin päästä Malmöstä.

Heti saavuttuaan metsien keskellä, noin kymmenen kilometrin päässä Östersundin kaupungista sijaitsevaan vastaanottokeskukseen, suurin osa kieltäytyi nousemasta bussista. He vaativat kuljetusta takaisin Malmöhön tai johonkin muuhun suureen kaupunkiin. Grytan, entinen armeijan tukikohta, on heidän mielestään liian eristyksissä. Seudulla on heidän mielestään myös liian kylmä.

– Malmö, Tukholma tai jokin muu kaupunki, missä ei ole näin kylmä. Täällä on karhuja, susia ja muita eläimiä. Emme voi jäädä tänne, sanoi eräs pakolaisista Ruotsin radiolle.

Uskoakseni tuossa asui vielä ennen vaaleja?
Niin, ASUI.

Ministeri antaa oman kotinsa Kempeleen turvapaikanhakijoiden käyttöön vuoden vaihteessa.
Pääministeri haluaa teollaan rohkaista jokaista suomalaista samaan.

Eli pääministeri kehoittaa muita tekemään jotain mitä itse ei tee? Vai onko jokaisella suomalaisella antaa ylimääräinen kiinteistö jossa itse ei asu?
Tekopyhää hurskastelua Sipilältä.

Hieno ele Sipilältä, nyt odotamme vastaavaa Sisu-Immoselta, jonka jälkeen paljon on annettu anteeksi!

Immonen on itse asiassa antanut jo "turvapaikan" kodissaan maahanmuuttajalle. Taitaa olla ihan hyvännäköinen.

Niin, ASUI.

Eli pääministeri kehoittaa muita tekemään jotain mitä itse ei tee? Vai onko jokaisella suomalaisella antaa ylimääräinen kiinteistö jossa itse ei asu?
Tekopyhää hurskastelua Sipilältä.

Minulla olisi talo ja asunto ylimääräisiä, saisin varmaan kunnon hinnan kun potkisin vuokralaiset nyt pihalle..

Taajama-alueella en näe sellaista tarpeellisksi, koska kaupallista huoltoapua tai kaverit on aika lähellä yleensä. Syrjäseudulla en pysähdy koskaan, mutta saatan soittaa hätäkeskukseen. Tuntemattomien kanssa syrjäseuduilla en riskeeraa mitään.

Olen auttanut tuttavaperheitä. Apu tuli käytettyä siihen eikä mitään jäänyt tuntemattomille.

Ai jaa... minä taas rakastan maatani Suomea. Olen asunut Saksassa nuorena ja tehnyt matkatöitä pulen maapallon alueella, mutta silti rakastan Suomen metsien kauneutta, omaa historiaani ja kaikkea karua mikä maahan liittyy. Kotini on linnani ja base camp koko perheelle. Samaa kaljaa ja tavaroita saa lähikaupoista, mitä saa Zurichissä, Pariisissa tai Lontoossa. Tähän ei kosketa. Tai voihan sitä koittaa mutta ruuti ei pala kauaa.

Keskeistä minusta näissä on se, että mihin yksilö empatiansa keskittää ja priorisoi. Minä priorisoin kotimaan asioihin selkeän ensisijaisesti.

.

Allekirjoitan nämä samoin, mutta lähinnä olen miettinyt, että joku voi tulla sanomaan että oikeasti ajattelen salatusti vain itseäni.

Esimerkiksi lasten tapauksessa rakastan lapsiani, joku voi tulla ilmoittamaan että kyse on itse asiassa itsekkyydestä, joko haluan hyvää mieltä lapsistani ja heidän kehityksen seuraamisesta tai sitten levittää ylivertaisia honcho-geenejäni kuin Tsingis-kaani.

Jos asiaa lähdetään pohjamutia myöten perkaamaan filosofien, biokemistien ja psykologien toimesta niin tuossa voi olla osittain tottakin, mutta miksi sen pitäisi muuttaa mitään? Haluan puolustaa maatani tarvittaessa, vaikka jotkut sitä suorastaan tyhmänä pitävät tai ajattelevat, että puhtaasti itsekkäistä syistä kannattaisi hakeutua vaikka Norjaan turvapaikkaa hakemaan. Silti haluan puolustaa tätä maata, itseäni ja muita, ja se jääköön filosofien mietittäväksi kuinka suurelta osin tein sen itseni vuoksi ja miltä osin jostain altruistisista ja isänmaanrakkaudellisista syistä. Liian syvältä kun lähtee analysoimaan niin ei voi naiseenkaan rakastua koska kyseessä on pelkkää aivokemiallista toimintaa, rakastuinko itse vai kemikaalit...

Lähinnä pointtini siis oli, että jos haluaa tehdä jotain ja jos ei käytä siihen kuin OMIA resurssejaan, niin siitä vain, olkoot motivaatio mikä vain. Muiden rahoilla tehottomasti ja väärin kohdennetusti "avustavia" vihervassareita, samalla kun koulutuksesta säästetään nakertaen maamme tulevaisuutta ja vanhukset pissatetaan säästösyistä kohta vain keskiviikkoisin ja perjantaisin, sen sijaan kammoksun.

Chigeenan kirjoituksesta tulee mieleen, että suomalainen oli susi suomalaiselle, mutta olikohan suomenruotsalainen tuolloin (paikoitellen) kuin jokin Velociraptor? No, ostivat sentään maata.

Suomalaiset kyllä ovat välillä hassua porukkaa, sodassa pidettiin yhtä mutta rauhan aikana osa kansasta aidosti toivoo pahaa kantasuomalaisille kanssaihmisilleen, tämän voi todeta lukemalla jonkin vaikkapa konkurssiuutisen tai muuten katajaan kapsahtaneen reippaan yrityksen uutisointiin liittyviä nettilehtien ilkkuvia kommentteja aloitekyvyttömien, kateellisten luusereiden toimesta.

Onneksi säilytän edelleen lapsenuskoni että sellaiset ihmiset ovat mölyävää vähemmistöä.

Otat vain sinäkin perheen kyytiin ja siirrytään Viroon pioneerihengellä ja talkoilla rakentamaan elämää alusta. :D
Yksi yrittäjä kaveri joka miettinyt firman sinne siirtämistä miettii nyt ihan fyysisesti sinne pysyvästi siirtymistä, kustannuksiakin tulee mutta ideologisista syistä näin harkitsee.

Immonen on itse asiassa antanut jo "turvapaikan" kodissaan maahanmuuttajalle. Taitaa olla ihan hyvännäköinen.

Edelleen ihmetyttää ettei Immonen ole kunnolla nostanut tätä asiaa esille, samalla kun jotkut Mikko Leppilammen tyyppiset häiskät ovat yrittäneet piikitellä Immosta jollain yhteiskuvilla "kotimamunsa" kanssa, tietämättä tätä. Immosen "kotimamuhan" on itse asiassa ns. suvaitseville kauhistus vailla vertaa - muualta muuttanut joka vastustaa intohimoisesti holtitonta, hallitsematonta maahanmuuttoa. Menevätkö "suvaitsevat" kertomaan Immosen vaimolle, että tämä on vain suomalainen rasisti jonka vaikuttimena on ettei hän kestä jos postilaatikolla tulee vastaan "jonkun muun kuin valkoisen lakanan värinen naapuri"?

Muutenkin voitaisiin hieman haastatella Suomeen jo hyvin sopeutuneita ja työteliäitä varhaisempia maahanmuuttajia, mitä ovat mieltä tästä hallitsemattomasta ryntäyksestä. Esim. @Maidan in haastattelua tuskin Ylellä tulemme näkemään, koska asia olisi tietynlaisille toimittajille liikaa, nykyisen maahanmuuttomeiningin kritiikkiä ilman että päästään syyttämään suomalaiseksi rasistiksi...

Back