Pakolaisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackFox
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
@Bushmaster Rauhoitu nyt vähän. Älämölösi ei liity mitenkään lainaamasi viestin aiheeseen.

Tuo @Bushmaster kysymys punavihreiden roolista olikin hyvä joten kysytään suoraan onko yksikään vihreä tai vasemmisto puolue tuominnut yksiselitteisesti vasemmiston tai muslimien terroria ja onko mikään punavihreä puolue tuominnut Myyrmannin, Jokelan tai Kauhajoen joukkomurhia?

Tähän voi vastata kukatahansa sillä tuon vastauksen hakeminen onkin neulan etsimistä heinäsuovasta, joten onnea etsintään.

Mitenkähän paljon poliisi jättää julkaisematta näitä.

Sulle ei riitä se, että poliisi määräajoin julkaisee raiskaustilastoja?

Vai jättääkö poliisi julkaisematta raiskaukset niissäkin?

Tuohan on vain tervettä epäilyä ja varsin aiheellista kun aijemmin on peitellyt ja vähätellyt.

Poliisin kannattaa julkaista asiat avoimesti ilman poliittista piilottelua jos haluaa säilyttää uskottavuutensa, koska totuus ei kasva punavihreässä maaperässä ei sinne kannata kylvää.

Ei osunut silmään että yhtään Luona Oy;n VOK;ia lakkautettaisiin. Just saying...

Sä sen sanoit! Odotin, että huomaako kukaan ja huomasit! :)
Aivan niin, elikkä kuten aiemminkin postasin, että nyt on käynnissä vaihe, jossa Luonan porukka lyö luun kurkkuun kilpailijoille, kun on päättäjät oikeassa paikassa "duunissa" ja pystyvät hieman vaikuttamaan tilanteisiin! :)

Näin se homma menee! :)

@Geronimo @Bushmaster En mä oikein löydä punaista lankaa tuosta teidän kritiikistänne. Joku vihreän aatteen edustaja sanonut jossain jotain, ja sitten kaikkien samaa aatetta edustavien puolueiden pitäisi alkaa globaalisti tuomitsemaan nämä puheet? Voisivatko arvon neropatit vielä tiivistää vaikka ranskalaisilla viivoilla syyt miksi vaaditte erityisesti vasemmistoliitolta ja vihreiltä näiden iskujen tuomitsemista?

https://www.vihreat.fi/blogit/pekka-haavisto/2015/02/isis-pysaytettava

@Geronimo @Bushmaster En mä oikein löydä punaista lankaa tuosta teidän kritiikistänne. Joku vihreän aatteen edustaja sanonut jossain jotain, ja sitten kaikkien samaa aatetta edustavien puolueiden pitäisi alkaa globaalisti tuomitsemaan nämä puheet? Voisivatko arvon neropatit vielä tiivistää vaikka ranskalaisilla viivoilla syyt miksi vaaditte erityisesti vasemmistoliitolta ja vihreiltä näiden iskujen tuomitsemista?

https://www.vihreat.fi/blogit/pekka-haavisto/2015/02/isis-pysaytettava

Kaikki länsimaiset oikeistopuolueet tuomitsevat iskut mutta Haavisto on vain "pysäyttämässä" isisksen...?

Muilta ei ymmärrystä terroristeille löydy mutta vihervasemmistolta löytyy? Terroristeille joille on ihan oma nimikin annettu..."vapaustaistelijat"...:rolleyes:

Joku vihreän aatteen edustaja sanonut jossain jotain, ja sitten kaikkien samaa aatetta edustavien puolueiden pitäisi alkaa globaalisti tuomitsemaan nämä puheet?

Miksi sitten nämä puolueet vaativat esim. että Persujen on tuomittava kaikkien kaheleiden puheet mutta itse eivät tuomitse yhtäkään omien kaheleiden puheita?

@Bushmaster vastasi jo tuohon Haaviston kauniiseen ja mailmaasyleilevään sekä täysin epärealistiseen kirjoitukseen, voin vain todeta sen lisäksi unelmahöttöä vailla realismia ja tuomiota ei oikeastaan edes tullut kun seuraava lause kumoaa edellisen, kaunista mutta epärealistista.

Eipä edes kotimaasa tapahtuneita raakaa teroria nuo punavihreät ole tuominneet mitä joukkomurhaajat tekivät Myyrmannissa, Jokelassa ja Kauhajoella, eikö silloin flirttailla murhaajien kanssa?

Kaikki länsimaiset oikeistopuolueet tuomitsevat iskut mutta Haavisto on vain "pysäyttämässä" isisksen...?

Jos lähdetään - kuten Haavisto ilmaisi - "sotilaallisin toimin" pysäyttämään tätä edellämainittua järjestöä, niin siinä on minulle ihan tarpeeksi "tuomitsemista". Jos ei sinulle riitä, niin tämähän on henkilökohtainen voivoi.

Pastaatko muuten vielä tähän kokoomuksen, persujen ja keskustan virallisen iskujen tuomitsemisen.

Jos lähdetään - kuten Haavisto ilmaisi - "sotilaallisin toimin" pysäyttämään tätä edellämainittua järjestöä, niin siinä on minulle ihan tarpeeksi "tuomitsemista". Jos ei sinulle riitä, niin tämähän on henkilökohtainen voivoi.

Pastaatko muuten vielä tähän kokoomuksen, persujen ja keskustan virallisen iskujen tuomitsemisen.

Joka tuutista niitä on tullut... jos on mennyt ohi niin voi voi..

Joka tuutista niitä on tullut... jos on mennyt ohi niin voi voi..

En nyt puhu yksittäisten kansanedustajista, vaan puolueesta. Etkös sinä väittänyt, että

Mä nyt niin tottamaar mielellään kuulisin näitä enemmälti.

#metakeskustelu #offtopic #vitutus

edit: Vitutus kumpuaa lähinnä siitä, että haulikon piippua rassataan taas ihan väärällä ruudilla ja ammutaan kaikkea mikä liikkuu. En nyt näe, miten vasemmistopuolueet erityisesti liittyvät maahanmuuttokeskustluun. Siellä on vallassa PS, Keskustaja ja KOK. Näyttävät minusta ihan oikeistopuolueilta.

Tyhjää puhetta kun samaan aikaan estetään Suomalaistenkin joukkojen käyttö kriisialueella ja jos joukot saavat alueelle mennä eivät saa avata tulta vaikka joutuisivat tulituksen kohteeksi ja jos joku loukaantuu niin loukaatuu niin korvauksia ei tipu kun ollaan YK`n tai muun kansaivälisen järjestön tehtävissä jossa yksilön pitää kärsiä loukkaantumisesta johtuvat taloudelliset riskit.

Sä sen sanoit! Odotin, että huomaako kukaan ja huomasit! :)
Aivan niin, elikkä kuten aiemminkin postasin, että nyt on käynnissä vaihe, jossa Luonan porukka lyö luun kurkkuun kilpailijoille, kun on päättäjät oikeassa paikassa "duunissa" ja pystyvät hieman vaikuttamaan tilanteisiin! :)

Näin se homma menee! :)

Natri, Kumpula-Natri ja moni muu "lähimmäisenrakkaudesta mukana oleva" (eli samalla asialla kuin Italian Mafia, mahdollisimman paljon valtiolta sisään ja mahdollisimman pienillä kuluilla asukit nippanappa hengissä pitäen) kiittää. Vielä riittää irrotettavaa varallisuutta kuolleesta hepasta, kun oikein raivokkaasti piiskaa.

Miksi sitten nämä puolueet vaativat esim. että Persujen on tuomittava kaikkien kaheleiden puheet mutta itse eivät tuomitse yhtäkään omien kaheleiden puheita?

Olisiko esim. siksi että PS:n sisällä on todella sekavaa väkeä, kuten esim. Terhi Kiemunki, joka ihan äskettäin pilkkasi FB-viestissään virpomassa olleita muslimilapsia. Puolueen avoimesti rasistiselta väeltä voitaneen odottaa asiallista käytöstä.

Asiallista kritiikkiä tolkuttomaan menoon ja hillittömään tulijavyöryyn saa ja pitää esittää. Mutta jotain tolkkua sentään voi vaatia aikaihmisten käyttäytymiseen.

Olisiko esim. siksi että PS:n sisällä on todella sekavaa väkeä, kuten esim. Terhi Kiemunki, joka ihan äskettäin pilkkasi FB-viestissään virpomassa olleita muslimilapsia. Puolueen avoimesti rasistiselta väeltä voitaneen odottaa asiallista käytöstä.

Sekaisin, ja sekavaa, sanoisin.

Tinppa ei ihan hirveästi aikanaan kursaillut, kun suoritti jäsenhankintaa. Yleistä sananlaskua lainaten:"sitä niittää, mitä kylvää".

On minusta aika vitun kova vaade vassaripuolueille, että vaaditaan täällä irtisanoutumista jonkin brittimamman puheista. PS:ääkin vaaditaan sentään pölkylle lähinnä oman puolue-eliittinsä toilailuista.

Siellä sulle linkki..loput voit hakea itse
En mä nyt näe täällä mitään linkkiä.

Mutta voidaan kyllä puhua välillä aiheestakin, eikä ainoastaan puoluepolitiikasta.

(raiskauslinkit here we come:rolleyes:)

Edit: Tuossa puhuttiin ulkoministerin mandaatilla, eikä mainittu sanaakaan Perussuomalaisista.
Ei jatkoon.

Viimeksi muokattu:
Back