Rauhantekijä
Greatest Leader
ME olemme syypäitä siihen että ihmisiä kuolee välimerellä. En tuota tiennytkään, mutta lukekaa. http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001190296.html
Siis mitä? Nämä porukat on todella kaffella.
Jos he ovat sitä mieltä että meidän pitää olla tuottamatta tuollaisia kuvia, niin olkoon itse malliksi ja älköön tuottako kuvia.
Vai että pitäisi päästää turvallista ja laillista reittiä pitkin? No niinhän varmasti tehtäisiinkin, mutta kun nuo siirtolaiset itse päättävät tulla laittomia reittejä, niin minkäs teet?
ME emme todellakaan ole Välimeren tragedian moottoreita. NE syypäät oikeasti ovat siellä Afrikan puolella.
Vituttaa Eurooppalaisten syyttely.
.
Katastrofaalisten tapahtumien seurauksena kentällä työskenteleville järjestöille on käynyt yhä selvemmäksi, että EU-poliitikkojen puheet enempien kuolemien estämisestä ovat vain tyhjiä sanoja, Sea-Watch kertoo.
" Jos emme halua nähdä tämän kaltaisia kuvia, meidän täytyy lakata tuottamasta niitä." Sea-Watchin mukaan tuleville tragedioille ja ihmissalakuljetukselle saadaan loppu päästämällä pakolaiset Eurooppaan turvallista ja laillista reittiä pitkin.
Siis mitä? Nämä porukat on todella kaffella.
Jos he ovat sitä mieltä että meidän pitää olla tuottamatta tuollaisia kuvia, niin olkoon itse malliksi ja älköön tuottako kuvia.
Vai että pitäisi päästää turvallista ja laillista reittiä pitkin? No niinhän varmasti tehtäisiinkin, mutta kun nuo siirtolaiset itse päättävät tulla laittomia reittejä, niin minkäs teet?
ME emme todellakaan ole Välimeren tragedian moottoreita. NE syypäät oikeasti ovat siellä Afrikan puolella.
Vituttaa Eurooppalaisten syyttely.
.