Minua ei ole pitkään aikaan sanottu nuoreksi. Mutta se ei ole oleellista, se mikä on, että minä en liioittele lukuja. Yksistään vuonna 2015 maahanmuuttajien tekemiä raiskauksia oli noin 250. Lisätään tähän pahoinpitelyt, ryöstöt, tapot ja murhat niin olemme heittämällä sadoissa ja mitä todennäköisemmin myös tuhansissa. Jokainen näistä on tapaus, joka järkyttää ihmistä ja helposti vie monta vuotta toipua jos koskaan.
Sinä et ole selvästikään kohdannut näitä maahanmuuttajien aiheuttamia haittoja, mutta minä olen. Sinä tykkäät tarinoista, joten tässä sinulle vähän luettavaa:
Olin itse naiivi ja kannatin EU:ta kauan sitten. Sitten työni kautta sain kohdata näitä maahanmuuttajia (nämä olivat laillisia EU:n huonommista maista tulleita) ja heidän aiheuttamiaan ongelmia. Seuraavia ongelmia olen joutunut henkilökohtaisesti selvittelemään ja kohtaamaan heidän toimestaan: häiriökäyttäytyminen, tuhopoltto, joukkotappelu, pahoinpitely, ilkivalta, varkaudet, tappouhkaukset, perättömät syytökset. Samalla olen nähnyt suomalaisten viranomaisten kyvyttömyyden tehdä asialle mitään, parhaimmillaan kyseinen häiriötekijä poistetaan väliaikaisesti kunnes seuraavana päivänä se tai vastaava palaa. Minulla on ollut myös kunnia asua niin sanottujen hajasijoitettujen "pakolaisten" naapurina ja voin sanoa että seuraavat ilmiöt olivat arkea: häiriökäyttäytyminen ja asuinalueen tyttöjen ahdistelu (puhutaan ihan 6- vuotiaista ylöspäin). Seurasin kauhulla kuinka rauhallinen asuinympäristö muuttui ja kuinka äidit eivät enää uskaltaneet päästää tyttöjä ulos ilman valvontaa tai miten he ottivat lapsiaan pois harrastuksista, joissa nämä kyseisten lapsukaiset harrastivat mm. hakkaamista. Syntyi pihapiirejä minne äidit eivät enää lapsiaan ollenkaan laskeneet ja tämä oli vielä niin sanottua parempaa aluetta Vantaalla.
Olen saanut kohdata vastaavia asioita yhä uudelleen ja uudelleen. Kuulen myös vastaavia kokemuksia toisilta, jotka ovat ongelmia kohdanneet, esim. yhden työntekijäni nuori noin 15-vuotias tytär joutui ahdistelluksi (häntä tartuttiin kiinni mm. rintoihin, seurailtiin ja huoriteltiin) keski-ikäisten maahanmuuttajamiesten toimesta keskellä päivää eräässä Espoolaisessa ostoskeskuksessa muutama kuukausi sitten. Poliisi kutsuttiin paikalle ja arvaa mikä oli lopputulos kun poliisi selitti seuraamuksia tytön äidille. Poliisi sanoi suurinpiirtein seuraavaa: "Tämä nyt on nykyään tällaista, emme voi tehdä asialle muuta kun kerromme että näin ei saa tehdä ja herrat viedään keskukseen". Rikosilmoitus on täysin turha vaikka sellainen tehtiinkin tietojeni mukaan, ei vaikuta edes siihen saavatko kyseiset herrat jäädä maahan, vaikka tuollakin teolla oli paljon silminnäkijöitä ja varmasti myös turvakamera kuvaa. Miltäköhän tästä noin viisitoista vuotiaasta tytöstä tuntuu?
Uusimpana kehityksenä Suomen muslimien maltillisuudesta. Keskustelin tässä erään hyvän ystäväni kanssa, joka aikaisemmin oli hyvin vihervasemmistolainen akateemikko (olemme monesti ottaneet yhteen erilaisten näkemyksiemme takia) kuinka hän oli keskustellut erään muslimi ystävänsä kanssa ja kuinka tämä kyseinen muslimi oli ollut sokissa siitä kuinka niin monet "maltin" muslimit Suomessa olivat iloinneet/hyväksyneet viimeisimmät terrori-iskut Pariisissa ja Brysselissä. Toinen tieto tuli toiselta työntekijältäni, joka sattuu olemaan muslimi, hän kertoi kuinka kauhuissaan hän oli ollut kun oli kuullut sukulaisensa (nainen) kertovan kuinka hän mieluummin tappaisi oman tyttärensä kuin antaisi elää siveettömänä.
Voisin jatkaa vielä pitkään, mutta ehkä tämä riittää. Olen kerta toisensa jälkeen nähnyt minkälaista jälkeä nämä rikkautta maahamme tuovat maahanmuuttajat aiheuttavat, joko omin silmin tai luotettavista lähteistä ja suomalaiset saavat siivota jäljet. Ei tarvitse olla nero nähdäkseen mihin tämä tulee johtamaan kun heidän määränsä kasvaa joka päivä.
En todellakaan vaadi muuta kuin samoja sääntöjä kaikille, mutta näen yhä uudestaan ja uudestaan kuinka meille suomalaisille on toiset säännöt ja heille toiset. Tai pitäisikö sanoa, että meitä koskee säännöt ja heitä juuri ei. Näen myös niin paljon ymmärtäväisyyttä ja suvaitsevaisuutta, että se saa minut voimaan pahoin. Ei vääriä tekoja ja rikoksia pidä suvaita ja ymmärtää. Säännöt ovat samat kaikille, tai ainakin pitäisi olla.
Tässä yksi linkki ja se on ajalta ennen invaasiota Suomeen, ei ole tilanne parantunut, mutta enää ei juuri uutisoida vastaavalla tavalla.
-
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015031319350781_uu.shtml