Palaute

Itse tunnen yleensä oikein ykkösluokan ryssävihaa. Mutta se ei kuulu yhdellekkään Putinin kaverille kuinka tunnen. Toinen asia jos lietsoisin sitä vihaa ympäriinsä. En kyllä niin tee..
 
Mitä tähän palauteröllikkään tulee, minussa ei ole vihaa ketään kohtaan ja tuntemiini venäläisiin minulla on asialliset välit siviilissä. Jos jotain vihaan, niin politiikkaa yleisesti ja erikseen sekä oligarkiaa ja kleptokratiaa. Jos joku kusipää valehtelee koko ajan, ammuskelee matkustajakoneen alas, ruiskii hermomyrkkyä pitkin ovenkahvoja tuolla ja poloniumia täällä ja kaiken sen päälle jatkaa valehtelua ja valehtelee eniten omalle kansalleen, joka ei nationalistisessa tunteessaan edes ymmärrä, millaiseen valheeseen on uponnut, minä saan sitä käärmeen päätä halveksia.

Venäjän kansaa en milloinkaan sotke tähän. En vihaa saksalaisia, en ruotsalaisia, en edes burkina-fasolaisia (vieläkö se maa on). Kunhan eivät tunge tänne kertomaan, miten minun pitää elää, niin toimeen tullaan.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä ei ole varsinainen palaute, mutta ehdotus.
Olisiko mahdollista, että kerättäisiin gear-kaupoista päivitetty linkkilista? Pieniä kotimaisia toimijoita tulee ja menee, joten olisi mukava pysyä niistä kärryillä.
Turvallisuuspoliittiset blogit/vast olisi myös hyvä saada luetteloon.
 
, minussa ei ole vihaa ketään kohtaan ja tuntemiini venäläisiin minulla on asialliset välit siviilissä. Jos jotain vihaan, niin politiikkaa yleisesti ja erikseen sekä oligarkiaa ja kleptokratiaa. Jos joku kusipää valehtelee koko ajan, ammuskelee matkustajakoneen alas, ruiskii hermomyrkkyä pitkin ovenkahvoja tuolla ja poloniumia

Tismalleen näin.

Jos taistelijaa ajatellaan, niin vihan sijaan on hedelmällisempää kehittää lujaa, jääkylmää tahtoa. Vihainen vihaaja tapattaa itsensä, vihainen menettäessään toimintakykyään menettää myös vihansa. Tahto on avainsana.

baikalin teesit jakeesta kolme kirjasta "Rautahousuinen taistelija".:cool:
 
Kysymys: Jos pyytää tunnustensa poistamista, niin pystyykö niiden poistamisen jälkeen lukemaan palstaa normaalisti saman verran kuin kuka tahansa joka ei ole rekisteröitynyt tänne?
 
Miten on,saako tällaista videota laitaa ja mihin?
(Minua on ainakin neuvottu, että se mikä sopii televisioon ei sovi sivustolle)






فيلم الظهور الأخير ... على جبهات العاصمة دمشق

297 529 näyttökertaa

3,8 T.1,1 T.JAATALLENNA



أخبار جوبر JobarNews

Julkaistu 18.2.2018

TILAA 5,2 T.
#دمشق#جوبر#Jobar_News#news نحن مجموعة من الناشطين الثوريين في حي جوبر الدمشقي ننقل لكم الصورة من قلب الحدث بمهنية وحيادية .. jobarnews.net facebook.com/JoubarNews facebook.com/jobarnews0 twitter.com/JobarNews1 instagram.com/jobarnews Telegram.me/JobarNews 500px.com/jobarnews
Huomautus
Ikärajoitettu video (lataajan vaatima)
NÄYTÄ LISÄÄ
 
Kysymys: Jos pyytää tunnustensa poistamista, niin pystyykö niiden poistamisen jälkeen lukemaan palstaa normaalisti saman verran kuin kuka tahansa joka ei ole rekisteröitynyt tänne?
Ohhoh, harmi menettää ansioitunut kirjoittaja. Kukaan muu ei pureutunut yhtä hyvin hybridivaikuttamiseen kuin sinä.

Mietin vain, mikä on päätöksesi taustalla... kaikenlaisia vaihtoehtoja tulee mieleen, mutta...
 
Jotkut nyt vaan eivät osaa olla poissa täältä vaikka olisi parempaakin tekemistä ilman että saa omakustannebännit. Tuskin mitään salaliittoa tarvi etsiä.
Mulla on kännykkä työaikana pukukaapissa mutta joskus lounastauolla tulee vilkaistua tätä saittia jos on ollut jotain tosikiinnostavaa tapetilla.
 
Laittakaa kaikki vaan oma lärvi avatariksi. Rajoittaa kummasti postailua. :)
 
Laittakaa kaikki vaan oma lärvi avatariksi. Rajoittaa kummasti postailua. :)

Kaikkihan apinan tuntee, apina ei tunne ketään ;) Kuvat kyllä löytyy meikästä Iltavapaiden osiosta Sardaukarin elämä :D

Mutta laitetaan vimoisen hiusten leikkauksen jälkeinen kuva (vieläpä naisen kanssa):

tY3F33f.jpg
 
Sardaukarilla on sopivasti pyöreyttä (rasvaa) kasvoilla, se antaa nuorekkaan ilmeen. Jos on liian vähärasvainen niin näyttää vanhalta.

Tässä Sardaukaria hiukan nuorempi mutta näyttää vanhemmalta.
2015114315379.jpg
 
"Nainen voi valita joko rypyttömät kasvot tai laihan vartalon."
Coco Chanel
 
Nykyään saa kyllä molemmat. Vähän tietysti karmiva sellanen täyteen pumpattu botox-naamari, mutta rypytön. Ainakin jos pysyy kaukana kiukaista ja notskeista niin se naama ei pääse sulamaan.
 
Kierrän kaukaa sellaiset jolla on potkukelkan jälkiä naamassa,pyöreys ei minua haittaa.
 
Palataanko palautteeseen vai jauhetaanko tässäkin lirpakkeessa israel-ihmemiehen sepustuksista?
 
Laittakaa kaikki vaan oma lärvi avatariksi. Rajoittaa kummasti postailua. :)

En parhaalla tahdollanikaan löydä viesteistäni mitään, minkä ei voisi julkaista omalla naamalla.

Se miksi olen profiilina, johtuu sinusta. Työkaverit katsovat, että täällä se nuivastelee heikin kanssa. Ties vaikka työaikana. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top