Victor Charlie
Kapteeni
Suojaliivi-ketjusta voisi saksia pari viimeistä sivua jonnekin taisteluensiapuun tai kiristyssiteisiin liittyvään ketjuun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaa mutta, hyvä kysymys. Täällähän oli Suljettu osasto palvelinmaksun maksaneille, mutta ainakaan minulla ei sitä enää näy, vaikka maksu on maksettu.Mistä löytyy info palvelinmaksuihin osallistumiseen? Ei muistikuvaa olenko tälle vuodelle tuon hoitanut.
Katotaan ens vuonna uudestaanMistä löytyy info palvelinmaksuihin osallistumiseen? Ei muistikuvaa olenko tälle vuodelle tuon hoitanut.
Tuolla se on iltavapaiden alla.Jaa mutta, hyvä kysymys. Täällähän oli Suljettu osasto palvelinmaksun maksaneille, mutta ainakaan minulla ei sitä enää näy, vaikka maksu on maksettu.
Niinpäs onkin, pahoittelen puusilmäisyyttäni.Tuolla se on iltavapaiden alla.
Olikohan korteni kekoon mahdollisesti liian vaatimaton, kun omat osioni päättyy iltavapaisiin?Tuolla se on iltavapaiden alla.
Mennyt ohi, jos jollain on sama homma, laittakaa yksityisviestiä.Olikohan korteni kekoon mahdollisesti liian vaatimaton, kun omat osioni päättyy iltavapaisiin?
Kiitokset tiedosta. Näemmä maksusuoritus ylläpitäjän paheellisen elämän mahdollistamiseksi oli hoidettu.Katotaan ens vuonna uudestaan
Tuolla se on iltavapaiden alla.
Kiitos tiedosta.Niinpäs onkin, pahoittelen puusilmäisyyttäni.
No @Pihkakoski voi myös käydä katsomassa, näkyykö Lahjoittajat-alue sinulle. Jos näkyy, on maksut varmaankin hoidettu.
Täällä myös kun tabletilla puljaaTällä viikolla on alkanut palstan avatessa ilmestymään pop-up mainoksia. Ennen näitä ei ollut.
Onko tämä yleinen muutos vai vain minun selaimeni muuttunut ominaisuus? Selaimena on Firefox.
Tällä viikolla on alkanut palstan avatessa ilmestymään pop-up mainoksia. Ennen näitä ei ollut.
Onko tämä yleinen muutos vai vain minun selaimeni muuttunut ominaisuus? Selaimena on Firefox.
Pitää Tompalle saada ilmaiset sapuskat.@TomTom takoo satumaiset hillot.
Pitää Tompalle saada ilmaiset sapuskat.
Ehkä jopa iltapäiväkahviForumin ylläpidolle on taattava ilmainen aamupuuro ja päiväkahvi.