rty19
Greatest Leader
Jos selaimessa voi käyttää jonkinlaista Adblockeria, foorumi toimii ihan eri tavalla. Mainostulot jää silloin ehkä saamatta.Tämä sivusto muistuttaa paljon enemmän Janesia mainosikkunan kanssa joka pitää ensin sulkea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jos selaimessa voi käyttää jonkinlaista Adblockeria, foorumi toimii ihan eri tavalla. Mainostulot jää silloin ehkä saamatta.Tämä sivusto muistuttaa paljon enemmän Janesia mainosikkunan kanssa joka pitää ensin sulkea
Joillakin foorumeilla, näistä kurjakkeista voi päästä eroon hoitamalla itsensä maksusuorituksella vaikkapa "smagardijäseneksi", tänne tosin taitaisi paremmin sopia joku "Sergein Äärimmäisen Käytön Ylimestari" -titteli.Uusia mainoksia vai vasta nyt huomaan... Kun foorumia käyttää puhelimella ottaa mainokset välillä suhteettomasti tilaa. Ei mainoksissa mitään vikaa, täytyyhän kulut jotenkin kattaa.
Nyt vain olen kiinnittänyt huomiota mainoksiin, jotka blokkaa koko ruudun ja täytyy sulkea jotta voi jatkaa. Olisi hienoa jos nämä blokkaavat mainokset saisi pois.
Minun viimeinen viesti yöllä oli 999991. Taisi ufo ketjussa paukkua.Miljoona viestiä tosiaan paukkui joskus viime yönä. Aika iso saavutus näin pienelle foorumille, kiitos kaikille jäsenille vuosien saatossa jauhetulle shaiballe
MILJOONA, miettikää sitä hetki....
PS. En tiedä kenelle miljoonas viesti osui, pitäisi laskea vuosien saatossa poistetut viestit todellisesta viestimäärästä pois ym ym...
Ilmeisesti blokkeri pitää kytkeä käyttöön. Normaalisti onkin vakiona, mutta tähän asti ollut pois päältä täällä - kannatuksen vuoksi. Ei sinänsä tavanomaisista mainoksista kiusaa olisi, mutta nämä sivun blokkaavat mainokset ylittää kohtuuden.Joillakin foorumeilla, näistä kurjakkeista voi päästä eroon hoitamalla itsensä maksusuorituksella vaikkapa "smagardijäseneksi", tänne tosin taitaisi paremmin sopia joku "Sergein Äärimmäisen Käytön Ylimestari" -titteli.
Itselläni ei pää kestä lainkaan noita hyppiviä, vilkkuvia ja kirkuvia mainoksia, joten foorumin taloudellisen toiminnan kannalta harmillisesti, olen kaiken muutamalla eri ohjelmalla blokannut. Näin kaikilla sivustoilla, missä liikun.
Koska kyseessä on kuitenkin poikkeuksellisen kannatettava foorumi, maanpuolustusymmärryksen lisäämiseen, Vannon ja Vakuutan tarjoavani ylläpidolle muutamat oluet. Tilinro:a vastaan.
Näitä kannatusmaksuja on kerätty täällä vuosittain, olen itsekin niihin pikkusummalla osallistunut joka kerta. Mainokset on itselläni tiukasti blokattuina.Koska kyseessä on kuitenkin poikkeuksellisen kannatettava foorumi, maanpuolustusymmärryksen lisäämiseen, Vannon ja Vakuutan tarjoavani ylläpidolle muutamat oluet. Tilinro:a vastaan.
Ottoville kylvää negatiivisuutta ja yrittää heikentää moraalia = vihollisen vaikuttaja-agentti.
Sinä olet sellainen itkupilli, mene kotiin mamman helmoihin.
Kaikki Youtubesta linkatut videot ovat lakanneet toimimasta minun koneellani. Musta ruutu ja teksti "video ei saatavilla" vain lukee.
&list=
https://www.youtube.com/embed/dQw4w9WgXcQ?wmode=opaque&start=0&list=
https://www.youtube.com/embed/dQw4w9WgXcQ?wmode=opaque&start=0
Sain jonkun videon näkymään, kun kopioin linkin mustasta ruudusta ja liitin sen selaimeen.Onko mahdollista että youtuubi on blokannut saitin koska videot toimivat toisella saitilla, sama softa?
Sain jonkun videon näkymään, kun kopioin linkin mustasta ruudusta ja liitin sen selaimeen.
Hyvin mahdollista, koska täällä on pilkattu Bideniä ja ylistetty Trumppia.Onko mahdollista että youtuubi on blokannut saitin koska videot toimivat toisella saitilla, sama softa?